Nee, dat is ook zo. Maar ik zou het denk ik niet zo snel zeggen. Maar je kunt dan ook beter iets gaan doen op een eerste date. Weet ik veel: desnoods naar de dierentuin. Ik denk dat dat beter werkt dan uit eten gaan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou? Dan heb je allebei hetzelfde gedacht. Conclusie getrokken. Lijkt me niet vreemd toch?
Alles beter dan een bioscoop zeg ik dan altijd maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Maar ik zou het denk ik niet zo snel zeggen. Maar je kunt dan ook beter iets gaan doen op een eerste date. Weet ik veel: desnoods naar de dierentuin. Ik denk dat dat beter werkt dan uit eten gaan bijvoorbeeld.
Je hebt het 'm niet gevraagd?quote:Ik heb een keer een date gehad waarbij de jongen ook erg stil was. Vervolgens heb ik aan een stuk door gepraat, waarbij ik continue dacht: 'houd je mond toch, stom mens' Volgens mij dacht hij hetzelfde.
![]()
Ergens halverwege flapte ik er uit: 'ik praat wel veel he?' vervolgens zei hij: 'ja'. En daarna ging ik weer..quote:
Had niet gezien dat je online was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Soemp, ik dacht dat je op tijd naar bed zou gaan!
Jullie hebben trouwens wel een goede date-protocol opgesteld
heb je nu pauze?quote:
Vanavond ben ik gewoon thuis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je vanavond weer ergens in slaap vallen
Jaquote:
Het welbekende "even mijn neus poederen" bij de damesquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan ga ik 'even ergens naar de wc', om vervolgens heel hard weg te rennen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het welbekende "even mijn neus poederen" bij de dames![]()
gelukkig maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Gelukkig heb ik niet echt ervaring met slechte dates
Nee, heb geen vriend.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
Heb je een vriend eigenlijk?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Soempie zijn, dan
Volgens mij staan er al zat gepland, eentje in de zomer hier, eentje in Nijmegen, kan er vast ook nog wel een in A'dam bijquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef iamredleader het volgende:
druk op werk
En ja, ik zal ooit een cake voor jullie allemaal bakken. Maar dan moeten we de meet in Amsterdam houden!
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Soempie zijn, dan
Ja, laf van Mikkie he.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Hey hey, wacht nou eens even. Ik bedoel niet dat je er sneaky tussenuit moet knijpen
Maar gewoon dat je dan beter kunt stoppen met je date...
Ik noemde dat van jou bot. Dat van Mikkie is gewoon zwak.quote:
Wij gingen op onze eerste date bowlen (waren zelfs nog anderen bij) en daarna pizza eten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik noemde dat van jou bot. Dat van Mikkie is gewoon zwak.
Maar, als je iets leuks gaat doen tijdens zo'n eerste date, dan is dat beide denk ik niet nodig.![]()
Ik heb welgeteld 1 date gehadquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui![]()
Vanmiddag conceptscriptie bespreken met mijn meelezer, nu maar hopen dat hij het wat vindt....
Wat een datofielen hier allemaal zeg, ik heb zelf nog nooit een date gehad....
En oh ja, ik ben niet ziek geworden, dankzij de goede lieve en schattige tips van ons aller lienekien![]()
Ik één en dat was geen succes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:39 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui![]()
Vanmiddag conceptscriptie bespreken met mijn meelezer, nu maar hopen dat hij het wat vindt....
Wat een datofielen hier allemaal zeg, ik heb zelf nog nooit een date gehad....
Ah, verhalen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dates helemaal niet zo leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |