abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46496137
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef Vhiper het volgende:
Hoe weet jij dat? Misschien vind ie het wel een fantastisch land. Afgezien daarvan, hij zou dan staatsburger van dat land zijn, tsja, dan zou hij ook wel eens naar dat buitenlandse staatshoofd kunnen luisteren, zou hij zelf dan zeggen.
Hij zou het inderdaad een fantastisch land kunnen vinden maar of je dan direct dezelfde soort loyaliteit hebt als iemand die ergens is geboren en (gedeeltelijk) getogen is natuurlijk de vraag.
quote:
Ik zie het niet gebeuren, net zoals ik het met andere bewindslieden niet zie gebeuren. Die hele discussie van Wilders is gewoon belachelijk. Hij wil gewoon geen moslims in de regering en hij probeert op elke manier, hoe belachelijk ook, dat voor elkaar te krijgen.
Ik weet niet wat Wilders onder de onderwerping en onderhorig verstaat en hoe zich dat uit. Hij kan ze beter inhoudelijk pakken.
pi_46496259
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hij ving 190.000 zelf, vind ik toch een behoorlijk duidelijke aanwijzing
Van persoonlijke verrijking als hij een legale subsidie ontvangt?
quote:
Afgezien van je onzinnige vergelijk, zou dit inderdaad kunnen gebeuren. Een bewindslid heeft per eed gezworen dan de Nederlandse belangen te dienen,
Dat is niet zo:

Ik zweer (verklaar) dat ik, om tot lid van de Staten-Generaalte worden benoemd, rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd. Ik zweer (verklaar en beloof), dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enige belofte heb aangenomen of zal aannemen.

Ik zweer (beloof) trouw aan de Koningin, aan het Statuutvoor het Koninkrijk en aan de Grondwet. Ik zweer (beloof) dat ik de plichten die mijn ambt oplegt getrouw zal vervullen."
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:45:34 #78
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46496397
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:22 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hoezo? Als bijvoorbeeld Marokko Wilders per direct tot staatsburger verklaart, kan Wilders daar zelf niets tegen doen. Paspoorten zijn immers niet iets van een invidu, maar staatseigendom. Als Marokko zegt dat Wilders Marokkaans staatsburger is, dan is ie dat ook, of ie wil of niet.

Is Wilders dan ook meteen loyaal aan Marokko?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:02:46 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_46496911
Deze man is een politiek kankergezwel. Radicaal wegsnijden die hap.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_46497263
Wat heeft Wilders toch met de islam, altijd heeft hij het over de islam. En hij zit maar de praten over hoe de joods-christelijke cultuur de dominante cultuur moet zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2007 18:32:50 ]
pi_46497657
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:20 schreef Vhiper het volgende:
Trouwens, de vrouw van Geert Wilders komt uit Hongarije...Ik voel hier toch al enige belangenverstrengeling opkomen
Dat mag, dat is geen islamitisch land.

Daar ligt de grens namelijk bij Wilders, wist je dat nu nog niet? Hij noemt het toch ook een 'tsunami van islamisering'? Blanke allochtonen, moet kunnen, maar zodra ze uit 'islamitische' landen komen dan zijn ze uiteraard niet te vertrouwen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 18:38:20 #82
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46498136
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Werkelijk schandalig hoe Wilders durft te twijfelen aan de integriteit van democratisch gekozen bewindslieden, alleen maar omdat ze een tweede nationaliteit hebben. Stapt Wilders ook uit de politiek als een ander land hem een paspoort zou opdringen?

En dan weer die tsunami...Over weinig respect gesproken....
Het was ook schandalig hoe Marijnissen/Bos en Femke Halsema de vorige regering en kabinet en indirect kamerleden voor asociaal hebben uitgemaakt.

Wilders heeft nog steeds een punt, maar aangezien niemand er iets mee doet zal hij door moeten gaan. Al was het alleen al voor meer dan 500.000 kiezers.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:50:14 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46498591
quote:
Werkelijk schandalig hoe Wilders durft te twijfelen aan de integriteit van democratisch gekozen bewindslieden PvdA etnopolitici
Huil huil, jank jank...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:52:39 #84
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_46498655
sjezus knetter die wilders met z'n uitspraken
Drugs are good mkay?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:53:55 #85
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46498701
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Tijger_m het volgende:

Daar ligt de grens namelijk bij Wilders, wist je dat nu nog niet? Hij noemt het toch ook een 'tsunami van islamisering'? Blanke allochtonen, moet kunnen, maar zodra ze uit 'islamitische' landen komen dan zijn ze uiteraard niet te vertrouwen.
Heb je bij jouw in Tuig City nog nooit een blanke moslims gezien? Racist!
pi_46498948
Het jammere van het hele verhaal is ook nog dat Aboutaleb en Albayrak er ALLEEN zitten omdat het allochtonen zijn..
Dat is nog veel erger dan het hele dubbele paspoorten verhaal.
pi_46499000
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je bedoelt: dat is een EU land, iets met vrij verkeer van personen enzo.
quote:
Daar ligt de grens namelijk bij Wilders, wist je dat nu nog niet?
Oh, sinds wanneer wil hij Hindoes wel toelaten?
quote:
Hij noemt het toch ook een 'tsunami van islamisering'? Blanke allochtonen, moet kunnen, maar zodra ze uit 'islamitische' landen komen dan zijn ze uiteraard niet te vertrouwen.
Dat maak jij er van.
Volgens mij is z'n punt dat de islamitische cultuur gewoon niet bij Europa past.
Heeft niks te maken met wel of niet te vertrouwen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:02:01 #88
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46499041
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het was ook schandalig hoe Marijnissen/Bos en Femke Halsema de vorige regering en kabinet en indirect kamerleden voor asociaal hebben uitgemaakt.

Wilders heeft nog steeds een punt, maar aangezien niemand er iets mee doet zal hij door moeten gaan. Al was het alleen al voor meer dan 500.000 kiezers.
als we wilders en die 500.000 kiezers, die alle problemen toch alleen maar bij de moslims zoeken, eens op een nieuw aan te leggen eilandje in de waddenzee zetten en daar hun eigen staatje laten oprichten, dan is nederland denk ik een groter probleem kwijt dan dat geratel waar wilders het zelf over heeft.

Gewoon een enge ophitser met penisnijd, meer niet. en die berichtjes bevestigen het alleen maar.
put
your
clothes
on!
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 19:05:29 #89
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46499187
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als we wilders en die 500.000 kiezers, die alle problemen toch alleen maar bij de moslims zoeken, eens op een nieuw aan te leggen eilandje in de waddenzee zetten en daar hun eigen staatje laten oprichten, dan is nederland denk ik een groter probleem kwijt dan dat geratel waar wilders het zelf over heeft.

Gewoon een enge ophitser met penisnijd, meer niet. en die berichtjes bevestigen het alleen maar.
Let wel, dit zijn 500000 kiezers die openlijk voor Wilders zijn, uiteindelijk heeft alleen den moslim zelf behoefte aan den islam. De PvdA is alleen zo opportunistisch dat ze 1 milj. moslims wel als stemvee willen, totdat het te gortig wordt natuurlijk.
pi_46499222
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:50 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Huil huil, jank jank...
Huil huil, jank jank?
Jij bent hier de Calimero hoor.
Dat CDA-PvdA-CU genoeg zetels hebben, dat heet democratie.
pi_46499281
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:59 schreef ChRoNiC het volgende:
Het jammere van het hele verhaal is ook nog dat Aboutaleb en Albayrak er ALLEEN zitten omdat het allochtonen zijn..
Wow, er worden politieke spelletjes gespeeld, newsflash!

Waarom denk je dat Maxime Verhagen op BuZa zit?
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 19:09:03 #92
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46499338
Maar, kijk nu dan toch, aan SA moest Wilders zijn excuses aanbieden. SA is tegen buitenlanders, waarom moet Wilders zijn excuses aanbieden? Omdat hij niet radicaal genoeg is met buitenlanders? Omdat hij ze niet per direct wil laten onthoofden?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:10:15 #93
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46499390
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:06 schreef Puzzelaar het volgende:
Huil huil, jank jank?
Jij bent hier de Calimero hoor.
Dat CDA-PvdA-CU genoeg zetels hebben, dat heet democratie.
Nee hoor, integendeel, ik loop niet de hele tijd te zeiken dat er politici bestaan die een andere mening hebben. En dat kabinet is slecht, maar wel democratisch verkozen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:11:08 #94
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_46499429
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee hoor, integendeel, ik loop niet de hele tijd te zeiken dat er politici bestaan die een andere mening hebben.
Natuurlijk niet. Jij? Hoe komen ze erbij

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:11:18 #95
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46499434
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Let wel, dit zijn 500000 kiezers die openlijk voor Wilders zijn, uiteindelijk heeft alleen den moslim zelf behoefte aan den islam. De PvdA is alleen zo opportunistisch dat ze 1 milj. moslims wel als stemvee willen, totdat het te gortig wordt natuurlijk.
Ach, de PvdA zit gewoon in de shit. Autochtonen zijn of rechts of stemmen SP. Of ze zijn rijk, wereldvreemd en links, dus stemmen ze GL. Je moet toch wat als arrogante machtspartij?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:12:09 #96
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46499474
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef Verbal het volgende:
Natuurlijk niet. Jij? Hoe komen ze erbij

V.
Je denkt toch niet dat ik commentaar van de grootste azijnzeiker van dit forum, jij dus, serieus ga nemen?
pi_46499527
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee hoor, integendeel, ik loop niet de hele tijd te zeiken dat er politici bestaan die een andere mening hebben.
!!!
quote:
En dat kabinet is slecht, maar wel democratisch verkozen.
Nou dan.
pi_46499540
quote:

[..]

Werkelijk schandalig hoe Wilders durft te twijfelen aan de integriteit van democratisch gekozen bewindslieden, alleen maar omdat ze een tweede nationaliteit hebben. Stapt Wilders ook uit de politiek als een ander land hem een paspoort zou opdringen?

En dan weer die tsunami...Over weinig respect gesproken....
Er was ook geen reden om te twijfelen aan de integriteit van Abdul Quadir Khan toen hij bij een atoomlab in Nederland wilde werken, ondanks z'n Pakistaanse paspoort...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:14:24 #99
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_46499568
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik commentaar van de grootste azijnzeiker van dit forum serieus ga nemen?
Je moet doen of niet doen wat je goeddunkt

Als jij mij niet serieus wil nemen als pueriele repercussie omdat ik jou niet serieus neem, prima.

Ga ik vannacht niet wakker liggen, okee?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:18:04 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46499717
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:14 schreef Verbal het volgende:
Je moet doen of niet doen wat je goeddunkt
Tuurlijk doe ik dat.
quote:
Als jij mij niet serieus wil nemen als pueriele repercussie omdat ik jou niet serieus neem, prima.
Nee, ik neem jou niet serieus omdat je alleen maar zeikt over anderen.
quote:
Ga ik vannacht niet wakker liggen, okee?

V.
Doe je toch wel, je bent zo zuur dat je matras onder je reet wegschroeit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')