ja, bedanktquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:15 schreef Troel het volgende:
Ow gelukkig, dan lopen er in ieder geval meer mensen met dat deuntje in hun hoofd vandaag

Bedoel je She's Madonna?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:04 schreef SuperRogier het volgende:
Hoe heet dat verschrikkelijke nieuwe nummer van Robby Williams?

Nee maar wel 1 van de nieuwere nummers, maargoed dat is hem inderdaad, dankjewelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bedoel je She's Madonna?
Da's niet verschrikkelijk nieuw hoor, je hoort 'm al een tijdje op de radio

1. DJ Micro - Inside of Mequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:19 schreef xtuned het volgende:
heb 2 filmpjes waar ik het nummer wat daardoor wordt gespeeld zoek.
http://www.youtube.com/watch?v=HmeJbNow3rc
http://www.youtube.com/watch?v=vF-s2sx8G1Q
alvast many thanks.

die zoek ik dus ookquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi

is dat niet van Vaya con dios?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek 'n Nederlandstalig nummer maar ken helaas geen fuck van de tekst. Ik hoorde 'm vanmiddag vaag uit een auto pompen, dus vraag me niet naar woorden.
Wel weet ik dat er in 't refrein zit: "Heeeey nana na. Heeeey nana na."
Best 'n vrolijk nummer, lekker voor in de kroeg o.i.d.

Ja! Dank je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:55 schreef Troel het volgende:
[..]
is dat niet van Vaya con dios?
http://www.youtube.com/watch?v=7LUm-E4GPU8
Deze dus

Misschien Jewel - Fade away?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van zo'n 4 a 5 jaar geleden. Het werd eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department. De tekst ik ongeveer kon verstaan was: I'm faling away, just like the sun/stars. Het werd door een vrouw gezongen.

Laat me raden: DJ Maarten - Ik ben een kikkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik zoek een carnavalsnummer.. in de skihut in tilburg was het het meest aangevraagde nummer... het word gezongen door een gast, en is vrij snel en catchy
In het refrein word er ook: Tududu dudududu tududududu gezongen
Het is een nederlands nummer trouwens...
Tis trouwens niet chelsea dagger...

Uit de OP:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef BabblingBrook het volgende:
Wie heeft er het nummer: Backstage - DJ Isaac voor me.
Of een mix ervan. De zin: "I'll be your bitch" komt er in voor. Als je m hebt, moet je me maar een PM sturen, ik zou hem erg graag willen hebben.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |