In Rotterdam valt iig weinig te klagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:56 schreef Grimm het volgende:
Ga naar Amsterdam als je wilt klagen over je club
Rellende carnavallersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:07 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoe laat begint die grap?
Ik wil rellen zien
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rellende carnavallersMooi geschminkt, lastig voor de politie
Ach jij met je Rodaquote:
Jij referreert naar Pi-Air van Hooijdonk?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alles beter dan Feyenoord en PSVau :![]()
PieAir![]()
Het gaat om de premiesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Agiath het volgende:
Ja echt lomp PSV, we spelen voor de titel want dan maken we zeker kans op champions league...
JA HALLO KUTBOEREN, JE HAALT NIET ELK JAAR DE 1/8ste finale
En naar jou leuke gamertagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij referreert naar Pi-Air van Hooijdonk?
Kheb je niet op een idee gebracht hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Camplo het volgende:
OMFG...gratis boeren schoppen in Eindhoven als je verkleed gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk nu in Eindhovenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kheb je niet op een idee gebracht he
Ach jij durft niet eens tegen mij te spelenquote:
Lekker puhquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef Red_85 het volgende:
tjah, pak slaag voor pi$vau ja. ik hoop er iig op. ik gun ze niets, helemaal niets. ik hoop dat het carnaval daar lekker verpest wordt voor die stakkers en ik hoop dat ze met minimaal 3-0 verliezen. laat ze maar eens voelen dat ze de verkeerde weg zijn ingeslagen met hun vreemdelingen legioen. al is het alleen maar daarom
JAh want ik ben wel een ECHTE hooliguhn want ik zit op kleuturrrvakje vierhonderdentiejn!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik werk nu in Eindhovendus dalijk ff flink huishouden
![]()
Wie was het?
JA HIJ IN DAT STIERENPAK!!!
wie van de 200?![]()
![]()
4-1 omg roffel. lolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
JAh want ik ben wel een ECHTE hooliguhn want ik zit op kleuturrrvakje vierhonderdentiejn!Ga je pakje appelsap leegdrinken en neem je broodtrommeltje onder je arm, richting die pauperstad van je.
Sandstorm is met dit topic het stereotype voorbeeld van waarom p$v in Amsterdam de naam: 'calimero's' draagt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef postmortum het volgende:
voor al die verklede zatlappen , -sandstorm- zit op OOST en laat hem niet zien dat jullie verkleed zijn![]()
En jij bent het stereotype voorbeeld waarom ajax(danwel "fans") in heel Nederland arrogant gevonden wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sandstorm is met dit topic het stereotype voorbeeld van waarom p$v in Amsterdam de naam: 'calimero's' draagt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sandstorm is met dit topic het stereotype voorbeeld van waarom p$v in Amsterdam de naam: 'calimero's' draagt.
OOST hoolie'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef postmortum het volgende:
voor al die verklede zatlappen , -sandstorm- zit op OOST en laat hem niet zien dat jullie verkleed zijn![]()
Zieligerd...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik open dit topic nu alvast. Want ik wil klagen over het treurige spel dat ze vanavond gaan laten zien....
En daar ik zo naar de match ga heb ik geen tijd er a-la-moment over te gaan zaniken.
Psv
Slecht spelen in 1/8 van de Champions League
Geen kans meer maken
Whehehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zieligerd...
Wie zegt dat ze geen kans meer maken ? Ajax-fan ofzo ? Ga naar Bremen aub !
En wat is er mis met die arrogantie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
En jij bent het stereotype voorbeeld waarom ajax(danwel "fans") in heel Nederland arrogant gevonden wordt.
Hooligans op Oost?quote:
het was wel erg stil toen de 2-2 vielquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hooligans op Oost?
Zolang ze het eigen stadion maar kunnen slopen en niet verder dan 20 km hoeven te reizen.
Verder dan 20km rond Eindhoven stopt de aanhang.
PSV - Ajax 2004?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het was wel erg stil toen de 2-2 viel
quote:
en dan die gare cameraman paar keer naar het doel richten terwijl die import-zweed de NAC-verdediger na verdediger uitkaptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
ik heb een shirt van zlatan in me kast staan
maar hij heeft wle een meesterlijke solo op zijn naam staan, een vna zijn laatste acties in dienst van de 020 joden
NAC thuis die was vetjes jah... 9 man ofzo, of ja sommige mannen 2x voorbij.
Weinig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
En wat is er mis met die arrogantie?
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTEquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Weinig.
Misplaatste arrogantie des te meer, jullie lullen nog alsog we in 1995 leven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wij zijn AJAX wij zijn de BESTE
Dat PSV zum kotsen isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef descendent1 het volgende:
Zeg; ik ging gelijk door naar de 2e pagina. Wat is nu het onderwerp van dit topic?
tegen excelsior was dat wel even andersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet kunnen meekomen in de Uefa Cupquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
eenschquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Niet kunnen meekomen in de Uefa Cup]
Competitie is ook niet veel soeps![]()
En jongens als Heitinga, bovendien basisspeler, zou bij een club als Heereveen of Groningen nieteens opvallen.
[..]
je jat me sigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:
Voor helderziende ben je niet echt in de wieg gelegd, hè?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik open dit topic nu alvast. Want ik wil klagen over het treurige spel dat ze vanavond gaan laten zien....
En daar ik zo naar de match ga heb ik geen tijd er a-la-moment over te gaan zaniken.
Psv
Slecht spelen in 1/8 van de Champions League
Geen kans meer maken
Daarom worden jullie ook elk jaar kampioen en winnen jullie elk seizoen standaard de CLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn AJAX wij zijn Werder is de BESTE
De johan kutschaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:
Heeft ajax de laatste 10 jaar wel wat gewonnen?
Editie NL heeft gisteren wel iets laten zien van het feestquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
OH FRITSJE PHILIPS, LUCIE NILIS, ROMARIOOOOOO !
COEN DILLEN, WILLY, COCU, VAN NISTELROOY,
VAN RAAY EN GUUSJE HIIDINK;
PSV WAT BEN JE MOOI !
---
Wat een feest was het gisteren. Daar hoor je de media dan weer weinig tot niet over. 0 problemen geweest in de binnenstad terwijl er toch genoeg Engelsen rondliepen.
1-0![]()
![]()
![]()
En over 2 weken mee naar Londen, wat een feest !![]()
![]()
OH FRITSJE PHILIPS, LUCIE NILIS, ROMARIOOOOOO !
COEN DILLEN, WILLY, COCU, VAN NISTELROOY,
VAN RAAY EN GUUSJE HIIDINK;
PSV WAT BEN JE MOOI !
Hierrr had ik bijna gelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:02 schreef jpg97 het volgende:
Ja die Koné had hem er in moeten schieten voor open doel in de 38ste minuut!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Heracles speelt volgend jaar gewoon UEFA cup
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Heracles speelt volgend jaar gewoon UEFA cup
Ja klopt, je hebt de nek-aan-nek race toen nipt verloren he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
En dan ook nog BiMeWet de grootste mongool van Fok
Nipt jah...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt de nek-aan-nek race toen nipt verloren he?
Nog steeds een gefrustreerd neukertloosch kutcampertje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
En dan ook nog BiMeWet de grootste mongool van Fok
En dat op een forum waar 90% jood is!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nipt jah...
hij kreeg 0.00001% van de stemmen en ik 0.000001%
Datzelfde geldt voor neuzen hoor op dit moment.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Kakkerlakken die over prijzen winnen beginnen **
De neuzen winnen tenminste nog prijzenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor neuzen hoor op dit moment.![]()
Hoelang is dat terug dan? En de JC-schaal is ook maar een troostprijs(zelfs dat is teveel).quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De neuzen winnen tenminste nog prijzen
Is dat ding al zo lang niet meer gewassen joh?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een shirt van zlatan in me kast staan
Oh boy, de 15 jarigen beginnen een offensief in het proberen slim over te komenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nog steeds een gefrustreerd neukertloosch kutcampertje?![]()
Gedumpt door het feyenoord-meisje lalalala
Gedumpt door het feyenoord-meisje lalalalalala!![]()
Ga nu maar weer in versierblunders stoere verhalen ophangen over hoe je bijna beet had en hoe je een kroatische preutse hoer wel eventjes zou neuken als ze je haar nummer even geven.
Oh trouwens, feyenoordbestrijding, voor alle vrouwen die je rotkop valsche hoop geven en er met 4000 euro vandoor gaan om een grote rotterdamse lul te nueqen.
[..]
En dat op een forum waar 90% jood is!Zegt wel genoeg hoe de JODEN zelfs over je denken.
Veel succes tegen AZ trouwens, misschien komen jullie wel in de buurt van PSV.!!!
Nee neuzen die weer uit hun holletje gekropen zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Kakkerlakken die over prijzen winnen beginnen **
Kropen de lampjes maar eens uit ze hol, dan kregen ze het uitvak ook verder dan 20km rond Eindhoven een keer vol...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee neuzen die weer uit hun holletje gekropen zijn
Uitvak vol of niet, voorlopig staat Psv voor en ajax gaat er morgen uit!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kropen de lampjes maar eens uit ze hol, dan kregen ze het uitvak ook verder dan 20km rond Eindhoven een keer vol...![]()
Jullie gaan er ook uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Uitvak vol of niet, voorlopig staat Psv voor en ajax gaat er morgen uit!
Tsja dat is het verschil tussen een club in de CL en de UEFA cup. Ach ja. De provinciaaltjes laten maar weer eens zien wie in de nieuwe eeuw de baas is.quote:
WoW ze gaan ook 3 jaar op rij door..... meteen praatjes naabiesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tsja dat is het verschil tussen een club in de CL en de UEFA cup.
Je leeft echt nog in 1995 he ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
WoW ze gaan ook 3 jaar op rij door..... meteen praatjes naabies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |