quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef klappernoot2000 het volgende:
OK dan open wij nu het topic Wilders en Pim samen in de kist..![]()
het is nog niet eens zo slecht ideequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef klappernoot2000 het volgende:
OK dan open wij nu het topic Wilders en Pim samen in de kist..![]()
Ook mensen zonder verstand mogen een mening hebben en uiten over politieke standpunten. Het feit dat Wilders in de politiek is gekomen (eigenlijk: is gebleven) komt door de kiezer, dus kennelijk zijn er ook Nederlanders die Wilders WEL op televisie willen zien.quote:ik wil bereiken dat we gaan samenwerken om media geile politieke mensen aan de kant te zetten en om ervoor te zorgen dat er alleen mensen overblijven met echt verstand van politiek.
Zodat er een politiek komt die nederland misschien kan redden.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef noudstar het volgende:
Onthoud een ding pim is niet vervangbaar hij zal voor altijd en eeuwig met ons meekijken ik weet zeker dat als wij het allemaal willen dat pim ons nu nog steeds kan vertellen wat we moeten doen
Exact. Tijd voor recruteringsacties.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef noudstar het volgende:
het is nog niet eens zo slecht idee
ik denk dat we zo snel mogelijk van wilders af moeten dood of levend
Het is een kwestie van geduld tot heel holland limburgs lultquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef noudstar het volgende:
het is een kwestie van tijd voordat we worden gebombardeerd door een moslim land en dat er burger slachtoffers hier vallen
Dan moet je juist het tegenover gestelde doen Peppie.quote:[b]nee absoluut niet ik ben juist voor wilders maar het alleen maar roepen en niks doen stoort mij enorm zijn standpunten zijn goed maar voor de rest niks
Welk soort mensen? mensen die op sensatie belust zijn of anarchisten die zwelgen in uitspraken die ongetwijfeld geweld opwekken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook mensen zonder verstand mogen een mening hebben en uiten over politieke standpunten. Het feit dat Wilders in de politiek is gekomen (eigenlijk: is gebleven) komt door de kiezer, dus kennelijk zijn er ook Nederlanders die Wilders WEL op televisie willen zien.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef boyv het volgende:
rot op met je bullshit mongool
Hoewel hij misschien niet zo netjes is tegen islamieten, hij doet alles volgens de regels. Zolang er mensen naar hem willen luisteren, heeft hij het recht om te spreken.
Pim was toch diegene die ons land de polarisering ingeduwd heeft?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Gitanki het volgende:
Ps. Wie is Pim Fortyun?
Waarom salueert de gast eigenlijk? heef hij ooit wel eens in dienst geweest?quote:
at your servicequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Waarom salueert de gast eigenlijk? heef hij ooit wel eens in dienst geweest?![]()
Ja, zo kan ik de D66-stemmers, SGP-stemmers en Groenlink-stemmers ook op zo een onbehoorlijke manier omschrijven. Accepteer gewoon dat er in Nederland verschillende mensen wonen met verschillende gedachten en ideeën over een aantal zaken. Niet iedereen denkt zoals jij of heeft dezelfde mening als jij. Dus accepteer dat gewoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Welk soort mensen? mensen die op sensatie belust zijn of anarchisten die zwelgen in uitspraken die ongetwijfeld geweld opwekken?![]()
Je bedoelt Pim Fortuyn? ik had het over Fortyun, of is dat een kloon, net als de TSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Pim was toch diegene die ons land de polarisering ingeduwd heeft?
(kansloze actie overigens van TS; en spreek niet namens heel Fok!)
Eerst Verdonk, hij moet maar netjes op zijn beurt wachten..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een gezellige politieke moord.
Al die ellenlange debatten..daadkracht plz.
ik heb niks tegen mensen met een andere meningquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik de D66-stemmers, SGP-stemmers en Groenlink-stemmers ook op zo een onbehoorlijke manier omschrijven. Accepteer gewoon dat er in Nederland verschillende mensen wonen met verschillende gedachten en ideeën over een aantal zaken. Niet iedereen denkt zoals jij of heeft dezelfde mening als jij. Dus accepteer dat gewoon.
Geldt ook voor Moslims dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik de D66-stemmers, SGP-stemmers en Groenlink-stemmers ook op zo een onbehoorlijke manier omschrijven. Accepteer gewoon dat er in Nederland verschillende mensen wonen met verschillende gedachten en ideeën over een aantal zaken. Niet iedereen denkt zoals jij of heeft dezelfde mening als jij. Dus accepteer dat gewoon.
Ik wel, die mogen doorgaans dood.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef noudstar het volgende:
[..]
ik heb niks tegen mensen met een andere mening
Leg dit eens politiek correct uit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef Ringo het volgende:
Waarom trouwens geen electorale totaalzuivering?
560.000 x een enkeltje naar de andere kant van de Europese Unie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:35 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Leg dit eens politiek correct uit?![]()
scherp; vast een typefout waar velen overheen lezen..... (ik bedoelde iig wel Pim Fortuyn)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Je bedoelt Pim Fortuyn? ik had het over Fortyun, of is dat een kloon, net als de TS![]()
1. Jij vind zijn mening verschrikkelijk, niet iedereen dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef noudstar het volgende:
[..]
ik heb niks tegen mensen met een andere mening
maar wel mensen die een verschrikelijke mening hebben alleen om op tv te komen en mensen die nl doelbewust kapot maken met hun moslim haat en hun uitspraken
Maar dan is er niemand meer in Frieslandquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
560.000 x een enkeltje naar de andere kant van de Europese Unie.
Inderdaad dat geldt ook voor Moslims en elke andere groepering. Natuurlijk mogen ze hun mening geven en dat doen ze ook. Het gaat er alleen om dat ze met de handelingen die ze plegen n.a.v. hun mening / geloofsovertuiging geen andere hinderen, voor de voeten lopen, tegenwerken, etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Geldt ook voor Moslims dusBedankt voor je inzicht!
ook buitenlanders zijn nederlandersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Jij vind zijn mening verschrikkelijk, niet iedereen dus.
2. Elke politicus wil zijn mening laten horen, zeker nu de Provinciale staten verkiezingen voor de deur staan, makkelijkste is natuurlijk via de televisie.
3. Nederland doelbewust kapot maken? Dat is zwaar overdreven natuurlijk en nergens op gebaseerd.
4. Moslimhaat, is zeker niet goed inderdaad. Maar je kan mensen niet dwingen om van iets te houden (of juist niet) of iets niet te haten (of juist wel). En hij mag dat ook best verkondigen. De mensen die naar hem luisteren en klakkeloos die haat overnemen kun je het kwalijk nemen, maar Wilders doet niets wat tegen de wet is.
(pssst; kies dan voor N-Limburg)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Maar dan is er niemand meer in Friesland![]()
Arme Aboutaleb, net staatssecretaris en dan al vermoord.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een gezellige politieke moord.
Al die ellenlange debatten..daadkracht plz.
Waarom doe je dan zo moeilijk met topics openen, posters ophangen, spam verspreiden, etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef noudstar het volgende:
[..]
ook buitenlanders zijn nederlanders
en hebben zicht te houden aan de wet en hebben de rechten van de wet
ze dienen met respect behandeld te worden door wilders
je kunt met ze in debat maar met respect
Bijna alle wetten zijn op meerdere manieren te interpreteren. Daar maakt Wilders goed gebruik van inderdaad. Dus in feite doet hij niets dat tegen de wet is, oftewel, laat hem dan gewoon!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef noudstar het volgende:
wilders is niet aan te klagen hij gaat veel te ver maar hij word beschermd door die rare kronkels in de wet
vrijheid van meningsuiting in de wet word nog niet eens beschreven wat wel vrijheid van meningsuiting is en wat niet
jij zegt mij dus nu dat ik me recht van vrijheid van meningsuiting niet mag gebruiken om over wilders te klagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bijna alle wetten zijn op meerdere manieren te interpreteren. Daar maakt Wilders goed gebruik van inderdaad. Dus in feite doet hij niets dat tegen de wet is, oftewel, laat hem dan gewoon!
Zeg menneke, de TS is rechts, en links zit m hier uit te lachen. Samen met een hoop lui van de rechterzijde natuurlijk, want dit is hilarischquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef hielkej het volgende:
Dingen negeren is links toch heel goed in, dus ik denk niet dat Wilders negeren een groot probleem wordt voor die groep.
Ik zal me altijd blijven verbazen over mensen die meteen janken dat hun vrijheid van meningsuiting wordt aangevallen op het moment dat iemand ze tegenspreekt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef noudstar het volgende:
[..]
jij zegt mij dus nu dat ik me recht van vrijheid van meningsuiting niet mag gebruiken om over wilders te klagen
Nee, buitenlanders zijn GEEN Nederlanders.quote:ook buitenlanders zijn nederlanders
en hebben zicht te houden aan de wet en hebben de rechten van de wet
ze dienen met respect behandeld te worden door wilders
je kunt met ze in debat maar met respect
Hihihi "In de lucht"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:49 schreef longinus het volgende:
Beter een Wilders in het land dan tien moslims in de lucht.
je soortgenotenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bijna alle wetten zijn op meerdere manieren te interpreteren. Daar maakt Wilders goed gebruik van inderdaad. Dus in feite doet hij niets dat tegen de wet is, oftewel, laat hem dan gewoon!
quote:Het aantal uitingen van racisme is in Europa het afgelopen jaar fors gestegen. Zeker in Nederland, Frankrijk, Italië en België was dat het geval. Dat heeft eurocommissaris Franco Frattini (justitie) dinsdag gezegd na een bezoek aan het Holocaustmonument in Berlijn.
In de vier genoemde landen zou de groei van racistische uitingen tussen de 25 en 45 procent liggen. In één EU-land zou het racisme zelfs met 70 procent zijn toegenomen. Frattini wilde niet zeggen om welk land het ging.
Frattini baseerde zich op nog geheime cijfers van het Europese Waarnemingscentrum voor Racisme en Xenofobie (EUMC) in Wenen. Volgens het EUMC kan de toename deels worden verklaard door gemakkelijker methoden om racisme aan te melden en door meer publiciteit over racisme.
Wilders is de crypto-facist hier toch? Of is hij niet crypto?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
mooi om te zien hoeveel Wilders losmaakt bij het crypto-facistoïde deel van de Nederlandse natie, een paar woordjes, en het gehuil klinkt van de daken![]()
Hij is wel crypto-, zijn electoraat is echter analfabeto-fascist.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders is de crypto-facist hier toch? Of is hij niet crypto?
Inderdaad, en het zijn er genoeg, aan z'n zetels te zien..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Verbal het volgende:
Wilders moet gewoon kunnen zeggen wat hij wil. En iedereen moet op hem kunnen stemmen als hij dat wil.
Wel zo handig, weet je meteen wie die malloten zijn
V.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij is wel crypto-, zijn electoraat is echter analfabeto-fascist.
V.
Ik denk eerder in flink volle zakken snippers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar deze actie: "geert wilders een lange brief sturen" zal waarschijnlijk eindigen in een gevuld rond archief.
Ja, we hebben uiteraard te doen met onderontwikkelde linkse mogolen hier. Had ik moeten weten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Godslasteraar het volgende:
wel effe übersetzen hè:
Werkelijkheid - Cliché
Dat is absoluut waar, al zou hij zijn tijd eens kunnen steken in concrete werkbare plannen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De openingspost doet vermoeden dat de T.S ernstig geindoctrineert is.
Wilders moet gewoon blijven doen wat hij doet en zeker niet zwichten voor links PvdA-tuig dat hem de mond wil snoeren.
Laat hem z'n ding maar doen inderdaad dan weten we zeker dat hij nooit aan de macht komt omdat hij zich in een totaal onmogelijke positie manoeuvreert.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:50 schreef Mr_Bojangles het volgende:
De openingspost doet vermoeden dat de T.S ernstig geindoctrineert is.
Wilders moet gewoon blijven doen wat hij doet en zeker niet zwichten voor links PvdA-tuig dat hem de mond wil snoeren.
Nee, ik zeg alleen dat dit topic, je acties, posters, spams en whatever totaal zinloos en doelloos zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:58 schreef noudstar het volgende:
[..]
jij zegt mij dus nu dat ik me recht van vrijheid van meningsuiting niet mag gebruiken om over wilders te klagen
ijdele hoopquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Spam!
Ik wil NL spamvrij krijgen.
Ook idioten hebben recht op aandacht bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Verbal het volgende:
Wilders moet gewoon kunnen zeggen wat hij wil. En iedereen moet op hem kunnen stemmen als hij dat wil.
Wel zo handig, weet je meteen wie die malloten zijn
V.
"Rijstnatie"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef RijstNatie het volgende:
Mensen die wilders serieus nemen zijn echt zwakbegaafd en hebben hoogstwaarschijnlijk een laag iq.
Je kan hem eigenlijk zien als een soort imaam maar dan voor de blanken met zn omgekeerde baard op zn kop.
![]()
Boven de optie "zogenaamd ingeburgerde moslims met een attitude zijn niet te vertrouwen en moeten als piraten van de islam worden beschouwd".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is de optie "lach hem uit en ga dan verder met je leven"?
leuk dat je zijn hersencellen heb opgeteld, maar wat hebben we er aan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Wilders: 1 + 1 = 2
Als je niks zinnigs te zeggen heb hou dan je bek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
"Rijstnatie"
Ik gok op een gefrustreerd nakomelingetje van Soekarno....![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:26 schreef Powerss het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen heb hou dan je bek.
Dom op de persoon spelen is nogal een zwaktebod en erg kinderachtig.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat hem z'n ding maar doen inderdaad dan weten we zeker dat hij nooit aan de macht komt omdat hij zich in een totaal onmogelijke positie manoeuvreert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |