quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
Anders droom je nog over die goal van Ambrosini tegen PSV in 2005
Vegeta rulezzquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ik vond Vegeta altijd veel vetter als die softe Goku
Future Trunks ownde nog wel het meest IMO, al is het alleen maar vanwege dat zwaard van 'm.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ik vond Vegeta altijd veel vetter als die softe Goku
En toch praten we er overquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:46 schreef Supersheep het volgende:
Ik snap dit gedoe allemaal niet dus ik ga maar eens slapen denk ik
Tru[afbeelding]ten!
dat was ook zo oneerlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
Anders droom je nog over die goal van Ambrosini tegen PSV in 2005
quote:
Waar gaan we het dan over hebben (behalve voetbal)quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee
Jah ik beginquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laten we mensen vals beschuldigen van Googlen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien druk met andere dingenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:01 schreef DiviFilius het volgende:
Daarover gesproken, het viel me wel op dat Attitude ( werd weleens verdacht ) spoorloos is verdwenen..
waarom eigenlijk niet ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook niet meer actief deelneem
slapenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
Als je gespreksonderwerpen moet gaan bedenken kun je net zogoed iets anders gaan doen. Net als bij een date
Slapen tijdens een date is wel héél erg. Ik zat meer te denken aan weglopen ofsoquote:
Dat lijkt me anders ook best botquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slapen tijdens een date is wel héél erg. Ik zat meer te denken aan weglopen ofso
Nee...maar als je direct al angstvallig onderwerpen moet gaan VERZINNEN om over te praten, dan kun je beter zeggen dat het niets wordt en weggaan (in samenspraak natuurlijk, dat welquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat lijkt me anders ook best botGewoon de date uitzitten en daarna niks meer laten horen
![]()
Just kiddin'
Heb je wel eens zo'n vreselijke date meegemaakt danJe maakt me nieuwsgierig.
Ik zou niet weten hoe je dat subtiel kunt brengenquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...maar als je direct al angstvallig onderwerpen moet gaan VERZINNEN om over te praten, dan kun je beter zeggen dat het niets wordt en weggaan (in samenspraak natuurlijk, dat wel)
auquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
Dat je dan zo met je glas zit te draaien en dan zoiets zegt als: "Zo, waar zullen we het nu eens over hebben?"
Of van die "nonchalante" opmerkingen als "goh, het was niet koud vandaag he?"
Ik heb niets gezegd over subtiel dacht ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 03:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je dat subtiel kunt brengen![]()
Ja, preciesquote:
'hee, leuk geprobeerd, maar dit werkt niet echt tussen ons'quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over subtiel dacht ik
Nou? Dan heb je allebei hetzelfde gedacht. Conclusie getrokken. Lijkt me niet vreemd toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
'hee, leuk geprobeerd, maar dit werkt niet echt tussen ons'
'neuh, zo'n idee had ik ook al'
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |