quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:28 schreef Mryc het volgende:
Nieuwe cd in mei las ik een half uurtje geleden!
Ik had Saint passender gevondenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef LuQas het volgende:
http://home.businesswire.com/portal/site/home/?epi-content=MULTIMEDIA_GALLERY_PUBLIC_VIEW&eid=5338157&newsLang=en
(groter formaat)
'SHAME'
Da's mooi! Ik ga asap een kaartje halenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de site is aangepast
http://www.toriamos.com/
June 3 AMSTERDAM, NETHERLANDS HMHNiet in de galmbak
beter geluid in de hmh?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de site is aangepast
http://www.toriamos.com/
June 3 AMSTERDAM, NETHERLANDS HMHNiet in de galmbak
Ik heb ff de contacten bij van Leest gemailed, ff vragen vanaf wanneerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's mooi! Ik ga asap een kaartje halen
Kijk daar hebben we wat aan!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ff de contacten bij van Leest gemailed, ff vragen vanaf wanneer
Ze zijn alleen enorm aan het Carnavallen hierzo dus dat wordt pas maandag dat ik reactie krijgquote:
Ik vond de setlist echt briljant in Ahoy. Van het publiek heb ik niet zo heel veel gemerkt. Eigenlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:13 schreef NanKing het volgende:
Ik twijfel.
De laatste keer in Ahoy was lichtelijk tegen gevallen.
kwam meer door 't publiek dan 't optreden zelf tho
Ze speelde van alles wat ik niet verwacht had dat vond ik wel erg tofquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vond de setlist echt briljant in Ahoy. Van het publiek heb ik niet zo heel veel gemerkt. Eigenlijk.
Ai, zaterdag. Dan werk ik dus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vorige keer ook werkte tijdens de verkoop en toen 's middags nog een kaartje kon bestellen voor mezelf, via internet. Ik zat wel redelijk achterin, maar dat boeide me niet zó enorm.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:11 schreef LuQas het volgende:
Zojuist vernomen dat de voorverkoop zaterdag 3 maart om 10.00 begint.
Wat is het beste denken jullie? Naar een VVV/Postkantoor gaan of via het internet/telefoon te bellen?
tja met internet en telefoon weet je eigenlijk niet hoe soepel dat loopt, vvv heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:11 schreef LuQas het volgende:
Zojuist vernomen dat de voorverkoop zaterdag 3 maart om 10.00 begint.
Wat is het beste denken jullie? Naar een VVV/Postkantoor gaan of via het internet/telefoon te bellen?
Woei, pre-sale! En standing, dat betekent vroeg voor de deur staan dus...quote:THE ALTERNATIVE PRESENTS
Zaterdag 3 maart start de officiële voorverkoop, maar voor jou al vandaag!
Profiteer van deze speciale pre-sale waardoor je zeker bent van kaarten!
Buy Tickets (Easyticket presale)
Ticketservice
Website Tori Amos
Kutquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Uit de mailinglist van The Alternative:-
[..]
Woei, pre-sale! En standing, dat betekent vroeg voor de deur staan dus...
Ik zag het. Het gonsde daarvoor ook al een tijdje op Atforumz.com. Ik durfde toen niet te bestellen, LuQas echter wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:27 schreef SevenWonders het volgende:
Ik was je net voor gekke kerel
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag het. Het gonsde daarvoor ook al een tijdje op Atforumz.com. Ik durfde toen niet te bestellen, LuQas echter wel.
39 of zoiets meen ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef Misstique het volgende:
Is al bekend hoeveel de tickets moeten gaan kosten?
O je hebt Scarlet's Walk eindelijk ontdekt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Not David Bowie vind ik wel okaïg, maar ik hoop ECHT niet op en TVAB.
Da's de enige cd die ik maar niet afgeluisterd krijg.
Vind ik nog steeds geen reet aan, maar die kan ik wel geheel opzetten (als achtergronddeuntje).quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
O je hebt Scarlet's Walk eindelijk ontdekt?
Ja vind het wel een beetje kut, maar helaasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:58 schreef Elegy het volgende:
Heb het via ticketservice gedaan, ze worden thuisgestuurd.
Het is blijkbaar vrij zitten.staan, dus dat wordt al om tien uur 's ochtends voor de deur staan
O ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Natte sokken, een gebroken plu, maar de kaartjes liggen op de kast
Gewoon bij van leest kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja?
Ik heb printkaartjes.
Wat vreemd.![]()
Dat hele mooie stukje met de piano en de beat... we could make this easy, easy now, easy. Kippenvel en kriebels in m'n buik. Om verliefd op te wordenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het gedeelte waar die piano er heel liefjes inkomt best mooi. Ik begin eraan te wennen en ben zeer positief gestemd over haar nieuwe album.
"Make it easy, make this easy
it’s not as happy as it seems
wrapped in metal, wrapped in ivy
painted in mint ice cream"
Kippenvel...
Tori is live sowieso fantastisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:27 schreef VESPERTINE het volgende:
Yesss, wij gaan ook. Ik heb 't alleen 't gevoel dat het niet zo heel erg bijzonder zal worden. Ik had het liefst de Tori van 10 jaar geleden live gezien.
Nee, hij is bevestigd en echt! Wat een vreselijke titels!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef MadGuy het volgende:
TWINTIG! 20! TWIN-TIG! twintig! TWINTIG!!
Twintig liedjes. Sommige tracks trouwens.Fat Slut, Programmable Soda...
EDIT: Fake dus. Ik was weer te goedgelovig.
De Tori van 13 jaar geleden wad geweldig. Ik weet nog dat ik in het circustheater zat en dat Tori tijdens het concert om verzoeknummers vroeg, maar niemand die de hint begreep in eerste instantie. Was wel komisch en een erg leuk concert.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:27 schreef VESPERTINE het volgende:
Yesss, wij gaan ook. Ik heb 't alleen 't gevoel dat het niet zo heel erg bijzonder zal worden. Ik had het liefst de Tori van 10 jaar geleden live gezien.
En:quote:- the tracklisting (including song durations) is 100% correct for those 20 songs
- there are 2 copies of ADP in The Netherlands NOW, so it's not being sent out to press yet
- There IS a track with BRASS
- The 4 lyrics that were posted on hereinmyhead.com are CORRECT
- the album is sonically most similar to Strange Little Girls
- No harpsichord whatsoever
- There is no way in HELL she's going to pull this album off live without a guitar player
- the leaked image does not seem to be the album cover
- no lead single has been chosen yet
- I was (obviously) not allowed to copy the CD
- I wasn't allowed to copy the 2 page handwritten thing that came with the promo
Het volledige verhaal op de weblog van Sprk.quote:Now, onto the album. Like I said, the tracklisting (including running times) is 100% correct from Yo George to Dark Side of the Sun. I wanted to bring the other review that was posted, but I forgot and I haven't read it since. I'll compare the 2 when I finish my own review though It's funny, reading through my notes, I honestly can't remember ANY of it. ANY.
Yo George
Piano/vocal. Nice. Previously posted lyrics are correct.
Big Wheel
We've all heard this one, it still reminds me of LeAnn Rimes.
Bouncing off Clouds
Cool. We all know this one as well. Very single-worthy. The end just sort of echoes out, sounds like something is breaking down.
Teenage Hustling
Piano/vocal intro, which is kind of soul-ish. Very loud guitar. The bridge is very similar to the part in Happy Phantom where she sings ,,the sun is getting dim/will we pay for who we been". Some actual lyrics:
,,Working since I was 14"
,,Save me from your dirty demons"
There are some repetetive lyrics, like where she says a word 3 times before going to the next word. I can't remember a thing about the song now, but I wrote down that this is going to kick ass when it's played live.
Digital Ghost
Nice, lots of vocal harmonies, guitar. Long vocal note at the end. Not a very specific song.
You Can Bring Your Dog
The intro has Tori singing 'ooh ooh ooh'... Another song with guitar. Kind of rock/blues-ey. Some lyrics:
,,You can bring your dog, I got 3"
,,I'm not living to be the missus"
Mr. Bad Man
Kind of up-beat, not that special. Some lyrics:
,,He's a bad man.
Mr. Bad Man
And she had enough of him
So the walls try to dry her eyes
'Cause the bad man made her cry"
Fat Slut
VERY loud guitar intro, nothing rhythmic, just LOUD guitar and an effect on her vocals. Kind of like a short She's Your Cocaine without drums.
Girl Disappearing
No guitar. Very nice strings, but it didn't sound like an orchestra to me. More like a quartet or something. It's a very calm song, very ominous. Reminded me of Gold Dust and Marianne, but more haunting yet not creepy. Has those drums where you don't use sticks but like... brushes?
I wrote down something stupid for lyrics, because this line makes absolutely no sense:
,,Girl dis, to some secret prison
Le in the morning, end of September"
The other line is correct though:
,,So I'm running to a constellation where they can still see you"
Secret Spell
We've heard it. As Molly Knight eloquently put it: I liked it better when it was still a secret.
Devils and Gods
Vocals and Keltish-sounding guitar. Is that even an English word? Like it's Scottish or Irish or something.
Body and Soul
Not David Bowie's less anoying brother. Seriously - they are sonically TOTALLY alike, except for the 'hoo-hah' - thank god.
Father's Son
Some acoustical guitar. Lots of lyric samples:
,,Steady girl, on your feet
You and your wondering"
,,So it ends, so it begins
I am my father's son"
,,Plant an apple seed in a trusting virgin girl"
,,Can you blame nature if she's had enough of us"
,,Plant an apple seed of hate in another father's son" - END
Programmable Soda
Strings (again, not an orchestra but a quartet or whatever), BRASS, piano.
Kind of whimsical, reminds me of the 'up' section of Wednesday. Lyric (lol):
,,Think of me as programmable Soda"
Code red
Cool. Dark. Cool outro. Guitar sounds like in The Beekeeper when she sings 'wrap yourself around the tree of life'.
Loud, cool guitar again, very dark piano. Lyric:
,,Slip and slide away from the charade"
Roosterspur Bridge
Pretty. Calm song with piano, acoustical guitar, bass and drums.
Lyrics (which were also vocal highlights for me)
,,Sometimes I watch the wonder in your eyes"
,,Sometimes I think I understand the fear in a boy, the fire in a man"
Beauty of Speed
Lots of piano. I remember wanting to write down 'carbon', but thinking 'no, that will give the wrong impression'. But very elaborate piano playing, let's keep it at that. I wasn't really paying attention at this point because I was talking to my contact at sony, about Tori coming to Holland, trying to arrange an interview and trying to get my own watermarked copy of the album, which may or may not work.
Almost Rosey
Has electrical guitar. The drums on the bridge are rather cool. Once again; not paying attention. But that also means this (and Beauty of Speed) weren't very attention-grabbing upon first listen.
Velvet Revolution
Ok. The whole track sounded very Russian to me, with the acoustical guitar sounding like ummm... Whenever you're watching a sitcom and they show Venice or some other Italian city.
Dark Side of the Sun
VERY anti-war. Semi-acoustical guitar, then electrical guitar on the chorus. The chorus is sung nicely (that's what my notes say). She holds the final note (on the piano) of the song for a VERY long time. Really great way to end the album.
Lyrics:
,,How many young men have to lay down"
,,For some sick promise of....." (couldn't understand all she was singing)
,,I wish .... (?) .... (?) turn back the clock"
All in all... Not a 'return to form'. But if you like the Strange Little Girls album, you'll probably like this one. Dark Side of the Sun, Father's Son, Code Red and Girl Disappearing really stood out.
ADP doesn't have the electronica of choirgirl and venus, it doesn't have the... ummm... floating/drifting quality of Scarlet's Walk... It's not as deeply personal as Earthquakes... Nobody's patching anybody's jeans (TBK). It's not as angry, passionate and eclectic as Pele. It's rock. Either she found a really good guitar player or she bought a nifty filter for her yamaha - I can't tell the difference.
I now wish I had insisted on listening to the album with headphones. It didn't occur to me that I could just ask to hear the album again, or hear certain tracks again. But that might also have been because my contact at Sony stayed with me the whole time. And it's kind of weird 'sharing' something so 'personal' like Tori's music, with someone you don't really know. It sounded good, though, and it didn't sound as neutered as Spark on TOAL, or basically all of TBK.
It's really really hard, because I keep trying to remember specific things about songs. I was humming along to some of the choruses, hoping I would remember them later, but alas... There was also one song where I remember a certain drum bit being COMPLETELY on 1 speaker instead of both. Not the full beat, but like an extra drum accent or whatever. Of course, I don't remember which song... Sigh. It's frustrating knowing there were things that I *loved* about the record but not really remembering what they were :S
Hahaha, ik ben juist weer wat positiever geworden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef MadGuy het volgende:
Een meer rocky Tori juich ik wel toe, maar ik ben nu wel bang dat het zo'n halfslachtig iets wordt. Terwijl ik juist zo positief gestemd was...
Oeh, die rechtse tori is geilquote:
Geen idee of er nog kaartjes zijn eigenlijk. Anders moet je best snel zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Kemania het volgende:
Heb ik even onder een steen geleefd. Moet maar gauw kaartjes gaan halen![]()
Gimme gimme gimme!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:32 schreef LuQas het volgende:
Aaaaaaa heb net Teenage Hustling gehoord! AAAAAQ!!!
"We're sorry, the clip you are trying to play is not currently available in your area."quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef nipeng het volgende:
http://www.spinner.com/20(...)tori-amos-big-wheel/ al gezien/gehoord?
Basterds. Ik kon 'm niet testen, active X doet 't niet in mozilla (onder linuxquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
"We're sorry, the clip you are trying to play is not currently available in your area."
Eindelijk iemand die het fukking snapt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
The Beekeeper vond ik ook gewoon slecht. Eigenlijk. Daarentegen was Scarlet's Walk geniaal, dus ze kan het nog wel. Ik geloof ik niet dat ik ook maar 1 album zo weinig heb geluisterd als The Beekeeper.
Ik vond het omgekeerd. Nou ja, beekeeper was niet geniaal. maar SW vind ik slaapverwekkend 13 in dozijn. Ik vind vrijwel alle nr's op die cd voor elkaar inwisselbaar, op een enkele uitzondering na.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
The Beekeeper vond ik ook gewoon slecht. Eigenlijk. Daarentegen was Scarlet's Walk geniaal
*JUMP*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind persoonlijk dat Tori het beste tot haar recht komt in live opnames. Dan laat ze zich gaan, schijnbaar ongeremd, met soms enorme uithalen. Cool! Zo vind ik Cruel, The Waitress en Sugar live met band duizendmaal cooler dan de album versies.
Solo live is ze ook cool, maar naar mijn mening trekt ze de liedjes helemaal uit elkaar wat het geheel nogal doet indutten. Deze keer komt ze met band, ik ben benieuwd.
Persoonlijke mening hoor. Ik denk dat Ang3l zo in zal springen.
dankjeeequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:07 schreef LuQas het volgende:
Op onderstaande site kan je nu van alle nummers 30 seconden-clipjes horen:
http://www.musicload.de/item.ml?releaseid=2313733_2
thanks!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef TrentReznor het volgende:
Psssst... http://omroep.vara.nl/Spijkers_met_Koppen.1104.0.html >> Binnenkort!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Woei. Ik ga zaterdag naar een luistersessie waar Tori bij aanwezig is!
Ik nietquote:Hoi!
Je hebt de Tori prijsvraag helaas niet gewonnen.
Ik ook!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:46 schreef MadGuy het volgende:
Woei. Ik ga zaterdag naar een luistersessie waar Tori bij aanwezig is!
Stefan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Bedankt voor het me erop attent maken.
Overigens, een journalist van het AD die ik over ADP sprak was er ook niet erg jubelend over.
Ja, ook mooiquote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond Almost Rosey ook erg cool, trouwens.
Een CE?quote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef Elegy het volgende:
Ik heb er nog helemaal niks van gehoord, ik haal 'm wel als ie uitkomt. maar als het mogelijk is wil ik natuurlijk wel een CE hebben. Daar kick ik op
Ja, die wordt ook uitgebracht. Als dubbel-cd/dvd, en bij sommige edities zitten ook geloof ik van die 'cards' die je kunt sparen. Beetje te veel van het goede, dat laatste.quote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik bedoel een Collector's Edition, of een Limited Edition. Als het maar niet standaard jewelcase is. Mooie doosje, extra disc, dat soort werk. Zoals Scarlett's Walk zeg maar. Dat vind ik altijd leuk om te hebben dat soort dingen
(lyrics uit Posse Bonus)quote:You say that "you're not bothered
to lie beneath pigs
then go on Laura
here's a flower for your grave"
Je weet toch dat ik van je hou he?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef LuQas het volgende:
Nu het hele album is gelekt zijn dit wel mijn favorieten:
- Beauty of Speed
- Smokey Joe
- Mr. Bad Man
- Digital Ghost
- Father's Son
- Almost Rosey
- Big Wheel (nog steeds)
Meen je dat!? Ik vind het pure schoonheid.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ging meteen naar Beauty of speed........ maar ik vind het met muziek dus helemaal niks. Ik vind de achtergrondmuziek totaal niet bij de tekst en het ritme passen.
Ik vond de live versie ook pure schoonheid, maar met de muziek erbij vind ik het niks.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Meen je dat!? Ik vind het pure schoonheid.
Dat zou kunnen, maar mijn 1e indruk is totaaaaaal ontstemd.quote:Misschien moet je het gewoon een paar keer vaker te horen.
quote:En het nummer heet Beauty of Speed, had je een langzame ballad verwacht?
Ja de piano is mooi, jammer dat de rest van de toeters en bellen er doorheen rammen alsof ze een ander ritme spelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het pianospel van Beauty of Speed iets weghebben van Barons of Suburbia, en dat is voor mij per definitie mooi.
Ja, Code Red vond ik ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef MadGuy het volgende:
Je kunt hem al downloaden.
Oeh en ik begin een beetje verliefd te raken op Code Red.
iemand is "creatief" geweest met wa t promotie materiaalquote:
gebruik dan ook http://photobucket.comquote:
Volgens hereinmyhead is het echt de clip van Big Wheelquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand is "creatief" geweest met wa t promotie materiaal
Die heb ik ook. Maar ik was te belazerd om het plaatje te downloaden en op mijn account te uploaden...quote:
serieus?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens hereinmyhead is het echt de clip van Big Wheel
Maar ik dacht eerst ook dat iemand wat had zitten knippen en plakken.
war zijn we allemaal tegenwoordig vreselijk lui hehquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar ik was te belazerd om het plaatje te downloaden en op mijn account te uploaden...
Ik vind hem juist hilarisch!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Overigens vind ik het een erg makkelijke clip...
Beauty of Speed doet me ergens ook denken aan nummers als Carbon en Virginia, ook twee van mijn favorieten. Maar die komen van Scarlet's Walk en dat is geloof ik niet een van je lievelings-albums, wel?quote:Ik weet wat me stoort aan Beauty of Speed op de cd: die drums en het koortje storen me enorm, de rest is mooi (piano, tekst, stem) en de erge drum en koortjes verdwijnen gelukkig naarmate het nr vordert.
Dáár moest ik wel om lachen ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat begin: 'BIG .... WHEEL' - kwam echt niet meer bij.
Carbon is wel 1 van m'n favorieten van SW hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 08:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
Beauty of Speed doet me ergens ook denken aan nummers als Carbon en Virginia, ook twee van mijn favorieten. Maar die komen van Scarlet's Walk en dat is geloof ik niet een van je lievelings-albums, wel?
Jaaaaaaaa Dragon is op het moment mijn favoriet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Don't tell me a woman did this to you... candy lies, candy lies
Just stay a while, stay a while, stay a while.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa Dragon is op het moment mijn favoriet!
....and I will bring kisses for the beast...lay with me... here with me, hey
Ik kan er niets aan doen, maar ik moet voortdurend aan Mr. Zebra denken bij het horen van dit liedje.quote:
Zou wel een cover van "Believe" willen horen door Tori. Wie weet zit er weer een cover blok in de nieuwe tour.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef MadGuy het volgende:
Hebben jullie Tori en haar Cherpruik al gezien btw?
Same here, alhoewel mijn voorkeur nog steeds uit gaat naar de live versie met piano.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin Beauty of Speed (ondanks de drums en koortjes) toch steeds meer te waarderen
Ik ben hardleersquote:
En met A Piano ook, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben hardleers
Hij staat nog steeds in behandeling. Ik ga 'm morgen gewoon kopen en dan annuleer ik die fucking bestelling.
Had ik dat vorige keer met The Beekeeper ook niet gedaan?
Ik heb m in Haarlem al zien liggen, de normale versie en de versie met een dvd erbij. In Sounds ligt ie, vlakbij de Houtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Wel een beetje vreemd trouwens dat de free record shop hem al op 27-4 in de winkels legt terwijl zelfs de officiële tori site zegt dat ie pas 1 mei uitkomt.
Ik heb vijf verschillende:Tori met dat rookdingetje, Pip met vuist tegen de muur, dat halve hoofd van Santa met die volle rode lippen, Isabel met de Amerikaanse vlag in haar hand en Clyde op haar hurken met een steen in haar hand.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef LuQas het volgende:
En welke verzamelkaarten hebben julie?
Ik heb de serie met Clyde die 'ssssssttt' gebaart.
Dat zijn exact dezelfde die ik ook heb.quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb vijf verschillende:Tori met dat rookdingetje, Pip met vuist tegen de muur, dat halve hoofd van Santa met die volle rode lippen, Isabel met de Amerikaanse vlag in haar hand en Clyde op haar hurken met een steen in haar hand.
Jep. Die heb ik dus ookquote:
heb precies hetzelfde setjequote:Op maandag 30 april 2007 12:33 schreef MadGuy het volgende:
Hier een linkje naar mijn setje. Wel leuk dat ze schijnbaar bij iedere editie wel vijf verschillende Tori's hebben verpakt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef Misstique het volgende:
DH, mag ik je complimenteren met je icon..
die skip ik standaard altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:26 schreef Ang3l het volgende:
O.... en ik vind china nog wel een van de minste nummers van dat album, wat mijn fav album is
Ik niet eens "bijna".quote:
Hier juist niet, hij is deze week maar liefst nieuw binnengekomen op #5 in de albumcharts!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:03 schreef LuQas het volgende:
En dat klappen! Het lijkt 'op losse schroeven' wel![]()
Ik vind staanplaatsen wel leuk, maar dan moet het wel een beetje een swingend concert worden. Ik ben alleen bevreesd voor de überfanatieke Torifans, het is ook een zondag. Nou ja, we zullen zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Jaaa
Alleen baal ik nog steeds dat het staanplaatsen zijn. Ik ben verdomme gewend op de eerste rij te zitten![]()
(I'm a spoiled little child when it comes to Tori)
Hoe zit het nou eigenlijk met die plaatsen? Is het gewoon een kwestie van wie het eerst komt die het eerst maalt? Of wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind staanplaatsen wel leuk, maar dan moet het wel een beetje een swingend concert worden. Ik ben alleen bevreesd voor de überfanatieke Torifans, het is ook een zondag. Nou ja, we zullen zien.
Hm valt misschien wel mee... bij de Scissor Sisters had ik ook een enorme hype verwacht, maar dat viel ook nog mee. Alhoewel, we hebben het nu wel over Tori.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat wil zeggen dat er 's middags al riiiiiiiijjjjjjjen dik voor de deur staan ja
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j7Sp8-avprA
Hoorde ik dat nou goed en zong ze bij Letterman: I am a M.I.L.X.
*LOL*
die gast heeft een aantal hele leuke covers op you tubequote:O, en ik ben verliefd: http://www.youtube.com/watch?v=llHbPSOq6CU&mode=related&search=
ach ja, alles wat vre-se-lijk emotioneel overdreven is, geilen de amerikanen nu eenmal opquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja ben ze nu ana het luisteren. maar vind zijn TOAST echt vre-se-lijk emotioneel overdreven![]()
Het lijkt de Welcome to Sunny Florida dvd wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j7Sp8-avprA
Hoorde ik dat nou goed en zong ze bij Letterman: I am a M.I.L.X.
*LOL*
Dat is toch écht een echte video, ben ik bang.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Slayage het volgende:
krijgen we eigenlijk nog een echte video voor adp ? die van big wheel telt niet uiteraard![]()
ja maar, die telt dus niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is toch écht een echte video, ben ik bang.
Er is momenteel een prijsvraag lopende waarbij fans een videoclip voor Big Wheel in elkaar mogen zetten. De winnende videoclip-maker wordt naar Amerika gevlogen voor een Tori concert. Het loopt via youtube geloof ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Slayage het volgende:
krijgen we eigenlijk nog een echte video voor adp ? die van big wheel telt niet uiteraard![]()
Naja, tzijn toch allemaal staanplaatsen? Dan maakt het mij ook niet echt veel uit. Ik hoef het niet heel erg goed te zien, als ik het maar wel kan horenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Dat wil zeggen dat er 's middags al riiiiiiiijjjjjjjen dik voor de deur staan ja
Ik kan er pas rond 7 uur zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naja, tzijn toch allemaal staanplaatsen? Dan maakt het mij ook niet echt veel uit. Ik hoef het niet heel erg goed te zien, als ik het maar wel kan horen
Om het goed te zien lukt het me toch niet met mijn schamele 1m73
ja idd, las ik in de nieuwsbrief , goede zaakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:18 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er is momenteel een prijsvraag lopende waarbij fans een videoclip voor Big Wheel in elkaar mogen zetten. De winnende videoclip-maker wordt naar Amerika gevlogen voor een Tori concert. Het loopt via youtube geloof ik.
Ik denk dat het concert sowieso een pruikenparade wordt. Eerst het centrale karakter en vervolgens neemt Tori het over.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind sowieso die pruik maar niks. maakt haar veels te stijf en kil vind ik.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb toch ook maar kaartjes gekocht!
www.toriamos.comquote:A MESSAGE FOR HIS HOLINESS POPE BENIDICT XVI
As a Daughter of the Christian Church I invite you, The Father of The Vatican to partake in Musical Communion as we commence The American Doll Posse World Tour in Rome. Because it’s you, a small entourage would be welcome.
As Always
I am
Tori Amos
-----
'UN MESSAGIO PER SUA SANTITA' BENEDETTO XVI
Sono una figlia della chiesa cristiana e dunque Vi invito Padre Del Vaticano, ad assistere ad una comunione musicale mentre iniziamo 'The American Doll Posse Tour' a Roma.
Visto che l'invito è per Voi, un piccolo entourage sarà il benvenuto.
Come sempre,
Io sono
Tori Amos
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Tori heeft een open brief aan de paus geschreven:
[..]
www.toriamos.com
@ SCH: Cool!
Ja, of Santa. Het is een duet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef LuQas het volgende:
Tori heeft Body and Soul gesoundcheckt hoor ik net. Dat belooft een opening met Pip vanavond!
Ik hoop voor zondag ook op Pipquote:Op maandag 28 mei 2007 20:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, of Santa. Het is een duet.Pip vind ik wel leuker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |