Tsja, maar ik geloof dat Abramovich eens effe een poosje de hand op de knip wil houden. Kijk eens wat ie dit seizoen weer geinvesteerd heeft, en dan winnen ze nog geen kut.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En dat Mourinho Alex niet neemt. Zie Chelsea als Terry een tijd eruit ligt. Die werkvergunnng kunnen ze toch wel wat op verzinnen
.
De wedstrijd die ze uitzenden daarvan hebben ze meestal nog wel een samenvatingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Nope je ziet helemaal NIKS
morgen WEL
quote:23.10-23.50 uur,Ned.3: SPORTJOURNAAL
01.30-06.40 uur,Ned.1: HERHALING
voetbal nabeschouwing Champions
League-duel PSV-Arsenal
Alex is al van Chelsea, dus die zou 'ie gratis en voor niks kunnen laten overvliegen. Net als Alcides trouwens, maar die lijkt me nog lang niet zo ver.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar ik geloof dat Abramovich eens effe een poosje de hand op de knip wil houden. Kijk eens wat ie dit seizoen weer geinvesteerd heeft, en dan winnen ze nog geen kut.![]()
Alex kost niks... die is al van chelseaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar ik geloof dat Abramovich eens effe een poosje de hand op de knip wil houden. Kijk eens wat ie dit seizoen weer geinvesteerd heeft, en dan winnen ze nog geen kut.![]()
U is Tukker ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
pfoe wat grabbeln
We hadden het over Gomez toch ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Alex is al van Chelsea, dus die zou 'ie gratis en voor niks kunnen laten overvliegen. Net als Alcides trouwens, maar die lijkt me nog lang niet zo ver.
Maar dit is geen PLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal kennende komt er nu een goal.
Gebeurt bij PSV ook wel 'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha dikke schwalbe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |