abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46509177
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ga deel 1 eens lezen. Wat jij niet lijkt te snappen is dat jouw feiten voor mij geen feiten zijn en andersom. Daarom is discussie niet mogelijk.
[..]

Hoezo, 'vertel nou gewoon eens'. Is daar eerder naar gevraagd dan? De samenstelling van de Bijbel die wij momenteel hanteren, werd pas in de vierde eeuw na Christus samengesteld. Er is daarna nog wat gehusseld met welke boeken er wel en niet in moesten/hoefden/mochten, en uiteindelijk is de Bijbel zoals we die nu kennen, eruit gekomen, met een Oud en een Nieuw Testament.
Die misschien op een of andere manier het bestaan van God ontkennen?

Kom op zeg, 4e eeuw na christus. Toen was de aarde nog plat hoor!
pi_46509402
quote:

[..]

Ga deel 1 eens lezen. Wat jij niet lijkt te snappen is dat jouw feiten voor mij geen feiten zijn en andersom. Daarom is discussie niet mogelijk.
dus 1+1 is voor jou niet 2?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:48:17 #103
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_46509418
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Agorias het volgende:

Er wordt wel gezegd dat de boeken nuttig zijn om te lezen, maar ze behoren niet tot de canon van de Bijbel. Wat er in staat zul je zelf even moeten opzoeken, dat weet ik namelijk niet.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:49:07 #104
163094 Ladidadida
pi_46509457
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Mustard_Man het volgende:

dus 1+1 is voor jou niet 2?
Volgens mij ben jij niet helemaal in staat tot het voeren van een discussie op niveau hè?
pi_46509489
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Agorias het volgende:

[..]

en draaide de zon om de aarde. en gooide god met bliksemstralen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_46509538
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet helemaal in staat tot het voeren van een discussie op niveau hè?
hier ging het fout
pi_46509548
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

en dat zegt degene die gelooft in een sprookjesboek.

!!!!!!
pi_46509556
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Owja dat was een gevoel he? ...

Ik heb toevallig het gevoel dat jij een beetje gek bent...

Ziedaar het bewijs, je bent gek

Nu kan je mij niks kwalijk nemen, want zo denk je immers zelf ook, zoals je aal aangaf
Misschien niet netjes verwoord, maar ik wil maar aangeven dat als je iets gelooft, dat nog niet zo hoeft te zijn.

Jij zegt dat het voor jou allemaal zo is omdat je er in gelooft. Dan spreek je jezelf al tegen in dezelfde zin. Het is zo/je gelooft...

En over dat bijbelgedoe... maar heel toevallig dat er altijd wel iemand in de buurt was om alles door te vertellen. Beetje erg onwaarschijnlijk niet? (denk maar aan een Noach ofzo)

Ik weet dat het een verzameling is, maar dan nog, hoe komt die tot stand? Wie zegt dat die dingen die daarin waar zijn?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:56:12 #109
163094 Ladidadida
pi_46509807
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Faxie het volgende:

Misschien niet netjes verwoord, maar ik wil maar aangeven dat als je iets gelooft, dat nog niet zo hoeft te zijn. Jij zegt dat het voor jou allemaal zo is omdat je er in gelooft. Dan spreek je jezelf al tegen in dezelfde zin. Het is zo/je gelooft...
Jij kunt me niet begrijpen (dat is niet persoonlijk) omdat jij niet ervaart wat ik ervaar, en ik kan het je ook niet uitleggen. Voor mij is het een kwestie van zeker weten; dit is voor mij geen overblijfsel uit mijn opvoeding of iets wat erin gestampt is of iets wat ik heel graag wil. Dit is keiharde realiteit en maakt deel uit van mijn dagelijks leven. Voor jou is het misschien niet waar, omdat jij het niet gelooft; voor mij is het dat wel.
quote:
En over dat bijbelgedoe... maar heel toevallig dat er altijd wel iemand in de buurt was om alles door te vertellen. Beetje erg onwaarschijnlijk niet? (denk maar aan een Noach ofzo)
Ik weet dat het een verzameling is, maar dan nog, hoe komt die tot stand? Wie zegt dat die dingen die daarin waar zijn?
Ook weer een kwestie van geloven: in de Bijbel staat meerdere malen aangegeven dat de "geest van God" (dus de Heilige Geest, dùs God zelf) in de schrijvers was en dat hierdoor de onfeilbare waarheid, zoals God aangeeft dat die is, op papier kwam te staan. Niet alles is direct opgeschreven, denk maar aan het scheppingsverhaal; hoe kan dat opgeschreven zijn als er op dat moment maar 3 wezens waren: God, Adam en Eva? Dat is later gebeurd.
pi_46509996
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Ladidadida het volgende:
hoe kan dat opgeschreven zijn als er op dat moment maar 3 wezens waren: God, Adam en Eva? Dat is later gebeurd.
Niet...
pi_46509998
Ik geloof dat ik ga slapen....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:02:28 #112
163094 Ladidadida
pi_46510111
Ik ook!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:02:40 #113
163094 Ladidadida
pi_46510124
Oh nee, ik wéét dat ik ga slapen..
pi_46510347
Je hebt nog wel gevoel voor humor

Nu ga ik echt
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:09:48 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_46510421
religie zuigt

[INSERT RANDOM ARGUMENT= 1]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:10:01 #116
163094 Ladidadida
pi_46510432
Ik ben heus zo slecht nog niet
pi_46510880
Bed.

ik heb gelijk

slotje.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:23:08 #118
163094 Ladidadida
pi_46510926
Nee ik, doeg!
pi_46530485
Grappig eigenlijk. Als we nou met zijn allen onze eigen idee van "wat zijn nou feiten en wat niet" opzij zetten, kom je een stuk verder. Want op deze manier is het meer een welles niettes discussie.

Ik heb even een vraag voor je. Er zijn overblijfselen gevonden van dinosaurussen, die miljoenen jaren geleden geleefd hebben. Maar Adam en Eva waren toch de eerste mensen en van daaruit zijn wij er nu? Maar het is dus zo dat deze dino's geleefd hebben, want er zijn botten e.d. van gevonden die hebben uitgewezen miljoenen jaren oud te zijn en ook nog eens uitgestorven zijn nu. Heeft god die dan eerst op de aarde gezet? Dan klopt de bijbel niet helemaal meer..

[ Bericht 51% gewijzigd door -Strawberry- op 21-02-2007 16:57:47 ]
pi_46532579
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Grappig eigenlijk. Als we nou met zijn allen onze eigen idee van "wat zijn nou feiten en wat niet" opzij zetten, kom je een stuk verder. Want op deze manier is het meer een welles niettes discussie.

Ik heb even een vraag voor je. Er zijn overblijfselen gevonden van dinosaurussen, die miljoenen jaren geleden geleefd hebben. Maar Adam en Eva waren toch de eerste mensen en van daaruit zijn wij er nu? Maar het is dus zo dat deze dino's geleefd hebben, want er zijn botten e.d. van gevonden die hebben uitgewezen miljoenen jaren oud te zijn en ook nog eens uitgestorven zijn nu. Heeft god die dan eerst op de aarde gezet? Dan klopt de bijbel niet helemaal meer..
De bijbel klopt ook niet

net of alle diere in de ark van noach pastten
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:23:37 #121
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_46533425
De bijbel is gewoon een handig boek geweest om in het jaar nul te overleven.
Aangezien je het met wat mooie verhalen de informatie wat kan opfleuren, dan gebruik je die verhalen gewoon.
Daarom wordt er verteld dat je rein moet zijn etc, alleen al om geen ziektes te krijgen.
Het complete boek in geen onzin daarentegen, want er staan veel wijze dingen in.
Het is maar hoe je interpreteert, en dat je het boek een beetje met de tijd waarin je leeft laat meegaan.
Dat stenigen van diegene die met dezelfde sekse vozen bijv, dat staat er gewoon in omdat dat in die tijd niet gepast was.

Het is gewoon een manier van leven net zoals gothics en dat soort mensen, en dat moet je gewoon respecteren.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_46533678
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Verder werd bij bijbelles wel gepoogd mij te indoctrineren en werd ik uiteindelijk weggestuurd omdat ik teveel vragen stelde.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Je moet heel wat gekke dingen roepen wil je door mainstream protestantse scholen hier in NL er uit worden gestuurd vanwege je mening. Je was gewoon vervelend zeker? Of wat het een streng gereformeerde school? Dan is het ook een beetje dom van je ouders dat ze je daar heen sturen.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:34:23 #123
163094 Ladidadida
pi_46533680
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier zijn volgens mij 2 verklaringen voor als je uitgaat van de Bijbel.
1. God heeft een oerknal achtig iets uitgevonden. Er staat namelijk wel in de Bijbel dat er eerst niets was en dat God in 6 dagen de aarde schiep, maar er staat ook in dat een dag is als duizend jaren en duizend jaar als een dag. Dus wat dat betreft kun je het woord 'dag' een beetje dubieus noemen en het niet zo letterlijk nemen als in de dagen hoe wij ze nu kennen.
2. Adam en Eva leefden eerder dan wij denken n.a.v. de Bijbel, of de dinosauriërs hebben niet zo lang geleden geleefd als wetenschappers aannemen. Er staan namelijk wel verhalen in de Bijbel over bepaalde 'wezens' wat dino's zouden kunnen zijn geweest.
pi_46533830
quote:
2. Adam en Eva leefden eerder dan wij denken n.a.v. de Bijbel, of de dinosauriërs hebben niet zo lang geleden geleefd als wetenschappers aannemen. Er staan namelijk wel verhalen in de Bijbel over bepaalde 'wezens' wat dino's zouden kunnen zijn geweest.
Je bedoelt de behemoth. Naar alle waarschijnlijkheid werd daar een nijlpaard mee bedoelt.
pi_46533869
Ladidadia, hoe kun je zo zeker weten dat God de ware god is en al die andere goden niet?
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:44:22 #126
163094 Ladidadida
pi_46533945
Ga deel 1 & 2 maar even lezen, die vraag heb ik al 20 keer beantwoord.
pi_46533958
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:23 schreef Syb-rund. het volgende:
De bijbel is gewoon een handig boek geweest om in het jaar nul te overleven.
Aangezien je het met wat mooie verhalen de informatie wat kan opfleuren, dan gebruik je die verhalen gewoon.
Daarom wordt er verteld dat je rein moet zijn etc, alleen al om geen ziektes te krijgen.
Het complete boek in geen onzin daarentegen, want er staan veel wijze dingen in.
Het is maar hoe je interpreteert, en dat je het boek een beetje met de tijd waarin je leeft laat meegaan.
Dat stenigen van diegene die met dezelfde sekse vozen bijv, dat staat er gewoon in omdat dat in die tijd niet gepast was.

Het is gewoon een manier van leven net zoals gothics en dat soort mensen, en dat moet je gewoon respecteren.
Je haalt hier wel wat dingen door mekaar.

De wezenlijke acceptatie van homo's of lesbo's niet in die tijd gepast was. Het was alleen niet geaccepteerd. Het enige wat geaccepteerd was waren man - vrouw situaties. Dat in deze tijd wij iets meer weten over de hersenlijke spinsels van ons brein. De bijbel is een samenstelling van gevonden schriften over verschillende jaren en er komt nog eens bij dat de bijbel die zoals wij die nu kennen natuurlijk inhoudelijk nogal verschilt met die van 100 jaar geleden .. en die weer met 100 jaar geleden.
Ik persoonlijk neem de bijbel niet heel serieus. Het gaat mij niet om de verhalen maar de intentie van de verhalen. Desnoods waren het Pietje en Emma ipv een eva en adam. I don't give a shit! Voor mij zijn de meeste geloven qua basis op elkaar afgestemd. De 9 van de 10 geboden zijn iig wel een redelijke levenswijze.

Ik ben zelf christelijk op gevoed maar wat ik qua respect naar elkander zie qua 'christelijk geloof' steek ik 1 grote middelvinger naar iedereen op die zich zelf wil afsplitsen in andere soorten kerken en dan gaat rondbazuinen dat zij de ware kerk zijn. Dat soort mensen mogen een heel eind oprotten samen met die fanatieke imams!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_46534284
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:34 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Je moet heel wat gekke dingen roepen wil je door mainstream protestantse scholen hier in NL er uit worden gestuurd vanwege je mening. Je was gewoon vervelend zeker? Of wat het een streng gereformeerde school? Dan is het ook een beetje dom van je ouders dat ze je daar heen sturen.
Ik zat op een openbare basisschool hoor, maar na schooltijd moest ik van mijn ouders naar bijbelles.
Ik was alleen vervelend in het opzicht dat ik niet alle verhalen die zei spuwden als absolute waarheid aannam. De reden dat ze mij weg stuurden was omdat ze bang waren dat ik de andere kinderen van hun geloof af zou houden.
pi_46534340
quote:

[..]
Hoezo, 'vertel nou gewoon eens'. Is daar eerder naar gevraagd dan? De samenstelling van de Bijbel die wij momenteel hanteren, werd pas in de vierde eeuw na Christus samengesteld. Er is daarna nog wat gehusseld met welke boeken er wel en niet in moesten/hoefden/mochten, en uiteindelijk is de Bijbel zoals we die nu kennen, eruit gekomen, met een Oud en een Nieuw Testament.
Vind je dit niet vrij dubieus? Dat het boek pas sinds de vierde eeuw bestond? En dat er een heleboel uitgeknikkerd is?
pi_46534352
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
20 keer is wel veel hoor.
pi_46534388
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:56 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Ik zat op een openbare basisschool hoor, maar na schooltijd moest ik van mijn ouders naar bijbelles.
Ik was alleen vervelend in het opzicht dat ik niet alle verhalen die zei spuwden als absolute waarheid aannam. De reden dat ze mij weg stuurden was omdat ze bang waren dat ik de andere kinderen van hun geloof af zou houden.
Maar als je ouders zelf ongelovig zijn waarom sturen ze je dan naar bijbelles?
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:04:55 #132
163094 Ladidadida
pi_46534537
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef Puzzelaar het volgende:

Vind je dit niet vrij dubieus? Dat het boek pas sinds de vierde eeuw bestond? En dat er een heleboel uitgeknikkerd is?
Het bestond niet pas in de 4e eeuw, het is toen gebundeld in de vorm van Bijbel zoals wij die grotendeels nu kennen.
Daarnaast; dubieus, nee. Zoals al eerder aangegeven, ik geloof dat wat er in de Bijbel staat schriftuur is.
pi_46534752
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het bestond niet pas in de 4e eeuw, het is toen gebundeld in de vorm van Bijbel zoals wij die grotendeels nu kennen.
Daarnaast; dubieus, nee. Zoals al eerder aangegeven, ik geloof dat wat er in de Bijbel staat schriftuur is.
Het frapante in die zin is dat dingen die geschreven staan 100erden jaren daar voor gebeurt zijn . Het kan dus niet identiek hetzelfde zijn en er zal wat natte vingerwerk hebben bij gezeten!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:14:45 #134
163094 Ladidadida
pi_46534860
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:

Het frapante in die zin is dat dingen die geschreven staan 100erden jaren daar voor gebeurt zijn . Het kan dus niet identiek hetzelfde zijn en er zal wat natte vingerwerk hebben bij gezeten!
Ga eens lezen
Natuurlijk zijn die op andere momenten geschreven, de Bijbel is geschreven over een periode van honderden jaren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:22:49 #135
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_46535116
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je haalt hier wel wat dingen door mekaar.

De wezenlijke acceptatie van homo's of lesbo's niet in die tijd gepast was. Het was alleen niet geaccepteerd. Het enige wat geaccepteerd was waren man - vrouw situaties. Dat in deze tijd wij iets meer weten over de hersenlijke spinsels van ons brein. De bijbel is een samenstelling van gevonden schriften over verschillende jaren en er komt nog eens bij dat de bijbel die zoals wij die nu kennen natuurlijk inhoudelijk nogal verschilt met die van 100 jaar geleden .. en die weer met 100 jaar geleden.
Ik persoonlijk neem de bijbel niet heel serieus. Het gaat mij niet om de verhalen maar de intentie van de verhalen. Desnoods waren het Pietje en Emma ipv een eva en adam. I don't give a shit! Voor mij zijn de meeste geloven qua basis op elkaar afgestemd. De 9 van de 10 geboden zijn iig wel een redelijke levenswijze.

Ik ben zelf christelijk op gevoed maar wat ik qua respect naar elkander zie qua 'christelijk geloof' steek ik 1 grote middelvinger naar iedereen op die zich zelf wil afsplitsen in andere soorten kerken en dan gaat rondbazuinen dat zij de ware kerk zijn. Dat soort mensen mogen een heel eind oprotten samen met die fanatieke imams!
ow dat doe ik wel vaker, dingen door elkaar gooien, maar je snapt vast wel waar ik ong naar toe wil.
En ik vind zoiezo dat er geen imams zouden moeten zijn, je moet zelf je godsdienstige boeken lezen, en zelf bepalen wat je goed vind en wat niet, en niet iemand anders daar een rol in laten spelen.
pi_46535433
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet gevonden.

Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke vraag is, maar ga dan niet discussieren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:31:35 #137
163094 Ladidadida
pi_46535500
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet gevonden.

Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke vraag is, maar ga dan niet discussieren.
Nou, nog maar even verder zoeken dan.
Dat discussie niet mogelijk is roep ik trouwens al vanaf het begin.
pi_46536020
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Maar als je ouders zelf ongelovig zijn waarom sturen ze je dan naar bijbelles?
waar lees jij dat mijn ouders ongelovig zijn?

mijn moeder is gelovig en mijn vader is een agnost.
ze wilden graag dat ik les kreeg over de bijbel en het geloof omdat ze het goed vonden voor mijn algemene ontwikkeling als ik wist wat bepaalde mensen geloven en wat voor plaats religie in de maatschappij heeft.
ofzo.
pi_46538394
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nou, nog maar even verder zoeken dan.
Dat discussie niet mogelijk is roep ik trouwens al vanaf het begin.
discussie is altijd mogelijk! Zelfs met verwijfde mormonen!
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:48:44 #140
163094 Ladidadida
pi_46538481
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef sitting_elfling het volgende:

discussie is altijd mogelijk! Zelfs met verwijfde mormonen!
Als je die andere delen gelezen hebt, zul je weten dat we nog geen stap verder zijn sinds post 1.
pi_46538985
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Als je die andere delen gelezen hebt, zul je weten dat we nog geen stap verder zijn sinds post 1.
dat komt omdat jij steeds blijft mekkeren dat discussie niet mogelijk is
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:07:02 #142
163094 Ladidadida
pi_46539113
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef Mustard_Man het volgende:

dat komt omdat jij steeds blijft mekkeren dat discussie niet mogelijk is
Vind jij van wel dan? Vertel eens hoe dat in jouw ogen zou verlopen.
In de mijne namelijk zo:

- jij komt met bewijzen die ik niet geloof
- ik kom met opmerkingen waar jij niks aan hebt
- jij zegt dat ik bewijs negeer
- ik zeg dat dat voor mij geen bewijs is

en dat zal zo doorgaan.
pi_46539558
Hoe kan je feiten ontkennen? Argh! Die plaat is wel heel dik he?
pi_46539690
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

In de mijne namelijk zo:

en dat zal zo doorgaan.
Degene die boven mij postte heeft wel gelijk.
Hoe kun je nu een feit negeren?, of beter gezegd niet geloven ?
Iets wat onomstotelijk waar is .. kun je niet negeren lol.
Je zegt toch ook niet dat de holocaust niet gebeurt is ?
Die is immers wel degelijk gebeurt en bewijs zat voor
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:27:26 #145
163094 Ladidadida
pi_46539923
Daar ligt dus het hele punt: ik hecht 0,0 waarde aan dat hele wetenschapsgebeuren en daar wringt em juist de schoen. Je kùnt niet discussieren over allerlei hogerliggende zaken als je het over die basisbeginselen niet eens bent. Voor mij (en duizenden, miljoenen anderen) is God onomstotelijk waar. Hoe kunnen jullie dat negeren?
Snap je (jullie ) een beetje wat ik bedoel? Het is niet dat ik niet wìl discussieren, alleen het is zó frustrerend om telkens in zo'n vicieuze discussiecirkel terecht te komen, zowel voor jullie als voor mij
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:29:15 #146
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46540015
Even iets anders, het is ook zo bezopen dat je de Namen van 'Heilige' Dingen Enzo met een hoofdletter moet schrijven
Why does it hurt when I pee?
pi_46540034
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef Ladidadida het volgende:
Daar ligt dus het hele punt: ik hecht 0,0 waarde aan dat hele wetenschapsgebeuren en daar wringt em juist de schoen.
Als je 0,0 waarde hecht aan wetenschap, kun je geeneens normaal functioneren.

Zelfs als je een eitje kookt, bedrijf je wetenschap.
pi_46540055
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef mrbomb het volgende:
Even iets anders, het is ook zo bezopen dat je de Namen van 'Heilige' Dingen Enzo met een hoofdletter moet schrijven
Moet ik mrbomb of Mrbomb zeggen?
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:30:46 #149
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46540083
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Moet ik mrbomb of Mrbomb zeggen?
Noem me maar Henk
Why does it hurt when I pee?
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:31:03 #150
163094 Ladidadida
pi_46540104
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef mrbomb het volgende:
Jahoor.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:31:40 #151
163094 Ladidadida
pi_46540149
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef Puzzelaar het volgende:

Als je 0,0 waarde hecht aan wetenschap, kun je geeneens normaal functioneren.

Zelfs als je een eitje kookt, bedrijf je wetenschap.
Voorspelbare reactie.
Ik vroeg of je een beetje snapt wat ik bedoel.
pi_46540557
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Voorspelbare reactie.
Ik vroeg of je een beetje snapt wat ik bedoel.
voorspelbaar maar wel volkomen degelijk.

de enige reden dat je veel feiten wel aanneemt en gelooft en waarde aan hecht en anderen niet, is puur en alleen omdat die andere feiten tegen je religie ingaan. en dat kun jij en vele andere gelovigen niet zo goed hebben. vandaar dat het bijvoorbeeld zolang duurde voordat ze in de kerk toegaven dat de aarde om de zon draait, en niet andersom.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:48:02 #153
163094 Ladidadida
pi_46540752
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef Mustard_Man het volgende:

voorspelbaar maar wel volkomen degelijk.

de enige reden dat je veel feiten wel aanneemt en gelooft en waarde aan hecht en anderen niet, is puur en alleen omdat die andere feiten tegen je religie ingaan. en dat kun jij en vele andere gelovigen niet zo goed hebben. vandaar dat het bijvoorbeeld zolang duurde voordat ze in de kerk toegaven dat de aarde om de zon draait, en niet andersom.
Wetenschap is mij gewoon veel te vaag. Ze zijn het niet eens met elkaar eens, er zijn er zoveel die nog veel meer verschillende dingen roepen. En als je al kijkt naar allerlei kleine dingen dan zijn de overal jaartallen, getallen, percentages en noem maar op weer anders. Als er echt iets onomstotelijk bewezen zou worden, waar iedereen het mee eens is en wat niemand kan weerleggen, tsja, dan zou ik het misschien een keer gaan geloven.

Daarnaast: de Bijbel vertelt mij meer dan genoeg over zogenaamd wijze mensen die denken de waarheid in pacht te hebben.

Trouwens, het is niet zo dat ik christen werd en daarom wetenschap niet geloof. Ik verdie me echt wel in allerlei zaken voor ik er een mening over heb.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:51:06 #154
163094 Ladidadida
pi_46540843
Ohja Mustard_Man, ga je ook nog even op mijn vraag aan jou in een van mijn vorige post reageren?
pi_46541070
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Wetenschap is mij gewoon veel te vaag. Ze zijn het niet eens met elkaar eens, er zijn er zoveel die nog veel meer verschillende dingen roepen. En als je al kijkt naar allerlei kleine dingen dan zijn de overal jaartallen, getallen, percentages en noem maar op weer anders. Als er echt iets onomstotelijk bewezen zou worden, waar iedereen het mee eens is en wat niemand kan weerleggen, tsja, dan zou ik het misschien een keer gaan geloven.
Het idee van wetenschap is juist dat het steeds getoetst wordt of de theorien nog wel gelden. En inderdaad, daar zijn ze het vervolgens niet over eens. Dat levendige debat kun je "vaag" vinden, het is nog altijd het harde bewijs dat de doorslag geeft. En dat maakt het wel eerlijk.
quote:
Daarnaast: de Bijbel vertelt mij meer dan genoeg over zogenaamd wijze mensen die denken de waarheid in pacht te hebben.
Dus jij, als wijs mens, denkt de waarheid in pacht te hebben over zogenaamde wijze mensen die denken de waarheid in pacht te hebben? Wat vertelt de Bijbel over die wijze mensen, waar jij dus ook bij toe behoort?
quote:
Trouwens, het is niet zo dat ik christen werd en daarom wetenschap niet geloof. Ik verdie me echt wel in allerlei zaken voor ik er een mening over heb.
Waarom? Je hebt je geloof toch? Waarom zou je nadenken over zaken?
pi_46541084
Jij gelooft in datgene waar het minste bewijs voor bestaat...
pi_46541366
Grappig dat gelovigen altijd de wetenschap als bedreiging zien, puur omdat het niet compleet klopt met de bijbel.

De bijbel is geschreven door mensen, mensen maken fouten. Zo simpel is het. En een god kan best naast de wetenschap bestaan.
Wel een vraag, hoe komt het dat de bijbel vol staat met zeeen die splijten, werelden die overlopen etc, maar al die wonderen niet meer gebeuren?
Waarom vroeger wel, toen er nog geen camera/etc was, maar tegenwoordig niet?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:09:16 #158
163094 Ladidadida
pi_46541433
En dat is allemaal al voorspeld in de Bijbel. Duizenden jaren geleden werd er al voorspeld wat er nu allemaal gebeurt, en niet alleen deze dingen, maar veel meer zaken zoals de opkomst van bv. het occultisme. Zoals ik al vaker heb aangegeven, wat voor jullie blijkbaar bewijs is voor het niet kunnen bestaan van God, is voor mij geen bewijs. Ik heb namelijk voor mezelf bewijs dat Hij wel degelijk bestaat. En dat is niet alleen gebaseerd op de Bijbel.

@ Puzzelaar: Daar zit je dus verkeerd, ik roep namelijk ook continu dat ik niks weet. Ik weet niet hoe alles in elkaar zit en ik begrijp het ook niet. Het enige wat ik heb is een rotsvast vetrouwen in God en in de Bijbel. En ja, daar doe ik het mee. Noem het hoe je wilt, ik lig er niet wakker van.

Nogmaals de vraag: zien jullie in waarom discussie niet mogelijk is?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:11:30 #159
163094 Ladidadida
pi_46541510
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:07 schreef Trommeldaris het volgende:
De bijbel is geschreven door mensen, mensen maken fouten. Zo simpel is het. En een god kan best naast de wetenschap bestaan.
Dat is te simpel, aangezien Christenen geloven dat de Bijbel schriftuur is.
quote:
Wel een vraag, hoe komt het dat de bijbel vol staat met zeeen die splijten, werelden die overlopen etc, maar al die wonderen niet meer gebeuren?
Waarom vroeger wel, toen er nog geen camera/etc was, maar tegenwoordig niet?
Kortom, jij vindt dat God niet (meer) laat zien dat Hij er is?
pi_46541873
Dus ze deden alles voorspellen vroeger... ze dachten het dus te weten en ze kregen het niet voor elkaar om die voorspelde dingen te voorkomen. En waarom is dat dan?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:21:50 #161
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_46541945
Zeg, hoort deze discussie eigenlijk niet thuis bij de levensbeschouwing?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:21:57 #162
163094 Ladidadida
pi_46541949
Alle voorspellingen zijn uitgekomen die in de Bijbel staan.. Hetzij in het Nieuwe Testament, hetzij later of zelfs nu nog.. Wel apart hè..

pi_46542127
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef Ladidadida het volgende:
Alle voorspellingen zijn uitgekomen die in de Bijbel staan.. Hetzij in het Nieuwe Testament, hetzij later of zelfs nu nog.. Wel apart hè..
"Alle voorspellingen zijn uitgekomen .... in de toekomt!"
quote:
Ja, maar je gaat maar door.
pi_46542331
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:51 schreef Ladidadida het volgende:
Ohja Mustard_Man, ga je ook nog even op mijn vraag aan jou in een van mijn vorige post reageren?
bedoel je deze?:
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

In de mijne namelijk zo:

en dat zal zo doorgaan.
-jij gelooft bepaalde feiten niet puur en alleen omdat ze niet samengaan met je religie.
-dat klopt, je komt met vrijwel geen enkele nuttige opmerking maar blijft herhalen dat discussie onmogelijk is.
-dat klopt, jij negeert bewijs.
-dat is dus onzin. feiten zijn feiten. lekker makkelijk is het natuurlijk om te ontkennen dat het een feit voor jou is.

Je doet nieteens een poging om jouw standpunt te verdedigen of om kritisch na te denken over bepaalde dingen in je religie. Op die manier is er inderdaad geen discussie mogelijk, maar dat ligt niet aan de verschillende "werelden" maar aan jouw eigen onwilligheid.

anyway, vertel mij eens waarom jij zeker weet dat wat in de bijbel staat waar is en waarom god volgens jou bestaat. en dan niet zeggen dat ik die hocuspocus blabla niet wil horen want ik ben echt benieuwd. Je hoeft niet met feiten en bewijzen te komen want we weten allemaal dat die niet bestaan, ik wil gewoon weten hoe jij aan je geloof komt.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:32:56 #165
163094 Ladidadida
pi_46542348
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:27 schreef Puzzelaar het volgende:

"Alle voorspellingen zijn uitgekomen .... in de toekomt!"
Daarmee bedoel ik nog later dan het Nieuwe Testament. Bijvoorbeeld de vervolging van Gods volk, duidelijk uitgekomen in WO II en is nog steeds gaande..
quote:
Ja, maar je gaat maar door.
Altijd dat vingertje hè

Ohja, ik ga nu slapen, dus als we toch tot de conclusie zijn gekomen dat discussieren zinloos is, dan kunnen we nu net zo goed stoppen, lijkt me
pi_46542372
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef Ladidadida het volgende:
En dat is allemaal al voorspeld in de Bijbel. Duizenden jaren geleden werd er al voorspeld wat er nu allemaal gebeurt, en niet alleen deze dingen, maar veel meer zaken zoals de opkomst van bv. het occultisme. Zoals ik al vaker heb aangegeven, wat voor jullie blijkbaar bewijs is voor het niet kunnen bestaan van God, is voor mij geen bewijs. Ik heb namelijk voor mezelf bewijs dat Hij wel degelijk bestaat. En dat is niet alleen gebaseerd op de Bijbel.

@ Puzzelaar: Daar zit je dus verkeerd, ik roep namelijk ook continu dat ik niks weet. Ik weet niet hoe alles in elkaar zit en ik begrijp het ook niet. Het enige wat ik heb is een rotsvast vetrouwen in God en in de Bijbel. En ja, daar doe ik het mee. Noem het hoe je wilt, ik lig er niet wakker van.

Ik kan niet bewijzen dat God niet bestaat, net zoals jij niet kan bewijzen dat hij *wel* bestaat.
Maar ik kan wel makkelijk zeggen dat niet alles wat in de bijbel staat waar is. Sterker nog, als er een god bestaat is het denk ik geen god volgens de bijbel.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Ladidadida het volgende:
Kortom, jij vindt dat God niet (meer) laat zien dat Hij er is?
Niet zoals het vroeger was, nee
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_46542454
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef Ladidadida het volgende:

en tóch dachten ze dat de wereld plat was en de zon om de aarde draaide. vreemd dat ze dat dan wel fout hadden
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:44:50 #168
163094 Ladidadida
pi_46542856
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Mustard_Man het volgende:
-jij gelooft bepaalde feiten niet puur en alleen omdat ze niet samengaan met je religie.
-dat klopt, je komt met vrijwel geen enkele nuttige opmerking maar blijft herhalen dat discussie onmogelijk is.
-dat klopt, jij negeert bewijs.
-dat is dus onzin. feiten zijn feiten. lekker makkelijk is het natuurlijk om te ontkennen dat het een feit voor jou is.
Dit was geen vragenlijst maar een opsomming van hoe een discussie volgens mij zou verlopen, maar daarbij de vraag of jij wilt opsommen hoe een discussie in jouw ogen zou verlopen.
quote:
Je doet nieteens een poging om jouw standpunt te verdedigen of om kritisch na te denken over bepaalde dingen in je religie.
Omdat dat simpelweg niet kan. Mijn standpunten zijn enkel te verdedigen door een boek wat jij afdoet als een sprookje. Wat verwacht je dan van me?
quote:
anyway, vertel mij eens waarom jij zeker weet dat wat in de bijbel staat waar is en waarom god volgens jou bestaat. en dan niet zeggen dat ik die hocuspocus blabla niet wil horen want ik ben echt benieuwd. Je hoeft niet met feiten en bewijzen te komen want we weten allemaal dat die niet bestaan, ik wil gewoon weten hoe jij aan je geloof komt.
Mijn geloof is gebaseerd op gevoel en op vertrouwen. Op het moment dat ik God heb leren kennen, werd al het andere in mijn leven compleet zinloos. Ik weet dat wat in de Bijbel staat waar is, omdat ik dat voel, omdat ik persoonlijk een band heb met God. Dat is niet een imaginary-friend achtig tafereel, het is een vertrouwen en een overtuiging die je op een gegeven moment volledig overneemt. Ik kan me geen leven voorstellen zonder God, er is niks buiten Hem dat ik nog langer waardevol vind. Het is een beetje alsof je op een ander niveau komt waardoor al het 'aardse' zinloos wordt.
God is voor mij een vader, en alles wat Hij zegt (dmv de Bijbel) is voor mij de onfeilbare waarheid. Daarom hecht ik ook zoveel waarde aan die woorden, ze komen van de Enige die in deze hele wereld te vertrouwen is. Het is dus niet zo dat ik de Bijbel geloof en dat God daarom bestaat; eerst komt de wetenschap dat God bestaat en en pas daarna het geloof in de Bijbel.
Ik ben niet zomaar aan geloof 'gekomen', het heeft mij jaren en jaren van zoektochten en vraagtekens en weet ik veel wat gekost. Ik ben niet zomaar op een dag de Bijbel gaan lezen en gaan denken: 'wow, dat klinkt goed, daar doe ik aan mee!'. Het is niet iets wat er bij me ingewurgd is en er niet meer uit te krijgen is. Het is iets wat blijkbaar bij me hoort.

Hopelijk ben je blij met zoveel hocuspocus
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:47:27 #169
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46542987
respect moet je tegen iedereen hebben,ongeacht ras, godsdienst, sexe en leeftijd,,hoort bij de normen en waarden. alles wat de maatschappij en de verhoudingen tussen mensen verziekt heeft te maken met respectloosheid.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_46543033
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Jahoor.
Leest god al jouw posts na?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:49:43 #171
163094 Ladidadida
pi_46543084
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Agorias het volgende:

Leest god al jouw posts na?
Wat heeft dat ermee te maken?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:51:10 #172
163094 Ladidadida
pi_46543159
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:35 schreef Mustard_Man het volgende:

en tóch dachten ze dat de wereld plat was en de zon om de aarde draaide. vreemd dat ze dat dan wel fout hadden
Duizenden jaren voordat mensen de aarde vanuit de ruimte als een bol zagen, sprak de bijbel over ,,het rond der aarde"
pi_46543341
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Ladidadida het volgende:

Omdat dat simpelweg niet kan. Mijn standpunten zijn enkel te verdedigen door een boek wat jij afdoet als een sprookje. Wat verwacht je dan van me?
dat je bepaalde stukken quote zodat ik ze compleet kan afkraken natuurlijk!
quote:
[..]

Mijn geloof is gebaseerd op gevoel en op vertrouwen. Op het moment dat ik God heb leren kennen, werd al het andere in mijn leven compleet zinloos. Ik weet dat wat in de Bijbel staat waar is, omdat ik dat voel, omdat ik persoonlijk een band heb met God. Dat is niet een imaginary-friend achtig tafereel, het is een vertrouwen en een overtuiging die je op een gegeven moment volledig overneemt. Ik kan me geen leven voorstellen zonder God, er is niks buiten Hem dat ik nog langer waardevol vind. Het is een beetje alsof je op een ander niveau komt waardoor al het 'aardse' zinloos wordt.
God is voor mij een vader, en alles wat Hij zegt (dmv de Bijbel) is voor mij de onfeilbare waarheid. Daarom hecht ik ook zoveel waarde aan die woorden, ze komen van de Enige die in deze hele wereld te vertrouwen is. Het is dus niet zo dat ik de Bijbel geloof en dat God daarom bestaat; eerst komt de wetenschap dat God bestaat en en pas daarna het geloof in de Bijbel.
Ik ben niet zomaar aan geloof 'gekomen', het heeft mij jaren en jaren van zoektochten en vraagtekens en weet ik veel wat gekost. Ik ben niet zomaar op een dag de Bijbel gaan lezen en gaan denken: 'wow, dat klinkt goed, daar doe ik aan mee!'. Het is niet iets wat er bij me ingewurgd is en er niet meer uit te krijgen is. Het is iets wat blijkbaar bij me hoort.

Hopelijk ben je blij met zoveel hocuspocus
mjeh. ik ben blij dat je het nu eruit heb gegooit.
het klinkt echter vooral alsof je erg naief bent, liever naar gevoelens dan rationaliteit luistert en deze gevoelens ook nog eens misinterpreteert.

weet je zeker dat je niet zondig wilt leven tussen ons ketters? moorden plunderen incest etcetera!
ohnee wacht daar zijn de gelovigen beter in

hihi
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:57:42 #174
163094 Ladidadida
pi_46543421
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef Mustard_Man het volgende:

weet je zeker dat je niet zondig wilt leven tussen ons ketters? moorden plunderen incest etcetera!
Ja en vooral neuken om het leven!
Lijkt me heerlijk, maar ja, dat Bijbeltje hè..
pi_46543587
Mensen die 'een persoonlijke band met God hebben'. .
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:03:38 #176
163094 Ladidadida
pi_46543650
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef Modus het volgende:
Hoi
pi_46543657
quote:
wat een kapsones he
pi_46543667
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Duizenden jaren voordat mensen de aarde vanuit de ruimte als een bol zagen, sprak de bijbel over ,,het rond der aarde"
waar staat dat in de bijbel?
pi_46543701
quote:
Ik heb ook een band met God. We spelen vaak jazzmuziek op bruiloften en we zoeken nog een drummer.
pi_46543703
ben ik trouwens nog te redden of is god heel strict met de regeling van die eeuwige zonde?
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:06:45 #181
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46543774
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:04 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Ik denk bij de I van incest of K van kruistochten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:07:58 #182
163094 Ladidadida
pi_46543815
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:04 schreef Puzzelaar het volgende:

"Er is er Een die woont boven het rond der aarde" (Jesaja 40:22)
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:08:43 #183
163094 Ladidadida
pi_46543837
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik trouwens nog te redden of is god heel strict met de regeling van die eeuwige zonde?
Misschien dat een maagd trouwen helpt?
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:09:24 #184
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46543869
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

De aarde is een BOL.. niet ROND.. Iets dat ROND is, is 2d.. aka plat.
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:10:25 #185
163094 Ladidadida
pi_46543905
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:09 schreef BMH het volgende:

De aarde is een BOL.. niet ROND.. Iets dat ROND is, is 2d.. aka plat.
Je gaat voorbij aan de inhoud.
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:11:07 #186
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46543938
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan de inhoud.
Laat me raden: "je moet het niet zo letterlijk nemen?"

pi_46543973
Mijn verlichting begon toen ik de Bijbel compleet las.
Sindsdien atheist.
pi_46543978
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik denk bij de I van incest of K van kruistochten.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

interesse? ik ben low maintenance
pi_46544027
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je maakt het je zelf ook wel heel erg moeilijk. Probeer jezelf .. eens van ONZE kant te zien. Ok ?
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:13:55 #190
163094 Ladidadida
pi_46544056
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Mustard_Man het volgende:

interesse? ik ben low maintenance
Moet je wel wachten met seks!
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:15:22 #191
163094 Ladidadida
pi_46544106
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef sitting_elfling het volgende:

Je maakt het je zelf ook wel heel erg moeilijk. Probeer jezelf .. eens van ONZE kant te zien. Ok ?
Waarschijnlijk zien jullie mij zoals ik jullie zie, dus dat zit wel snor.
Ohja, neem dat maagdenverhaal maar niet te serieus hoor, het is laat en ik ben niet meer in de stemming voor discussie. Zo goed?
pi_46544174
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Moet je wel wachten met seks!
we trouwen uiteraard meteen om dat te voorkomen
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:18:59 #193
163094 Ladidadida
pi_46544247
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Mustard_Man het volgende:

we trouwen uiteraard meteen om dat te voorkomen
Eerst even je fotoboek checken..

Edit: wordt een prachthuwelijk, kan niet anders
pi_46544259
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ohja, neem dat maagdenverhaal maar niet te serieus hoor
JA POTVER! zit je me nou in het ootje te nemen?! probeer ik hier mijn bedorven ziel te redden van verdoemenis en jij denkt alleen maar aan jezelf... mij een beetje tricken in het trouwen met jou! smerig truukje
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:20:28 #195
163094 Ladidadida
pi_46544302
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

JA POTVER! zit je me nou in het ootje te nemen?! probeer ik hier mijn bedorven ziel te redden van verdoemenis en jij denkt alleen maar aan jezelf... mij een beetje tricken in het trouwen met jou! smerig truukje
Ik zeg dat alleen maar tegen hem omdat ik stiekem hoop dat zijn zieltje niet gered wordt
pi_46544335
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Daar bedoelen ze het hemelgewelf mee!
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:24:34 #197
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46544450
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Stapelwolken?
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:25:24 #198
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46544486
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:21 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

ik denk dat daar echt een bal/bol mee wordt bedoeld, een cirkel lijkt me niet echt logisch.

van boven op een bol kijken ipv van boven op een platte cirkel kan ik me beter voorstellen
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_46544572
Ik ben niet zo blij met het feit dat het Geloof (Katholiek) in m'n vroege kinderjaren jarenlang door mijn strot, en overigens die van vele andere onwetende kindertjes, is geforceerd. Ja, logisch dat religie op zo'n manier in de wereld blijft. Maar ik zal je een ding zeggen, mocht ik later kinderen krijgen dan worden die echt niet gedoopt. Als ze op latere leeftijd zelf beslissen dat ze gelovig willen worden, dan mogen ze dat voor mij en heb ik er geen problemen mee.
pi_46544657
Hoezo een cirkel niet logisch ? De platte aarde werd voorgesteld als een cirkel (In het grootste gedeelte van oude kaarten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')