Jezelf een coinnoisseur noemen en dan in een Supra rijden is pas om te huilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:18 schreef StefanP het volgende:
Het is ook niet grappig, het is om te huilen
loser, hier bij Shell trek ik elke maand 10x zoveel aan n00bacties uit de P&Lquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:25 schreef StefanP het volgende:
Paupers. Ik heb het bedrijf vorig jaar 1.5 miljoen bespaard
Gasten die n00b en P&L vaktermen gebruiken. Dat zijn kneuzen die leven in hun eigen wereld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loser, hier bij Shell trek ik elke maand 10x zoveel aan n00bacties uit de P&L![]()
damn, scherpe analysequote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gasten die n00b en P&L vaktermen gebruiken. Dat zijn kneuzen die leven in hun eigen wereld.![]()
suc6 ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt. Suc6 verder met je typkanker en pee elletjes.![]()
*gaap*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loser, hier bij Shell trek ik elke maand 10x zoveel aan n00bacties uit de P&L![]()
dat probeer ik dus ook aan te gevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef Duvel het volgende:
Nope, algemeen gejank is gewoon sneu. 't Is al sneu dat je zo'n topic moet openen eigenlijk.
Same here, en dan nog vragen hoe ze me hadden kunnen houden...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:50 schreef SeLang het volgende:
Mijn loonsverhogingen houden doorgaans nieteens de inflatie bij
doe dat, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:25 schreef StefanP het volgende:
Voortaan nog maar meer pr0n en f0k surven onder werktijd dan.![]()
Jouw reactie is om te huilen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf een coinnoisseur noemen en dan in een Supra rijden is pas om te huilen.
Dombo, dat stond dus in zijn profielquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Jouw reactie is om te huilen!
U hebt gezocht op connoisseur:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
con·nais·seur (de ~ (m.), ~s)
1 [form.] kenner op een bepaald vlak => deskundige
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gasten die n00b en pwnd vaktermen gebruiken. Dat zijn kneuzen die leven in hun eigen wereld.![]()
Ja vooral doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:25 schreef StefanP het volgende:
Voortaan nog maar meer pr0n en f0k surven onder werktijd dan.![]()
Dude, gebruik dan pi's.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
wat is er toch met dat Fok niveau de laatste tijd? gewoon serieuze reacties op een doodnormale sarcastische Fok! post in een kut topic![]()
sorry, om op jouw niveau te denken moet ik heel veel blowen en bier zuipen om heel wat hersencellen kwijt te raken... Dus als ik nu alvast begin ben ik denk ik in 2058 op hetzelfde niveau dat het wat beter te begrijpen is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij snapt het allemaal nog niet he jostie?![]()
whehehe briljante replyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
sorry, om op jouw niveau te denken moet ik heel veel blowen en bier zuipen om heel wat hersencellen kwijt te raken... Dus als ik nu alvast begin ben ik denk ik in 2058 op hetzelfde niveau dat het wat beter te begrijpen is.
Mogeaul.
Nee, ik hap niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waarom schrijf je feyenoord met een d?![]()
Yep, zie je over 10 jaar wel weer... Als je volwassen geworden bent, geneukt hebt en weet hoe bier proeft... Doei he?quote:
Rolstoelingang bij fok.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, zie je over 10 jaar wel weer... Als je volwassen geworden bent, geneukt hebt en weet hoe bier proeft... Doei he?
![]()
God sinds wanneer kunnen zwakzinnigen zich hier aanmelden?
zegt die jostie met 90% van zijn posts in F&F en SEXquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, zie je over 10 jaar wel weer... Als je volwassen geworden bent, geneukt hebt en weet hoe bier proeft... Doei he?
![]()
God sinds wanneer kunnen zwakzinnigen zich hier aanmelden?
Hij wacht gewoon tot iemand zegt 'hoeveel verdien je dan?'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:17 schreef 1299 het volgende:
In een ander topic beweren dat je elke auto kan betalen die je leuk vindEn nu opeens krijg je zo weinig betaald!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zegt die jostie met 90% van zijn posts in F&F en SEX![]()
flikker nu maar op, als je niet eens meer met een kutreactie kunt komen is voor mij de lol erafquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, ik weet WEL waar ik over praat.
Wat doe je trouwens in dit topic, werken mag je pas op je 14e.
Nog steeds hier? Dacht dat je inmiddels wel buiten aan het spelen zou zijn met je vriendjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
flikker nu maar op, als je niet eens meer met een kutreactie kunt komen is voor mij de lol eraf![]()
daar gaat het dus fout, josties moeten niet denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nog steeds hier? Dacht dat je inmiddels wel buiten aan het spelen zou zijn met je vriendjes.
Snel! Ze roepen je! Anders mis je je fruithapje nog!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar gaat het dus fout, josties moeten niet denken![]()
je replies worden steeds slechter, das wel weer jammer. zal ik het maar gewoon op je niveau afschuiven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Snel! Ze roepen je! Anders mis je je fruithapje nog!
Alsof dat niet normaal is danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:36 schreef L.Denninger het volgende:
Mensen die zich nog bezig moeten houden met / zorgen moeten maken over de hoogte van hun salaris
In het Engels welteverstaan, en correct gespeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dombo, dat stond dus in zijn profiel.
Wat verdien je netto in de maand?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
In het Engels welteverstaan, en correct gespeld.
OT: Fok houdt ook al niet van meWil Fok! een inzamelingsactie houden zodat ik aan de 10% kan komen?
valt me van je tegenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:
Rond de 5000 euro, maar ik lever het bedrijf veel meer op.
Ik ken de grap nog nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammerhad me al zo zitten verheugen op die grap
![]()
Gierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:
Dat is toch gewoon een leuk salaris naar VS-begrippen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:
Niks jaloezie, wel fel. Hij moet niet zo zeiken, er zijn zat mensen die het veel slechter hebben dan hij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
geweldig hoe fel en jaloers Nederlanders op (ons) succesvolle nederlanders in het buitenland reageren.
STEFANP FOR PRESIDENT!
Waarom denk je dat ik dit soort topics open... niets zo leuk als schuimbekkende VS-bashers! Ghehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
geweldig hoe fel en jaloers Nederlanders op (ons) succesvolle nederlanders in het buitenland reageren.
STEFANP FOR PRESIDENT!
Hey nu, gierig? Ik geef aan liefdadigheid jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Niks jaloezie, wel fel. Hij moet niet zo zeiken, er zijn zat mensen die het veel slechter hebben dan hij.
Gierige mensen
Inderdaad... of ze wijs maken dat je verslaafd bent aan de christal methquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit soort topics open... niets zo leuk als schuimbekkende VS-bashers! Ghehehe
Open dan een eigen bedrijf ipv een lame huilie topic!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:
Ja!!! THE AMERICAN DREAM FOR GODS SAKE!quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Open dan een eigen bedrijf ipv een lame huilie topic!
Je woont toch in the goddam US of A and unlimited possibilities enzo!?![]()
Ik zit met mijn visum vast aan mijn werkgeverquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Open dan een eigen bedrijf ipv een lame huilie topic!
Je woont toch in the goddam US of A and unlimited possibilities enzo!?![]()
Wees blij, als je meer zou kosten dan je opleverde zou je eruit vliegenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:32 schreef StefanP het volgende:
Och, in de VS werken heeft zo z'n voordelen en z'n nadelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit soort topics open... niets zo leuk als schuimbekkende VS-bashers! Ghehehe
Je wilt wel erg graag dat mensen jaloers op jullie zijn hé?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
Iets waar jullie voor gekozen hebben, ik zou het niet kunnen in buitenland wonen... Zeker niet in de VS.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
STEFANP FOR PRESIDENT!
Sorry, maar ik zou voor geen geld de hele dag tussen amerikanen willen zitten / wonen / werkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Iets waar jullie voor gekozen hebben, ik zou het niet kunnen in buitenland wonen... Zeker niet in de VS.Maar als je je gelukkig voelt erdoor, succes. Veel mensen kunnen dergelijke bedragen ook verdienen, maar je moet bereid zijn om te gaan werken in het buitenland...
Good for you!quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:36 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zit met mijn visum vast aan mijn werkgeverIk ben een moderne slaaf, geen neger werd zo uitgebuit...
Je zult me vast wel niet willen geloven, maar ik ben totaal niet jaloers op je. Ik red me prima met mijn inkomen, dat wellicht maar de helft van het jouwe is, of misschien nog wel minder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
Ja, inderdaad. Je straalt gewoon succes uit!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef Vampier het volgende:
STEFANP FOR PRESIDENT!
In een land wat gebouwd is op afgunstig kijken naar de buren en waarbij bling bling tot een hoofdthema verworden is blijkbaar wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef dVTB het volgende:
. Of je als mens slaagt, hangt echt niet alleen af van je loonstrookje.
Komt toch nog de Nederlander in ze naar bovenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In een land wat gebouwd is op afgunstig kijken naar de buren en waarbij bling bling tot een hoofdthema verworden is blijkbaar wel.![]()
Ik ben ook heel blij met mijn netto salaris in nederland, en die 2.5% verhoging die ik dit jaar maar krijg. Dat ik hier zo een biertje op straat kan drinken, met een groep mensen voor de kroeg buiten kan staan zonder opgepakt te worden, grapjes kan maken over bommen, en weet ik wat voor meer vrijheden we hier nog meer hebben.
Het leven in de VS lijkt voor velen wel steeds leger te worden dat men maar zeiktopics moet openen.
Volgens mij zijn deze 2 heren naar Amerika gegaan met de gedachte dat ze in een paradijs terrecht zouden komen. Blijkt alleen een grote teleurstelling, het enige wat er in Amerika te halen valt is geld en goedkope benzine, vandaar dat ze topics als deze nodig hebben om de dag door te komen. Best triest eigenlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het leven in de VS lijkt voor velen wel steeds leger te worden dat men maar zeiktopics moet openen.
Waar ren ik terug naar mijn hoek? Integendeel, posts als de jouwe zijn precies de reden waarom ik hier postquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Je straalt gewoon succes uit!
En Stefanp, waarom flikker je niet gewoon een end op? Je zit hier alleen maar te kankeren en mensen uit te lokken, en als ze dan eenmaal happen ren je trug naar je hoek en ga je schreeuwen dat WIJ jaloers zijn? Volgens mij mist hier iemand zijn thuisland...
Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze 2 heren naar Amerika gegaan met de gedachte dat ze in een paradijs terrecht zouden komen. Blijkt alleen een grote teleurstelling, het enige wat er in Amerika te halen valt is geld en goedkope benzine, vandaar dat ze topics als deze nodig hebben om de dag door te komen. Best triest eigenlijk...
Hey dat zijn 2 klikken, dat is te veel moeite dat snapt toch iedereenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dombo, dat stond dus in zijn profiel.
Thx man, wederom bevestig je mijn beeld van jou en je Amerika avontuur!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waar ren ik terug naar mijn hoek? Integendeel, posts als de jouwe zijn precies de reden waarom ik hier post
Vergeet niet het schuim van je scherm af te vegen
[..]
Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...
P&L?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Jepquote:
ijsmuts zuigt je dick voor $0.25quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Jep![]()
StefanP, die kut NSB-er die denkt dattie tof doet in Amerika kan je wellicht deze term uitleggen![]()
En anders wil ik het ook wel doen hoor![]()
en geeft anaal plezier voor maar $0.50 meerquote:Op donderdag 22 februari 2007 06:59 schreef Vampier het volgende:
[..]
ijsmuts zuigt je dick voor $0.25
Ah, weer zo'n schattig sukkeltje dat het niet kan laten om er nazi's of NSB'ers bij te betrekken. Gefeliciteerd, VMBO'ertje dat je bent.quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Jep![]()
StefanP, die kut NSB-er die denkt dattie tof doet in Amerika kan je wellicht deze term uitleggen![]()
En anders wil ik het ook wel doen hoor![]()
dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n schattig sukkeltje dat het niet kan laten om er nazi's of NSB'ers bij te betrekken. Gefeliciteerd, VMBO'ertje dat je bent.
Ben zo blij dat jij in de VS zitquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waar ren ik terug naar mijn hoek? Integendeel, posts als de jouwe zijn precies de reden waarom ik hier post
Vergeet niet het schuim van je scherm af te vegen
[..]
Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...
Tja kennelijk moet je ergens wat bevrediging vandaan halen héquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
haha loserquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
We horen alleen maar over hoe goed het gaat met je geld/auto/huis maar nooit over je gezinquote:Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...
sterkquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
We horen alleen maar over hoe goed het gaat met je geld/auto/huis maar nooit over je gezin
Inderdaad StefanP, vertel eens wat meer over je vriend ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
We horen alleen maar over hoe goed het gaat met je geld/auto/huis maar nooit over je gezin
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Inderdaad StefanP, vertel eens wat meer over je vriend ?
Wat mij opvalt is dat ze altijd een big-ass keuken hebben waarbij vaak gewoon semi professioneel spul is gebruikt voor koelkasten en fornuizen. Volgens mij moet dat spotgoedkoop zijn daar ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
ben trouwens idd wel benieuwd naar je huis StefanP![]()
Wat ik op amerikaanse makelaarssites gezien heb hebben die huizen daar allemaal wel een heel hoog kwijl gehalteeigen oprit, vrijstand en dat voor de prijs waar je hier net een schuur voor koopt.
wel veel meer ¤20.000 is geen uitzondering.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:23 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze altijd een big-ass keuken hebben waarbij vaak gewoon semi professioneel spul is gebruikt voor koelkasten en fornuizen. Volgens mij moet dat spotgoedkoop zijn daar ofzo.
Dit bijvoorbeeld: http://www.vikingrange.com/consumer/index.jsp een fornuis hiervan kost in NL echt ¤10k ofzo
wat maakt het uit, hij zit daar toch in zijn eentje, met zijn dollarsquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn bedrijf dit jaar alleen maar geld gekost en toch 6% loonsverhoging gekregen
En als het 26 graden is uitslapen tot 9:30, wat zonde van je dag
Klopt, hij is de enige inwoner van Amerikaquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
wat maakt het uit, hij zit daar toch in zijn eentje, met zijn dollars
jij begrijpt niet eens wat ik bedoel en dan doe je er nog zo'n smiley erachterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:02 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Klopt, hij is de enige inwoner van Amerika![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:45 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
jij begrijpt niet eens wat ik bedoel en dan doe je er nog zo'n smiley erachter![]()
Blijkbaar begrijp je niet eens waar ik naartoe wilt gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:59 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar ben jij sociaal gezien niet echt capabel waardoor je er maar vanuit gaat dat als iemand naar een ander land gaat deze daar geen nieuwe contacten opdoet![]()
wil je ook graag naar de vs emigreren danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijp je niet eens waar ik naartoe wilt gaan
Blijkbaar dan niet, maar enlighten me.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Liever australie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
wil je ook graag naar de vs emigreren dan![]()
Je bedoelt toch te zeggen dat het voor hem geen klap uitmaakt of hij tot 9:30 in zijn bed ligt terwijl het prachtig weer is, omdat hij daar toch maar alleen zit en niemand heeft om wat leuks mee te gaan doen. Toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch te zeggen dat het voor hem geen klap uitmaakt of hij tot 9:30 in zijn bed ligt terwijl het prachtig weer is, omdat hij daar toch maar alleen zit en niemand heeft om wat leuks mee te gaan doen. Toch?![]()
Dan klopt mijn quote dus toch gewoon (wel even aangepast)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
![]()
Maar dat maakt toch niet uit want hij verdient zo'n 5000 euro netto per maand, en dan heb je geen vriendin of wat dan ook nodig![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dt StefanP prima in staat is contact te leggen met mensen (en dus ook vriendinnenspul). Dat het wat botst met wat Jan Salies hier doet daar niets aan afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:59 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar ben jij sociaal gezien niet echt capabel waardoor je er maar vanuit gaat dat als iemand naar een ander land gaat en daar genoeg geld verdient deze daar geen nieuwe contacten opdoet![]()
Waarom vroeg opstaan om een uurtje iets te doen, als ik daarna toch moet werken? In het weekend is het ook goed weer en is er tijd genoeg om te doen wat je wilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch te zeggen dat het voor hem geen klap uitmaakt of hij tot 9:30 in zijn bed ligt terwijl het prachtig weer is, omdat hij daar toch maar alleen zit en niemand heeft om wat leuks mee te gaan doen. Toch?![]()
mischien zit ik fout, maar daar hoor ik hem nooit over, alleen over zijn huis geld supra en hoe relaxt het is, en het is redelijk iritant om voor de 50ste keer te lezen hoeveel hij wel verdient, net alsof dat het enige is waar hij gespreks stof over heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:35 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Dan klopt mijn quote dus toch gewoon (wel even aangepast)
[..]
Ik denk dt StefanP prima in staat is contact te leggen met mensen (en dus ook vriendinnenspul). Dat het wat botst met wat Jan Salies hier doet daar niets aan af
![]()
Omdat Fokkers daar niet op happen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
mischien zit ik fout, maar daar hoor ik hem nooit over, alleen over zijn huis geld supra en hoe relaxt het is, en het is redelijk iritant om voor de 50ste keer te lezen hoeveel hij wel verdient, net alsof dat het enige is waar hij gespreks stof over heeft.
Of omdat hij niets anders heeft dan dollarsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Omdat Fokkers daar niet op happen.
Communisten/nazi's....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar ik heb een andere usernaam en een nieuw verhaaltje omdat het oude niet meer aansloeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:42 schreef EsDe het volgende:
TS doet me een beetje denken aan die ene knakker die ook altijd op Fok liep te patsen met hoe geweldig hij wel niet was... die dude die in een bungalow in de achtertuin van z'n ouders woonde en voor iedereen die hij tijdens uitgaan op vakantie tegenkwam drankjes kocht...(en overigens fokking lelijk was
)
Wat is er met deze gast gebeurd? heb sindsdien nooit meer zo gelachen eigenlijk... ik mis z'n topics![]()
![]()
iSpy24 is back.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar ik heb een andere usernaam en een nieuw verhaaltje omdat het oude niet meer aansloeg.
Als het zulk mooi weer was en ik mocht zelf kiezen hoe laat ik werkte, begon ik om 7 uur en ging ik om 15:30 naar huis om te genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarom vroeg opstaan om een uurtje iets te doen, als ik daarna toch moet werken? In het weekend is het ook goed weer en is er tijd genoeg om te doen wat je wilOm 10:30 op je werk komen is juist uiterst relaxt... dan kun je tenminste een beetje fatsoenlijk wakker worden, en de spits vermijden. Of zou jij elke morgen van 7 tot 9 in de tuin zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |