Ik sta er niet van de kijken als het echt zo was.quote:
Mensen vertrapt om in een fucking TRAM te kunnen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta er niet van de kijken als het echt zo was.
wat valt er te overdrijven ?quote:
welke vriend ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef arexes het volgende:
Misschien zagen ze die vriend van je, dan zou ik ook maken dat ik in de tram kom
Ik heb ook wel eens van Groningen tot aan Amersfoort moeten staan in de trein. Met 25 man in het portaaltje bij de deuren, gezellig! En iedereen blert en chagerijnig, en kijk je boos naar iemand als ze voor de zoveelste keer op je teen staat dan vraagt dat persoon ook nog. "WAT?!?!?!?!?!?!?!?!"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen vertrapt om in een fucking TRAM te kunnen?
Bangladesh misschien ja
Ja, dat is nieuw of zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:58 schreef Mirage het volgende:
Feiten op een rijtje :
- dure NS kaartjes
Ja, dat is nieuw of zo?quote:- vaker dan af en toe een probleem
Och hemeltjequote:- nu probleem
Is dat erg? Ik moet ZELFS weleens met een BUSquote:- mensen moeten met de tram verder reizen
Ja, ochtendspitsdrukte. Poep gebeurt.quote:- mensen drukken elkaar plat
- er lopen mensen over mensen heen
Nou okee, Ambulance erbij die voor ze zorgt, extreem excessief geval.quote:- vrouw op grond met agent erbij
- twee mensen verderop platgedrukt op de grond
Ga lekker naar de USA emigreren of zo.quote:- agent schiet helaas niemand in zijn knieschijven
ik wil ook een motor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:58 schreef HassieBassie het volgende:
Was dat in Den Haag? Blij dat ik vandaag met de motor was dan.
Je doet je sig eer aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef cultheld het volgende:
Oplossing: Koop een auto, trut.
Ik ben wel degelijk een reiziger jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Mirage het volgende:
Jij bent dus ook zo'n hysterische reiziger ?
IK vind het niet normaal.
en ik kan mij ook niet voorstellen wat maakt dat mensen zich zo zot gedragen.
zogenaamd beschaafd![]()
U heeft mij een fles wijn opgeleverd !quote:
Ja een schietende agent is echt iets wat je wil hebbenquote:
Precies, vloeistofgedragquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef Syrena het volgende:
Ben het overigens met de rest eens, soms snap je echt niet wat mensen bezielt met dit soort dingen. Proberen door te drukken terwijl dat overduidelijk niet gaat omdat er gewoon geen plaats meer is![]()
idd en een agent die gaat schieten omdat een vrouw op dr bek gaat is wel normaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Mirage het volgende:
Jij bent dus ook zo'n hysterische reiziger ?
IK vind het niet normaal.
en ik kan mij ook niet voorstellen wat maakt dat mensen zich zo zot gedragen.
zogenaamd beschaafd![]()
Joh, treinenneukert. De NS maakt er wel degelijk regelmatig een teringzooi van. Ga maar een half jaar van Amsterdam naar Eindhoven. Kijken of je nog steeds zo fetishistisch over dat prachige OV kan pratenquote:
seks op de treinrails zorgt vast ook wel voor vertraging en op hol geslagen gefrustreerde reizigers.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Catch22- het volgende:
sex met jou MOET haast wel goed zijn
maar dat is zeker offtopic?
Dan kun je als rechtgeaard autofiel inderdaad maar beter elke dag aanschuiven op de A2quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Joh, treinenneukert. De NS maakt er wel degelijk regelmatig een teringzooi van. Ga maar een half jaar van Amsterdam naar Eindhoven. Kijken of je nog steeds zo fetishistisch over dat prachige OV kan praten.
Waarmee ik alleen even wilde aangeven dat het enige bruikbare alternatief in Nederland "naast je werk wonen" is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
Dan kun je als rechtgeaard autofiel inderdaad maar beter elke dag aanschuiven op de A2.
Die zit altijd geniaal vol idd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zit dagelijks in bus 12 naar de uithof, daar leer je wat ellebogenwerk is.
Loop niet te janken wijf. Toevallig ben ik net een jaar van Utrecht naar Eindhoven op en neer geweest. En ja hoor, ik weet wat kwartetten met GtbVformulieren is. Boejje, ik vind reizen per spoor geen ramp, jij wel. Nou en.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh, treinenneukert. De NS maakt er wel degelijk regelmatig een teringzooi van. Ga maar een half jaar van Amsterdam naar Eindhoven. Kijken of je nog steeds zo fetishistisch over dat prachige OV kan praten.
Ik vond het geen ramp. Wel regelmatig beklagenswaardigquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop niet te janken wijf. Toevallig ben ik net een jaar van Utrecht naar Eindhoven op en neer geweest. En ja hoor, ik weet wat kwartetten met GtbVformulieren is. Boejje, ik vind reizen per spoor geen ramp, jij wel. Nou en.
Dus eigenlijk zijn we het gewoon EENSCHquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik vond het geen ramp. Wel regelmatig beklagenswaardig.
En van Utrecht naar Eindhoven heb je "maar" 5 knelpunten waar het om de haverklap mis gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |