In Rotterdam valt iig weinig te klagenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:56 schreef Grimm het volgende:
Ga naar Amsterdam als je wilt klagen over je club
Rellende carnavallersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:07 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoe laat begint die grap?
Ik wil rellen zien
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rellende carnavallersMooi geschminkt, lastig voor de politie
Ach jij met je Rodaquote:
Jij referreert naar Pi-Air van Hooijdonk?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alles beter dan Feyenoord en PSVau :![]()
PieAir![]()
Het gaat om de premiesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Agiath het volgende:
Ja echt lomp PSV, we spelen voor de titel want dan maken we zeker kans op champions league...
JA HALLO KUTBOEREN, JE HAALT NIET ELK JAAR DE 1/8ste finale
En naar jou leuke gamertagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij referreert naar Pi-Air van Hooijdonk?
Kheb je niet op een idee gebracht hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Camplo het volgende:
OMFG...gratis boeren schoppen in Eindhoven als je verkleed gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk nu in Eindhovenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kheb je niet op een idee gebracht he
Ach jij durft niet eens tegen mij te spelenquote:
Lekker puhquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef Red_85 het volgende:
tjah, pak slaag voor pi$vau ja. ik hoop er iig op. ik gun ze niets, helemaal niets. ik hoop dat het carnaval daar lekker verpest wordt voor die stakkers en ik hoop dat ze met minimaal 3-0 verliezen. laat ze maar eens voelen dat ze de verkeerde weg zijn ingeslagen met hun vreemdelingen legioen. al is het alleen maar daarom
JAh want ik ben wel een ECHTE hooliguhn want ik zit op kleuturrrvakje vierhonderdentiejn!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik werk nu in Eindhovendus dalijk ff flink huishouden
![]()
Wie was het?
JA HIJ IN DAT STIERENPAK!!!
wie van de 200?![]()
![]()
4-1 omg roffel. lolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
JAh want ik ben wel een ECHTE hooliguhn want ik zit op kleuturrrvakje vierhonderdentiejn!Ga je pakje appelsap leegdrinken en neem je broodtrommeltje onder je arm, richting die pauperstad van je.
Sandstorm is met dit topic het stereotype voorbeeld van waarom p$v in Amsterdam de naam: 'calimero's' draagt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef postmortum het volgende:
voor al die verklede zatlappen , -sandstorm- zit op OOST en laat hem niet zien dat jullie verkleed zijn![]()
En jij bent het stereotype voorbeeld waarom ajax(danwel "fans") in heel Nederland arrogant gevonden wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sandstorm is met dit topic het stereotype voorbeeld van waarom p$v in Amsterdam de naam: 'calimero's' draagt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sandstorm is met dit topic het stereotype voorbeeld van waarom p$v in Amsterdam de naam: 'calimero's' draagt.
OOST hoolie'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:05 schreef postmortum het volgende:
voor al die verklede zatlappen , -sandstorm- zit op OOST en laat hem niet zien dat jullie verkleed zijn![]()
Zieligerd...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik open dit topic nu alvast. Want ik wil klagen over het treurige spel dat ze vanavond gaan laten zien....
En daar ik zo naar de match ga heb ik geen tijd er a-la-moment over te gaan zaniken.
Psv
Slecht spelen in 1/8 van de Champions League
Geen kans meer maken
Whehehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zieligerd...
Wie zegt dat ze geen kans meer maken ? Ajax-fan ofzo ? Ga naar Bremen aub !
En wat is er mis met die arrogantie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
En jij bent het stereotype voorbeeld waarom ajax(danwel "fans") in heel Nederland arrogant gevonden wordt.
Hooligans op Oost?quote:
het was wel erg stil toen de 2-2 vielquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hooligans op Oost?
Zolang ze het eigen stadion maar kunnen slopen en niet verder dan 20 km hoeven te reizen.
Verder dan 20km rond Eindhoven stopt de aanhang.
PSV - Ajax 2004?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het was wel erg stil toen de 2-2 viel
quote:
en dan die gare cameraman paar keer naar het doel richten terwijl die import-zweed de NAC-verdediger na verdediger uitkaptquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
ik heb een shirt van zlatan in me kast staan
maar hij heeft wle een meesterlijke solo op zijn naam staan, een vna zijn laatste acties in dienst van de 020 joden
NAC thuis die was vetjes jah... 9 man ofzo, of ja sommige mannen 2x voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |