Ja maar het is handiger voor mensen met een tvpquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef Slarioux het volgende:
De meeste DIG users weten wel wat een vol topic in een deel betekent hoor
Thanksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Tja... dan kan je je altijd nog af gaan vragen wat mensen in zo'n topic doen als je alleen een TVP-plaatsen... Maar goed, linkje staat erin.
Zodra de TS weer een teken van leven geeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:49 schreef SpeedyRich het volgende:
zelf assemblage PC, uitval na 10 sec.
kan deze ff opgeschoond worden
Die zakt vanzelf wel wegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef SpeedyRich het volgende:
Nieuwe pc slaat na een klein minuutje af
de oplossing is gegeven en wordt een SC
al gebeurd zie ikquote:Op maandag 5 maart 2007 15:17 schreef whoops het volgende:
Zou iemand het volgende plaatje onderaan de OP van Interactieve online TV-dienst: Joost! kunnen zetten?
[afbeelding]
Donequote:Op maandag 5 maart 2007 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand even de link die ik poste:
Het grote Windows Vista topic [Deel 12] toevoegen aan de OP?
Lijkt mij een zeer nuttige toevoeging voor het topic.
Zo ook goed?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:03 schreef veldmuis het volgende:
Sweex, "waarom zo slecht?"
Wil iemand een íets-meer-krachtterm in de TT editten? Zo is heel het idee van het topic weg
Hoezo, offtopic? Als ze het nou over boterbloempjes en frikandellen hadden gaf ik je gelijk, maar ze discussiëren over vragen uit zo'n test. Als je de replys goed doorleest steek je er nog wat van op voor die test ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:28 schreef Hijacking het volgende:
KPN adsl helpdesk toelatingstest
gelieve de reply's van schwarzenegger en schorpioen te verwijderen ze houden een discussie over iets wat helemaal niks te maken heeft met mijn vraag
nee, zit ergens in opties.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef sound-storm het volgende:
Zeg, mijn windows is door iemand anders opnieuw geinstaleerd, en nu zit ik met één gebruiker die je moet aanklikken bij het opstarten, en als ik deze gebruiker verwijder bij configuratiescherm, is het dan zo dat mijn windows enzo niet meer goed is, of dat hij gewoon weer goed in één keer opstart en geen meerdere gebruikers meer kent?
ik ben de enigste die achter deze pc zit namelijk, dus dat is overbodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |