So true...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pinkpop begint met een P, Lowlands niet.
Pinkpop is tijdens Pinksteren, Lowlands niet.
Pinkpop is in Geleen, Lowlands niet.
Pinkpop heeft een John Peel-stage, Lowlands niet.
Pinkpop heeft een pop als logo, Lowlands niet.
Landgraaf dan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef peaceman het volgende:
Mwah dat is een beetje te makkelijk Sack... bovendien is de John Peel stage waarschijnlijk niet meer aanwezig dit jaar als ik het goed begrepen heb. Enneh in Geleen is PP al jaren niet meer
niet dus... zie mijn vorige post..quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Flevoland - Limburg
Dommelsch bier - Brand bier
Veel podia - weinig podia
Fatsoenlijk vegetarisch eten voor schappelijke prijzen - beroerd vegetarisch eten dat ook nog eens duur is
Mojo - Bureau Pinkpop
Maar Lowlands heeft weer geen roze hoedjes...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Landgraaf dan.
En Pinkpop heeft geen combikaartjes met Walibi World, Lowlands wel.
Wel fake Streets hatsquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar Lowlands heeft weer geen roze hoedjes...
En geen traditionele persconferentie.quote:
En niet zoveel zendtijd op Ned. 3quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En geen traditionele persconferentie.
Oh, is dat zo? Maar dat van die dubbelprogrammaties weet ik niet zeker hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef peaceman het volgende:
TSE +1
Lowlands schenkt tegenwoordig Grolsch![]()
't Is iig dan een dubbelprogrammatie met Pukkelpop ipv. Werchter als je daar Lowlands mee bedoelde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Maar dat van die dubbelprogrammaties weet ik niet zeker hoor!
Ja bij nader inzien is Werchter wel dubieus, maar Sack had een - naar mijn subjectieve mening - vrij waardeloos lijstje.... dus je houdt het punt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Maar dat van die dubbelprogrammaties weet ik niet zeker hoor!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
5x = Faithless:Y
4x = Osdorp PosseHeideroosjes
Bush
Urban Dance Squad
3x
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:
Faithless
Bush
Live
Muse
Heideroosjes
?
We hoeven er nog maar 1!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef peaceman het volgende:
Faithless
Osdorp Posse
Bush
Heideroosjes
Live
En die zocht ik!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef peaceman het volgende:
Lenny K?
Gaat wel goed... gelukkig... ik pm je nog wel voor de detailsquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Hoe is het met Diaan eigenlijk?
quote:She likes to load her chamber,
Hot and tight like a black leather glove.
Shes a little freak, but shell take you in.
You might be sittin at the end of a firing pin.
quote:Girl, I can make you feel
Okay
No place for hidin baby
No place to run
Helemaal waar, maar die nog onbekende titel is wel waar ik naar op zoek ben en die het door mij gezochte verband (los van de tekst zelf) verklaard.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:32 schreef schaap001 het volgende:
In beide wordt de vergelijking liefde c.q. sex met schietende pistolen gemaakt (2e is Love Gun van Kiss, eerste zegt me zo niets)... ?
Bij Master Mind zou je nu 2 witte pinnetjes krijgen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:00 schreef schaap001 het volgende:
Ow, heet dat eerste nummer ook Love Gun?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:06 schreef schaap001 het volgende:
Gun Love dan?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef tong80 het volgende:
Herman Schuurmans van Rock Werchter ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |