SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op sport1.nl toch ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Vanavond zeker geen samenvattingen he?![]()
Alex is een tankquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Baptista... het beest... de bulldozer.
Geeft niet, wij hebben onze eigen Bulldozer Alex
Joh ze raken vermoeid door de CLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
En ik maar denken dat PSV afgemaakt word.
Nu zo door gaan in de competitie
Klopt, tenzij clubs eens logisch gaan nadenken en wel moeten toegen dat keepers van dit kaliber punten paken en daardoor die investering zeker waard zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef twi het volgende:
Gomes is 20 miljoen waard voor PSV, maar dat ga je natuurlijk nooit krijgen voor een keeper. Die liggen simpelweg niet zo in de markt.
hopelijk nog heel kort op het eind en in het sporjournaal .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef Tommeke het volgende:
Vanavond zeker geen samenvattingen he?![]()
Daar baal ik zo van hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hopelijk nog heel kort op het eind en in het sporjournaal .
Die andere wedstrijden zie je niet op de Nos vandaag![]()
Nope je ziet helemaal NIKSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hopelijk nog heel kort op het eind en in het sporjournaal .
Die andere wedstrijden zie je niet op de Nos vandaag![]()
En net nog iemand zeggen dat het geen nut heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef endr0me het volgende:
Die uitworpen van Gomes.. geniete
Zn contract loopt tot 2011 dus een miljoen of 12 is reeel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Klopt, tenzij clubs eens logisch gaan nadenken en wel moeten toegen dat keepers van dit kaliber punten paken en daardoor die investering zeker waard zijn.
In z'n contract is geloof ik een afkoopsom van 13 miljoen euro opgenomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef twi het volgende:
Gomes is 20 miljoen waard voor PSV, maar dat ga je natuurlijk nooit krijgen voor een keeper. Die liggen simpelweg niet zo in de markt.
Sorry.... kan je het me vergeven ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En net nog iemand zeggen dat het geen nut heeft
Njah ik moet morgen toch vroeg op, dus zo erg is het niet. Alleen heb ik morgen zo'n meid op bezoek die het niets aan vind. Maarja, die weet het gat van de deur wel te vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nope je ziet helemaal NIKS
morgen WEL
Dat lijkt me inderdaad een aardig bedrag. Zou trouwens een hoop uitmaken wanneer Gomes volwaardig international zou zijn, maar dat heeft 'ie tegen. Geloof dat Cech ook zoiets heeft gekost.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zn contract loopt tot 2011 dus een miljoen of 12 is reeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |