quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:39 schreef peaceman het volgende:
kooks?
Pure waanzin: http://www.youtube.com/watch?v=FF-dPD-9-Psquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:41 schreef peaceman het volgende:
arctic monkeys?
Niet hè? Ik dacht al dat Ray er anders uitzag, maar ik denk ik probeer het tochquote:
hint?quote:
Nee, klopt wel, maar ik krijg straks visite en dan heb ik de vraag graag 'afgewerkt' als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:48 schreef bigshadow het volgende:
Ongeduld doet niemand iets goed, had de band en hoes niet herkend.
Ik neem het toezicht anders wel over, ik weet nu het antwoord namelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, klopt wel, maar ik krijg straks visite en dan heb ik de vraag graag 'afgewerkt' als je begrijpt wat ik bedoel.
Gaarne, de visite is gearriveerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik neem het toezicht anders wel over, ik weet nu het antwoord namelijk
Iggy + 1quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Volgens mij is het Sophia
quote:De Amerikaanse rapperwil een club beginnen aan het Rembrandtplein. Over 1,5 jaar moet die er volgens zijn zaakwaarnemer Antony Haynes staan. Dat schrijft het Parool vandaag.
De club wordt een kopie van de 40-40 Club in New York en gaat ook zo heten. De club moet het nieuwe urban publiek gaan trekken. Je hebt er een sportbar waar je op grote schermen sport kunt bekijken. Daarna kun je dineren en vanaf 22.00 uur wordt er gefeest.
Er wordt nog gezocht naar iemand die partnerkan worden. Gedacht wordt aan Clarence Seedorf of Patrick Kluivert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |