En hoe vaak doe je dat zo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wagingermisdan?
Ik word meestal gewoon heel dronken en de volgende dag heb ik een relatie![]()
LieneLien bedoel je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Mark_V het volgende:
En oh ja, ik ben niet ziek geworden, dankzij de goede lieve en schattige tips van ons aller lienekien![]()
Ligt eraan wat je intenties zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef Soempie het volgende:
Op de vorige pagina staat wat er mis ging
En dates... is het ook een date als je iemand al langer en redelijk goed kent en je spreekt dan wat af?
Ja, maar dat ga ik heus niet delen met jullie!quote:
Als dat zo is, heb 0 dates gehadquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:47 schreef Soempie het volgende:
Op de vorige pagina staat wat er mis ging
En dates... is het ook een date als je iemand al langer en redelijk goed kent en je spreekt dan wat af?
Welcome to the clubquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als dat zo is, heb 0 dates gehad
Sowieso kan ik mn relaties op één hand tellen en zonder groep 3-liefdes krijg ik die hand niet volquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Welcome to the club
*** Proud member of the zero dates club***
@ Nembrio, ik bedoel wel degelijk Lienekien, je moet de slowchat wel bijhouden he
@ Soemp, nee dan vind ik het geen date, dan is het gewoon iets afspreken met iemand, eventueel van het andere geslacht.
Was lieneKien in de slowchat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef Mark_V het volgende:
@ Nembrio, ik bedoel wel degelijk Lienekien, je moet de slowchat wel bijhouden he
Gefeliciteerd meidquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
Van Dale:
date (de ~ (m.), ~s)
1 afspraakje, rendez-vous
2 persoon met wie men een afspraakje heeft
Ontelbare dates heb ik gehad
Sletquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
Van Dale:
date (de ~ (m.), ~s)
1 afspraakje, rendez-vous
2 persoon met wie men een afspraakje heeft
Ontelbare dates heb ik gehad
Ik vraag me dus af wat er bot aan is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik noemde dat van jou bot. Dat van Mikkie is gewoon zwak.
Sommige mensen zien dat als een ontzettende trap in hun zelfvertrouwen. Daaorm zou ik dat dan ook niet doen, maar gewoon et beste ervan maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af wat er bot aan is?
Het werkt niet, je zit opgelaten te kutten en je besluit dat het niets is.
Dan ga je toch niet samen een hele avond voor je uit zitten staren?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af wat er bot aan is?
Het werkt niet, je zit opgelaten te kutten en je besluit dat het niets is.
Dan ga je toch niet samen een hele avond voor je uit zitten staren?
Pas maar op, straks moet je nog trakteren. En je zat al op zwart zaad...quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef Mark_V het volgende:
Hebben jullie het trouwens gezien, ik heb daarnet voor het eerst serieus gereageerd in de slowchat.......
Wat er dan dus op neerkomt dat je van die "gedwongen" onderwerpen gaat verzinnen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Sommige mensen zien dat als een ontzettende trap in hun zelfvertrouwen. Daaorm zou ik dat dan ook niet doen, maar gewoon et beste ervan maken.
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik had je toch al gelijk gegeven.![]()
En ik zeg dan ook dat het voor het zelfvertrouwen van sommige, ik denk zelfs heel veel, mensen beter is om dat gewoon uit te zitten, dan om te zeggen: "ik trek jou slecht, jij trekt mij slecht, let's split".quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat er dan dus op neerkomt dat je van die "gedwongen" onderwerpen gaat verzinnen.
En dat is precies waar deze "discussie" ontstond. Het cirkeltje is rond
Volgens die definitie heb ik ook ontelbare dates gehad. Wel met dezelfde persoon.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je WEL even volledig zijn he:
af·spraak·je (het ~, ~s)
1 afspraak tussen verliefden om elkaar ergens te ontmoeten => rendez-vous
Nee ik ook niet en ik zou het ook nooit tegen iemand anders zeggen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En ik zeg dan ook dat het voor het zelfvertrouwen van sommige, ik denk zelfs heel veel, mensen beter is om dat gewoon uit te zitten, dan gewoon te zeggen: "ik trek jou slecht, jij trekt mij slecht, let's split".
Daar is heel veel zelfvertouwen voor nodig bij beide partijen. Ik zou het niet echt fijn vinden als het tegen mij gezegd wordt om eerlijk te zijn....
Ik zeg ook altijd maar wat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:01 schreef Mark_V het volgende:
en ja, dat betekent dus dat alle crap die ik hier ooit heb opgehangen niet per se waar hoeft te zijn![]()
Nou, mooi, dan zijn we eruit, wij zijn lief en nembrio is een asoquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en ik zou het ook nooit tegen iemand anders zeggen.![]()
Dat merken we ook wel jaquote:
Dan klopt die definitie toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens die definitie heb ik ook ontelbare dates gehad. Wel met dezelfde persoon.![]()
Ik vind een date eigenlijk een afspraakje tussen twee mensen die nog geen relatie met elkaar hebben, elkaar nog niet zo goed kennen en heen gaan met het idee dat het mogelijk iets zou kunnen worden.![]()
Grrr ja, ik had nog hoop dat ik mijn noclaim van mijn zorgverzekering van vorig jaar (255 euro) snel zou terugkrijgen, maar dat is pas in aprilquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks moet je nog trakteren. En je zat al op zwart zaad...
Ik word altijd pas verliefd na een half jaar relatie, maar daar schijn ik nogal uniek in te zijn.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan klopt die definitie toch?
Er staat niets over relaties
Nou ja..ik ben er gewoon heel pragmatisch in. Het is niet leuk om te zeggen met dat is een hele avond je samen vervelen ook niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En ik zeg dan ook dat het voor het zelfvertrouwen van sommige, ik denk zelfs heel veel, mensen beter is om dat gewoon uit te zitten, dan om te zeggen: "ik trek jou slecht, jij trekt mij slecht, let's split".
Daar is heel veel zelfvertouwen voor nodig bij beide partijen. Ik zou het niet echt fijn vinden als het tegen mij gezegd wordt om eerlijk te zijn....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik word altijd pas verliefd na een half jaar relatie, maar daar schijn ik nogal uniek in te zijn.....
Noh, vind het niet zo gekquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Mark_V het volgende:
Ik word meestal gewoon heel dronken en de volgende dag heb ik een relatie![]()
Maar dates waarbij dat gebeurt komen denk ik niet echt vaak voor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..ik ben er gewoon heel pragmatisch in. Het is niet leuk om te zeggen met dat is een hele avond je samen vervelen ook niet.
Uiteindelijk ga je allebei naar huis en ga je thuis tegen een vriend/vriendin klagen dat het zo'n kutdate was.
Dus heb je allebei een kuttijd gehad.
Maar als je allebei besluit dat het niets wordt dan zie ik niet in waarom het een deuk in je zelfvertrouwen moet zijn?
Ik heb het hier niet over een geval waarbij wel eens een stilte valt
Ik heb het over chronische desinteresse waarbij je elkaar geen reet te vertellen hebt/er geen klik is(hoe miniscuul ook).
Je gaat mij niet vertellen dat je dan date hebt waarbij je allebei geen reet zegt en één van de twee aan het einde van de avond daadwerkelijk vind een leuke tijd te hebben gehad.
Je trapt er echt niemand mee op z'n/haar tenen.
quote:
Ik bewonder je pragmatisme, maar ik zou het niet kunnen en heel kut vinden als het mij zou overkomen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..ik ben er gewoon heel pragmatisch in. Het is niet leuk om te zeggen met dat is een hele avond je samen vervelen ook niet.
Uiteindelijk ga je allebei naar huis en ga je thuis tegen een vriend/vriendin klagen dat het zo'n kutdate was.
Dus heb je allebei een kuttijd gehad.
Maar als je allebei besluit dat het niets wordt dan zie ik niet in waarom het een deuk in je zelfvertrouwen moet zijn?
Ik heb het hier niet over een geval waarbij wel eens een stilte valt
Ik heb het over chronische desinteresse waarbij je elkaar geen reet te vertellen hebt/er geen klik is(hoe miniscuul ook).
Je gaat mij niet vertellen dat je dan date hebt waarbij je allebei geen reet zegt en één van de twee aan het einde van de avond daadwerkelijk vind een leuke tijd te hebben gehad.
Je trapt er echt niemand mee op z'n/haar tenen.
Gezien de MSN cultuur in Nederland kan ik me voorstellen dat het regelmatig voorkomt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dates waarbij dat gebeurt komen denk ik niet echt vaak voor.Waarom ga je dan samen wat doen? Of je moet elkaar helemaal niet kennen...
Maar dan nog zou ik wat van de avond/ middag proberen te maken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik bewonder je pragmatisme, maar ik zou het niet kunnen en heel kut vinden als het mij zou overkomen.
Ik hoop dan ook dus ook nooit met jou op date te gaan
Daar heb je wel gelijk in. Ik ben blij dat ik je al een heel klein beetje in het echt ken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Gezien de MSN cultuur in Nederland kan ik me voorstellen dat het regelmatig voorkomt.
Voor jou staan ze allemaal in de rij en jij kiest de leukste uit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou het allemaal niet weten.. Ik doe niet aan dates!![]()
Dat zal Stan leuk vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou het allemaal niet weten.. Ik doe niet aan dates!![]()
Was het maar waar!quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef B.ertha het volgende:
Voor jou staan ze allemaal in de rij en jij kiest de leukste uit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |