Kijk, dát lijkt me nu wél een interessante cover!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:02 schreef biawa het volgende:
De laatste keer live in Ahoy deed ze Love Song van the Cure.![]()
Precies! Zo doet ze wel vaker live covers waarvan ik denk "zet DIE op een CD!" Kan er nu alleen even geen bedenken (laat enzo), maar morgen weet ik het vast wel weer.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Kijk, dát lijkt me nu wél een interessante cover!
Ik hou m'n AT-list in de gaten,quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:10 schreef biawa het volgende:
[..]
Precies! Zo doet ze wel vaker live covers waarvan ik denk "zet DIE op een CD!" Kan er nu alleen even geen bedenken (laat enzo), maar morgen weet ik het vast wel weer.
Is dat die jaren '70 evergreen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:13 schreef biawa het volgende:
http://www.hereinmyhead.com/sounds/index.html
Hier staan er trouwens een hoop tussen. Bovenin kun je door de periodes/tours navigeren. Zie ik daar trouwens House of the Rising Sun tussen staan?![]()
Denk het wel, ben 'm nu aan het downloaden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
Is dat die jaren '70 evergreen?
Ja, het is 'm. Wazige versie.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:15 schreef biawa het volgende:
[..]
Denk het wel, ben 'm nu aan het downloaden.
ik zie hem niet!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:13 schreef biawa het volgende:
http://www.hereinmyhead.com/sounds/index.html
Hier staan er trouwens een hoop tussen. Bovenin kun je door de periodes/tours navigeren. Zie ik daar trouwens House of the Rising Sun tussen staan?![]()
Geen paniek!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:20 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
ik zie hem niet!
Ik vind die cover op z'n minst grappig te noemen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:14 schreef Kolkus het volgende:
....en Raining blood van Slayer nota bene (was er niet echt van onder de indruk).
En onherkenbaar!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:08 schreef biawa het volgende:
[..]
Ik vind die cover op z'n minst grappig te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |