Ik heb een ram. Ik ben een beetje bang dat 'ie niet door de keuring gaat komen, dan zouden we, om lid te mogen worden, 'm moeten vervangen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ok dus in elk geval nog wel wat gezinsuitbreiding. Had je zelf ook een ram? Of huur je er 1 in voor het dekken?
Dat ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Carnevale di Venezia
[afbeelding]
en voor klasse moet je nog steeds in Italië zijn
Beste Mutant01, ik zou veel beter met je kunnen opschieten als je wat minder in de slachtofferrol zou schieten. Dat meen ik serieus. Ik zou je dan misschien zelfs als practisch ongelovige kunnen beschouwen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb nog liever moslimhaters als PJORourke en Aaah, dan zo'n scheinheilie.
Je leest toch echt wat je wilt lezen. Daar kan ik verder niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Er staat "Moslims hoef je niet belachelijk te maken dat doen ze in de regel zelf.". Geen enkele vorm van nuancering. Probeer je jezelf nu heilig te verklaren ofzo? Je valt hier gewoon door de mand, had je maar net als Aaah en PJO moeten doen. Die pakken het veel beter aan.
Aha zou jammer zijn. Staat zo'n ram op een ander grasveld of gaat dat wel goed samen (ook met inteelt enzo)?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een ram. Ik ben een beetje bang dat 'ie niet door de keuring gaat komen, dan zouden we, om lid te mogen worden, 'm moeten vervangen.
Uhm ja. (Ramadanmeet enzo weet je nog)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Reya het volgende:
Doe je eigenlijk aan de Ramadan, Mutant?
Jammer dat lammetjes later zo lelijk worden.quote:
Ja, Drents heideschaapquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]welk merk is het
? Geen heideschapen en geen texelaars lijkt me.
edit toch wel een heideschaap zo te zien.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Carnevale di Venezia
[afbeelding]
en voor klasse moet je nog steeds in Italië zijn
Het lijken net moslimvrouwen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer dat lammetjes later zo lelijk worden.
Is dat niet lastig in combinatie met bijvoorbeeld tentamens?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm ja. (Ramadanmeet enzo weet je nog)
Deze niet.. ze worden reuze smakelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer dat lammetjes later zo lelijk worden.
Ja, met SCHnaps.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Glaasje genocider dan maar?
Ach dan behoren ze wel bij de meerderheid van de groep exoten die de schapen vormen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, Drents heideschaap. Ik hoop goed genoeg voor stamboek, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee. Misschien zijn ze wel van het "nieuwe type".
Schapen met een hoofddoekje?quote:
Nee. Alleen het lawaai dat je maag maakt haalt je weleens uit je concentratie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat niet lastig in combinatie met bijvoorbeeld tentamens?
Slacht je zelf? Met een jachtgeweer of zo? Guillotine?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Deze niet.. ze worden reuze smakelijk.
Je gaat me toch niet vertellen dat je die film nog niet gezien hebt heh???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ziet er op het eerste gezicht niet slecht uit, inderdaad.
Schapen met een snor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schapen met een hoofddoekje?![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Alleen het lawaai dat je maag maakt haalt je weleens uit je concentratiekamp.
Ben ik zo slecht geintegreerd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die film nog niet gezien hebt heh???
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Slacht je zelf? Met een jachtgeweer of zo? Guillotine?
En daar gaat het omquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze niet.. ze worden reuze smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |