Ja nou lijk ik net een botte lulquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik ben blij dat ik je al een heel klein beetje in het echt ken.Anders had ik je nooit durven ontmoeten na wat je net allemaal hebt gezegd.
Wanneer kom je robo rally doen?![]()
Stan weet wel dat ik dates niet leuk vind... Kijk ik versta onder dates: bioscoop, restaurants enzo.. Vind ik allemaal maar zo zo...quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nou lijk ik net een botte lul
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]Juist niet.
Of ga je zo zeggen: robo rally? 't loopt voor geen meter tussen ons, laat ik dat maar niet doen.![]()
![]()
quote:
Ik vind dat allemaal dates hoor. Al is het een rotwoord.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stan weet wel dat ik dates niet leuk vind... Kijk ik versta onder dates: bioscoop, restaurants enzo.. Vind ik allemaal maar zo zo...![]()
Samen wat drinken in een cafe, samen winkelen, samen naar voetbalwedstijden, samen een dvdtje kijken op de bank, samen sporten vind ik... heerlijk!![]()
Of vinden jullie mij nou raar?![]()
Oke dan euh... Dan hou ik niet van de standaard dates... Zo kan ik het wel zeggen toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:42 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat allemaal dates hoor. Al is het een rotwoord.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke dan euh... Dan hou ik niet van de standaard dates... Zo kan ik het wel zeggen toch?![]()
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoelde gewoon voor de lolMet Stan ook.
quote:
Alleen als je dit als een date beschouwt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:01 schreef Soempie het volgende:
is dit nu zo'n pijnlijke stilte, Nem?
Met een gewone stilte niet nee, maar vind je een pijnlijke ook goed?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als je dit als een date beschouwt.
Overigens is er niets mis met een pijnlijke stilte af en toe
Nou ja..dat kan gebeuren tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Met een gewone stilte niet nee, maar vind je een pijnlijke ook goed?
Mwah, voornamelijk over stiltes en mislukte datesquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
het AKQ snot virus heeft nu mij te pakken
heb ik nog wat gemist? heb vorig topic nog doorgelezen, maar deze nog niet
heb nu 2 tabs openstaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk over stiltes en mislukte dates
Blauwtongquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:22 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden
Wie heeft me aangestoken?![]()
niet weerquote:
- neequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
guilty denk ik, ben vandaag naar huis gegaan terwijl ik tot 4u naar school moest
heb jij ook deze symptomen?
- snotterig
- niezerig
- hoofdpijn
- neus dicht
Ha, ben ik gelukkig al lang weer vanaf. En vanaf nu is de kans op een griepepidemie heel klein zeggen zequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
guilty denk ik, ben vandaag naar huis gegaan terwijl ik tot 4u naar school moest
heb jij ook deze symptomen?
- snotterig
- niezerig
- hoofdpijn
- neus dicht
dan was ik het nietquote:
dus het is jouw schuld dat ik ziek benquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ha, ben ik gelukkig al lang weer vanaf. En vanaf nu is de kans op een griepepidemie heel klein zeggen ze
Ben je al maanden ziekjes dan? Dan kan ik het wel zijn. Het spijt me verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan was ik het niet
[..]
dus het is jouw schuld dat ik ziek ben![]()
eigenlijk verdenk ik m'n moeder, maar dat doet er niet toe![]()
had je die tips niet aan mij kunnen doorseinen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Mark_V het volgende:
En oh ja, ik ben niet ziek geworden, dankzij de goede lieve en schattige tips van ons aller lienekien![]()
Beresaai maar de schilderijtes op zijn site vind ik wel erg knap gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Soempie het volgende:
Beterschap Etcetera en Sheep.![]()
Ik moet mag moet mag zo naar een tentoonstelling waar ik een rondleiding krijg van de volgende kunstenaar:
http://www.helmantel.nl
Ik hoop maar dat er veel bekenden komen, want het lijkt me verder vrij saai.![]()
Is idd heel mooi. Deze ook:quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dan heb ik het trouwens over de stillevens..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
je bent niet zo van het stille leven![]()
![]()
Maar dat is een landschapquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is idd heel mooi. Deze ook:
[afbeelding]
Net een foto
Stillevens an sich heb ik ook niets mee. Maar de kwaliteit/techniek die deze knakker gebruikt heeft vind ik erg mooi.quote:
Clubcenter? Klinkt als fitnessquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
landschappen heb ik ook niks mee![]()
Jemig, normaal lopen ze altijd gewoon in de stad, maar nu komen ze van ClubCenter zelfs aan de deur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |