quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva is samen met de noordelijke provincies de bedenker van de q-liner. De nieuwe standaardkleur is blauw. In groningen rijden alleen maar blauwe q-liners rond. In Fryslân is die regel er niet en rijden ze in heel verschillende kleuren om. In Waterland zijn ze wel allemaal blauw. In DAV hebben ze nog de oude kleurstelling.
ik heb hier in fryslan nog geen blauwe arriva gespot dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
Even de laatste post uit het vorige topic:
[..]
hoop dat het per 15-4 weer beter wordt...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef nietzman het volgende:
Over Joure gesproken, ben ik even blij dat ik d'r niet meer langshoef. Lijn 41 is een absolute hell geworden, al helemaal als je aansluiting met 315 zoekt.
Heb het dit jaar nog maar één keer hoeven rijden, maar wat een kuttraject is dat geworden zeg,nieuwe dienstregeling.
.
Ik wel. In Leeuwarden op de 320 richting Drachten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb hier in fryslan nog geen blauwe arriva gespot dus
wauwquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wel. In Leeuwarden op de 320 richting Drachten.
Mooi hè, sinds de nieuwe dienstregeling is ingegaan zijn er 15 versterkingsritten geschrapt wegens gebrek aan passagiers. Ze willen ook geen passagiers volgens mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef nietzman het volgende:
Over Joure gesproken, ben ik even blij dat ik d'r niet meer langshoef. Lijn 41 is een absolute hell geworden, al helemaal als je aansluiting met 315 zoekt.
Heb het dit jaar nog maar één keer hoeven rijden, maar wat een kuttraject is dat geworden zeg,nieuwe dienstregeling.
.
op woensdag middag mogen ze om 15:45 wel eens een EXTRA dienst sturen.. binnendoor bijvoorkeurquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi hè, sinds de nieuwe dienstregeling is ingegaan zijn er 15 versterkingsritten geschrapt wegens gebrek aan passagiers. Ze willen ook geen passagiers volgens mij.
nee buitenom heeft geen toevoegingquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
yep. Ik zal ze adviseren om buitenom te gaan
over 2 maanden pak ik mn 2 wielerquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ga klagen. Dan krijg je na 2 maanden een telefoontje dat het gerepareerd wordt![]()
Die 15 ritten zijn alleen al op 315, de rest weet ik niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op woensdag middag mogen ze om 15:45 wel eens een EXTRA dienst sturen.. binnendoor bijvoorkeur
oh en die geel witte XX bussne zitten in de 21XX serie?
die zijn ook geschrapt dacht ik..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die 15 ritten zijn alleen al op 315, de rest weet ik niet.
mja, hoop hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, want dan zijn die nieuwe busjes er en wordt het aantal ritten met bijna de helft uitgebreid. Maar dan mogen ze wel opschieten met die busjes, want ik heb nog niet gehoord dat er al een exemplaar afgebouwd is. Wel zijn er al veel onderdelen in Heerenveen, maar nog geen compleet busje.
Zoals ik in het vorig topic al zei: de Fryskers hebben geen goedkeuring gekregen. Het chassis is niet stevig genoeg.Dus dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, want dan zijn die nieuwe busjes er en wordt het aantal ritten met bijna de helft uitgebreid. Maar dan mogen ze wel opschieten met die busjes, want ik heb nog niet gehoord dat er al een exemplaar afgebouwd is. Wel zijn er al veel onderdelen in Heerenveen, maar nog geen compleet busje.
W T F ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Er blijven dacht ik 32 normale bussen over.
dan voorzie ik dat de ambas weer weg gaan? :/quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
xx heeft 113 groot uitgevallen taxibusjes besteld, waarvan er dagelijks 109 op dienst gaan. De anderen zijn reserve. Deze vloot wordt met gewone bussen aangevuld, uiterlijk te vervangen in 2009.
27x amba en 5x integroquote:1762 BNVL54 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm HEERLEN Harlingen
1763 BNVN10 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1764 BNVL55 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1765 BNVL56 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1766 BNVL57 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1767 BNVL58 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1768 BNVL59 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1769 BNVL60 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm HEERLEN Harlingen
1770 BNVL61 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1771 BNXN29 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1773 BNXN31 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1774 BNXN33 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm HEERLEN Dokkum
1775 BNXN34 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1776 BNXN35 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1777 BNXV42 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1778 BNXV44 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1779 BNXV45 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1780 BNXV46 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1781 BNXV52 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1782 BNXV54 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1783 BNXV55 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1784 BNXV56 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1785 BNXV58 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1786 BNXV62 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1787 BNXV64 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1790 BNXV68 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm VENLO Joure
1791 BNXV70 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm VENLO Joure
2943 BLXD53 2002 MB INTEGRO Friesland Perm HAAMSTEDE Joure
2950 BLXV64 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DELFT Leeuwarden
2951 BLXV80 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DELFT Leeuwarden
2952 BLXV66 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DELFT Bolsward
2953 BLXV66 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DEN HAAG Bolsward
normaal rijden ze idd gewoon met 60 door 30km/h zonesquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn er verdraaid weinig die dat doen, maar het kan met die krappe schema's ook bijna niet anders dan dat ze net boven de max snelheid zitten.
die Dennis dingen halen ook 100 dacht ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Helaas hebben de meeste moderne bussen begrensers, waardoor ze vaak de 85 al niet meer halen. De Interliner/Qliner bussen kunnen de 100 nog wel halen gelukkig. 100 over een smal landweggetje met een bus![]()
idd..quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die kunnen ergens richting 80 nog wel een keer opschakelen. Dat weet ik wel. Ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest om maar enkele keren een Dennis te treffen. De motor is vrij stil op hoge snelheden, maar dat is dan ook het enige goede aan deze bussen.
ik heb geen idee..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wanneer ik voor het eerst in een overgespoten ex-hermes amba zit.
nee..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Of was de peut van de bus op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |