Films die onderaan staan kunnen er zo uitvliegen, maar ook zo weer terugkeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef laurenzo85 het volgende:
Inherit the Wind staat inmiddels al niet meer in de top 250 trouwens..
Ik heb gewoon de lijst gepakt op een gegeven moment. Daarmee moeten we het maar doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef laurenzo85 het volgende:
Inherit the Wind staat inmiddels al niet meer in de top 250 trouwens.. Ben je gewoon uitgegaan van de lijst zoals ie toen was, of komen er nog aanpassingen met groepen van 51 ofzo??
Ik heb even nagekeken, maar Niek. heb ik in dit geval dus niet meegeteld. Spoor4 gaf helaas de minstem voor uitschakeling aan T2quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Volgens mij had je gisteren de stem van Niek, terwijl die hetzelfde stemde als de dag ervoor, wel meegeteld en had ik nog op T2 kunnen stemmen.
Ik denk dat dat onredelijk zou zijn. Alle films beginnen in de finale weer met een gelijk aantal punten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef spoor4 het volgende:
Behouden de films die doorgaan in de voorronde hun punten voor de eindronde?
Lijkt me ook...als je in een 'mindere' poule zit, haal je meer punten.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat dat onredelijk zou zijn. Alle films beginnen in de finale weer met een gelijk aantal punten.
Of net niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Lijkt me ook...als je in een 'mindere' poule zit, haal je meer punten.
Als je in een 'mindere' poule zit dan duurt de ronde ook minder lang en is er minder tijd om punten te verkrijgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Of net niet.
Nu nog even bedenken wat ik daarmee bedoel.
Zo simpel ligt dat niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Als je in een 'mindere' poule zit dan duurt de ronde ook minder lang en is er minder tijd om punten te verkrijgen.
Je zou ook kunnen stellen dat er in een mindere poule veel films zitten die men er wil uit kegelen en dat velen hun pluspunten gaan gebruiken om die er toch in te houden, waardoor de toppers gewoon bovenaan met 7 blijven staan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Als je in een 'mindere' poule zit dan duurt de ronde ook minder lang en is er minder tijd om punten te verkrijgen.
Best wel inderdaad. Overigens gedeeltelijk te wijten aan de posts die ik hier heb gelezen over de film. Die waren namelijk nogal positief. Het was absoluut geen slechte film, maar van de overgebleven films waar ik mijn punten aan wil verspillen vind ik Inheret the Wind één van de mindere. De film bestaat voornamelijk uit een rechtzaak (wat bijvoorbeeld al beter is gedaan in Anatomy of a Murder een jaartje eerder) en de potentiele mogelijkheden van de inhoud daarvan werden mijns inziens niet genoeg benuttigd. Het acteerwerk was O.K., maar zeker niet meer dan dat. Een aantal karakters vond ik ongeloofwaardig voor een film die zich op een waargebeurd incident baseert. Ik was graag de film ingestapt om de evolutietheorie wat beter te verdedigen dan die 'atheist'.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef Sokolsky het volgende:
Vond je Inherit the Wind tegenvallen gisteren?
En jij was de puntenteller?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Falco het volgende:
[...]
Maffe tussenstand wederom. De laagstgenoteerde film die er niet is uitgestemd, heeft vier punten. Wat wel weer leuk is dat de huidige top8 zes van mijn favoriete films bevat die ik graag in de finale dus zie staan.
Ik had ACO enigszins opgegeven, maar als ik dit geweten had...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef Nepthys het volgende:
The Straight Story (1999) -1
Inherit the Wind (1960) -1
A Clockwork Orange (1971) +1
quote:

Sin City ligt er al uit. Je kunt beter een andere film dus een minstem geven. Hetzelfde geldt dus ook voor Doffquote:Op maandag 26 februari 2007 14:19 schreef tomatoman het volgende:
Hotel Rwanda +1
Sin City -1
Reservoir Dogs -1
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alhoewel er ook een paar 'high profile' films bij zijn die blijkbaar geliefd genoeg zijn en daarom bovenaan staat. Een mooi voorbeeld daarvan is Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Shining -1
Psycho -1
Nuovo Cinema Paradiso +1
Ik vind dat er zich bij de overblijvers vooral onopvallende films bevinden, waarbij er een hoop tussen zit wat men blijkbaar niet eens interessant genoeg vindt om daar + of - stemmen aan te geven, het zijn vooral de meer high profile films die jojo spelen en er dan ook snel uitgaan.
Ook die twee films zijn er al weer een tijdje uit. Ik zal voor de volledigheid maar nog eens een lijstje van uitgeschakelden plaatsen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
El Laberinto del Fauno +1
Terminator 2: Judgement Day -1
Wallace & Gromit -1
quote:29 Sin City (2005)
30 Brazil (1985)
31 Fargo (1996)
32 Donnie Darko (2001)
33 The Prestige (2006)
34 Batman Begins (2005)
35 Mononoke-hime (1997)
36 Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
37 Terminator 2: Judgment Day (1991)
38 The Maltese Falcon (1941)
39 Raiders of the Lost Ark (1981)
40 Unforgiven (1992)
41 The Green Mile (1999)
42 The Thing (1982)
43 Vita è bella, La (1997)
44 L.A. Confidential (1997)
45 The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
46 The Sixth Sense (1999)
47 The Lord of the Rings: The Two Towers (2002)
48 Cinderella Man (2005)
49 Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit (2005)
50 The Terminator (1984)
Doorgaans niet. Je hebt hier een vrije keuze in welke film je een minpunt wil geven. In een tournament heb je met een tegenstander te maken. En Donnie Darko laten verliezen van Cinderella Man zou dan gewoon niet mogelijk zijn. Iig, minder mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Falco het volgende:
Ik vraag me af of in een tournamentsysteem ook dat soort films er snel uitgestemd worden.
Daar stond eerst dat 'Donnie Darko winnen van Cinderella Man niet mogelijk zou zijn'quote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef cwk het volgende:
[..]
Doorgaans niet. Je hebt hier een vrije keuze in welke film je een minpunt wil geven. In een tournament heb je met een tegenstander te maken. En Donnie Darko laten verliezen van Cinderella Man zou dan gewoon niet mogelijk zijn. Iig, minder mogelijk.![]()
Ja, dat realiseerde ik me ook, dat het uitstel van executie is. Ik zal wel per poule nog een alternatieve lijst maken, waarbij aan plusstemmen meer waarde wordt gehecht.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef laurenzo85 het volgende:
Worden die er in de finale dan niet gewoon weer keihard uitgestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |