De ondertoon van je post was ook niet echt om over naar huis te schrijven andersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wat kun jij toch altijd verontwaardigd reageren op een hele normale vraag.![]()
En als je bijvoorbeeld voorspelt dat Sharon wint met 75%, maar Richy wint met 75%? Telt dat als een correcte voorspelling?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef BVO het volgende:Hoeveel procent van de stemmen heeft de winnaar? Heb je dit helemaal correct, scoor je 20 punten. Heb je het niet exact juist, maar is jouw voorspelling wel één van de beste 5, scoor je toch nog 15 punten.
Ja. Toch? Vorig jaar wel. Ja, doe maar wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En als je bijvoorbeeld voorspelt dat Sharon wint met 75%, maar Richy wint met 75%? Telt dat als een correcte voorspelling?
Hier ljkt mij, dat er in totaal 60 punten te verdienen zijn als je de winnaar goed hebt (40) en het percentage = 20 punten, of 15.quote:Aanstaande zaterdag is de finale. Je zal hiervoor twee dingen moeten voorspellen.
# Wie gaat er winnen? Je kan hier 40 punten mee scoren.
# Hoeveel procent van de stemmen heeft de winnaar? Heb je dit helemaal correct, scoor je 20 punten. Heb je het niet exact juist, maar is jouw voorspelling wel één van de beste 5, scoor je toch nog 15 punten.
Als je zegt 'Richy wint met 60 procent' en uiteindelijk wint Sharon met 60%, heb je 20 punten. Wint Richy met 60% heb je er 60.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier ljkt mij, dat er in totaal 60 punten te verdienen zijn als je de winnaar goed hebt (40) en het percentage = 20 punten, of 15.
Als je de winnaar fout hebt, maar het percentage goed dan heb je dus maar 20 toch?
Tof, leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef BVO het volgende:
Ook dit jaar kan een prono uiteraard niet ontbreken. Voorspel weer wekelijks mee en vergelijk jouw voorspellingskunde met die van de andere XFA
SG, volgens mij begrijp je het helemaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt nog in de score verwerkt:Je voorspelde posities van Sharon en Richy aan de hand van de top 10 die je voor de eerste liveshow hebt gegeven. Je voorspelling van de winnaar die je 8 keer daarna (inclusief deze dus, waar je 4x zoveel punten voor krijgt) hebt gedaan. Je voorspelling van het percentage waarmee de winnaar wint (als je bij de beste 5 zit), ongeacht je voorspelling wie die winnaar is.
[doorzeurmodus]quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef BVO het volgende:
[..]
SG, volgens mij begrijp je het helemaal.
Gelijke eindstand kan volgens mij niet. Maar hoedan ook, daarover zal ik voor zaterdag uitspraak doen, zal even wat eerlijks verzinnen daarvoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
[doorzeurmodus]
En als er meerdere mensen even ver van het percentage af zitten? En wat in het geval van een gelijke eindstand?
[/doorzeurmodus]
Dit was een PM voor je favorietenlijstje, idd een ander topicquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
BVO, wat doe je?!
Je stuurt me ten eerste een PM, terwijl ik mijn voorspelling al snel na de vorige uitzending heb geplaatst. En ten tweede link je in die PM naar het verkeerde topic. Of heb ik het nou fout
.
Dat geldt toch niet, ging alleen om de juiste voorspelling toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
p-etr-a zat er het dichtst bij zo te zien.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat geldt toch niet, ging alleen om de juiste voorspelling toch?
En vond de constatering op zich ook wel leuk.quote:Hoeveel procent van de stemmen heeft de winnaar? Heb je dit helemaal correct, scoor je 20 punten. Heb je het niet exact juist, maar is jouw voorspelling wel één van de beste 5, scoor je toch nog 15 punten.
zit niet heel erg dicht in de buurt hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 11:38 schreef Marissaatje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitslag!!
Had Sharon met 63% gezegd, dus zit nog redelijk in de buurt..![]()
Maarja, hoog zal ik niet eindigen want heb alleen de laatste 4 liveshows voorspeld (Daarvoor zat ik nog niet op dit forum) en daarvan heb ik de Halve Finale gemist, dus..
Hoop van welquote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben benieuwd!
Komen er eigenlijk nog avatars voor de winnaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |