Ik heb het even nagekeken. Bij Gunner had ik vreemd genoeg +1 bij GBU gedaan ipv Schindlers Listquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:53 schreef spoor4 het volgende:
Volgens mij heeft Schindler's list 10 punten in plaats van 8...![]()
Johquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je kunt ook even het topic doorlezen.
Ik doe met je mee.quote:
Ik ook: The Maltese Falcon (1941) -1quote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik doe met je mee.
quote:
Schrap deze maar. Ik kan vanaf nu niet meer stemmen zonder gewetenswroeging.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef Mainport het volgende:
The Shining +1
Reservoir Dogs -1
Raiders of the Lost Ark -1
Batman Begins ligt er ook al uit. Even een zondagmiddagoverzichtje van de uitgeschakelden dan maar voor de volledigheid.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef peksin het volgende:
El Laberinto del Fauno -1
Batman Begins -1
Citade de deus +1
Volgens mij had je gisteren de stem van Niek, terwijl die hetzelfde stemde als de dag ervoor, wel meegeteld en had ik nog op T2 kunnen stemmen.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:27 schreef Falco het volgende:
Ohja stemmen, waarbij echt iets mis is (bijv. 2 plusstemmen en 1 minstem of copypaste van vorige dag) tel ik niet mee. De rest dus wel, ook al stem je op een film, die er al uitligt.
Films die onderaan staan kunnen er zo uitvliegen, maar ook zo weer terugkeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef laurenzo85 het volgende:
Inherit the Wind staat inmiddels al niet meer in de top 250 trouwens..
Ik heb gewoon de lijst gepakt op een gegeven moment. Daarmee moeten we het maar doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef laurenzo85 het volgende:
Inherit the Wind staat inmiddels al niet meer in de top 250 trouwens.. Ben je gewoon uitgegaan van de lijst zoals ie toen was, of komen er nog aanpassingen met groepen van 51 ofzo??
Ik heb even nagekeken, maar Niek. heb ik in dit geval dus niet meegeteld. Spoor4 gaf helaas de minstem voor uitschakeling aan T2quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Volgens mij had je gisteren de stem van Niek, terwijl die hetzelfde stemde als de dag ervoor, wel meegeteld en had ik nog op T2 kunnen stemmen.
Ik denk dat dat onredelijk zou zijn. Alle films beginnen in de finale weer met een gelijk aantal punten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef spoor4 het volgende:
Behouden de films die doorgaan in de voorronde hun punten voor de eindronde?
Lijkt me ook...als je in een 'mindere' poule zit, haal je meer punten.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat dat onredelijk zou zijn. Alle films beginnen in de finale weer met een gelijk aantal punten.
Of net niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Lijkt me ook...als je in een 'mindere' poule zit, haal je meer punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |