Dit was een PM voor je favorietenlijstje, idd een ander topicquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
BVO, wat doe je?!
Je stuurt me ten eerste een PM, terwijl ik mijn voorspelling al snel na de vorige uitzending heb geplaatst. En ten tweede link je in die PM naar het verkeerde topic. Of heb ik het nou fout
.
Dat geldt toch niet, ging alleen om de juiste voorspelling toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
p-etr-a zat er het dichtst bij zo te zien.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat geldt toch niet, ging alleen om de juiste voorspelling toch?
En vond de constatering op zich ook wel leuk.quote:Hoeveel procent van de stemmen heeft de winnaar? Heb je dit helemaal correct, scoor je 20 punten. Heb je het niet exact juist, maar is jouw voorspelling wel één van de beste 5, scoor je toch nog 15 punten.
zit niet heel erg dicht in de buurt hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 11:38 schreef Marissaatje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitslag!!
Had Sharon met 63% gezegd, dus zit nog redelijk in de buurt..![]()
Maarja, hoog zal ik niet eindigen want heb alleen de laatste 4 liveshows voorspeld (Daarvoor zat ik nog niet op dit forum) en daarvan heb ik de Halve Finale gemist, dus..
Hoop van welquote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben benieuwd!
Komen er eigenlijk nog avatars voor de winnaars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |