at your servicequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Waarom salueert de gast eigenlijk? heef hij ooit wel eens in dienst geweest?![]()
Ja, zo kan ik de D66-stemmers, SGP-stemmers en Groenlink-stemmers ook op zo een onbehoorlijke manier omschrijven. Accepteer gewoon dat er in Nederland verschillende mensen wonen met verschillende gedachten en ideeën over een aantal zaken. Niet iedereen denkt zoals jij of heeft dezelfde mening als jij. Dus accepteer dat gewoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Welk soort mensen? mensen die op sensatie belust zijn of anarchisten die zwelgen in uitspraken die ongetwijfeld geweld opwekken?![]()
Je bedoelt Pim Fortuyn? ik had het over Fortyun, of is dat een kloon, net als de TSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Pim was toch diegene die ons land de polarisering ingeduwd heeft?
(kansloze actie overigens van TS; en spreek niet namens heel Fok!)
Eerst Verdonk, hij moet maar netjes op zijn beurt wachten..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:29 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een gezellige politieke moord.
Al die ellenlange debatten..daadkracht plz.
ik heb niks tegen mensen met een andere meningquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik de D66-stemmers, SGP-stemmers en Groenlink-stemmers ook op zo een onbehoorlijke manier omschrijven. Accepteer gewoon dat er in Nederland verschillende mensen wonen met verschillende gedachten en ideeën over een aantal zaken. Niet iedereen denkt zoals jij of heeft dezelfde mening als jij. Dus accepteer dat gewoon.
Geldt ook voor Moslims dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik de D66-stemmers, SGP-stemmers en Groenlink-stemmers ook op zo een onbehoorlijke manier omschrijven. Accepteer gewoon dat er in Nederland verschillende mensen wonen met verschillende gedachten en ideeën over een aantal zaken. Niet iedereen denkt zoals jij of heeft dezelfde mening als jij. Dus accepteer dat gewoon.
Ik wel, die mogen doorgaans dood.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef noudstar het volgende:
[..]
ik heb niks tegen mensen met een andere mening
Leg dit eens politiek correct uit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef Ringo het volgende:
Waarom trouwens geen electorale totaalzuivering?
560.000 x een enkeltje naar de andere kant van de Europese Unie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:35 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Leg dit eens politiek correct uit?![]()
scherp; vast een typefout waar velen overheen lezen..... (ik bedoelde iig wel Pim Fortuyn)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Je bedoelt Pim Fortuyn? ik had het over Fortyun, of is dat een kloon, net als de TS![]()
1. Jij vind zijn mening verschrikkelijk, niet iedereen dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef noudstar het volgende:
[..]
ik heb niks tegen mensen met een andere mening
maar wel mensen die een verschrikelijke mening hebben alleen om op tv te komen en mensen die nl doelbewust kapot maken met hun moslim haat en hun uitspraken
Maar dan is er niemand meer in Frieslandquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
560.000 x een enkeltje naar de andere kant van de Europese Unie.
Inderdaad dat geldt ook voor Moslims en elke andere groepering. Natuurlijk mogen ze hun mening geven en dat doen ze ook. Het gaat er alleen om dat ze met de handelingen die ze plegen n.a.v. hun mening / geloofsovertuiging geen andere hinderen, voor de voeten lopen, tegenwerken, etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Geldt ook voor Moslims dusBedankt voor je inzicht!
ook buitenlanders zijn nederlandersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Jij vind zijn mening verschrikkelijk, niet iedereen dus.
2. Elke politicus wil zijn mening laten horen, zeker nu de Provinciale staten verkiezingen voor de deur staan, makkelijkste is natuurlijk via de televisie.
3. Nederland doelbewust kapot maken? Dat is zwaar overdreven natuurlijk en nergens op gebaseerd.
4. Moslimhaat, is zeker niet goed inderdaad. Maar je kan mensen niet dwingen om van iets te houden (of juist niet) of iets niet te haten (of juist wel). En hij mag dat ook best verkondigen. De mensen die naar hem luisteren en klakkeloos die haat overnemen kun je het kwalijk nemen, maar Wilders doet niets wat tegen de wet is.
(pssst; kies dan voor N-Limburg)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Maar dan is er niemand meer in Friesland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |