Jepquote:

ijsmuts zuigt je dick voor $0.25quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Jep![]()
StefanP, die kut NSB-er die denkt dattie tof doet in Amerika kan je wellicht deze term uitleggen![]()
En anders wil ik het ook wel doen hoor![]()

en geeft anaal plezier voor maar $0.50 meerquote:Op donderdag 22 februari 2007 06:59 schreef Vampier het volgende:
[..]
ijsmuts zuigt je dick voor $0.25

Ah, weer zo'n schattig sukkeltje dat het niet kan laten om er nazi's of NSB'ers bij te betrekken. Gefeliciteerd, VMBO'ertje dat je bent.quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Jep![]()
StefanP, die kut NSB-er die denkt dattie tof doet in Amerika kan je wellicht deze term uitleggen![]()
En anders wil ik het ook wel doen hoor![]()

dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n schattig sukkeltje dat het niet kan laten om er nazi's of NSB'ers bij te betrekken. Gefeliciteerd, VMBO'ertje dat je bent.

Ben zo blij dat jij in de VS zitquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waar ren ik terug naar mijn hoek? Integendeel, posts als de jouwe zijn precies de reden waarom ik hier post
Vergeet niet het schuim van je scherm af te vegen
[..]
Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...

Tja kennelijk moet je ergens wat bevrediging vandaan halen héquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit soort topics open... niets zo leuk als schuimbekkende VS-bashers! Ghehehe

haha loserquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...

We horen alleen maar over hoe goed het gaat met je geld/auto/huis maar nooit over je gezinquote:Het is vandaag 26 graden, ik heb tot 09:30 uitgeslapen... life is good! Ik probeer iedereen te bekeren en doen inzien dat het beter kan in NL voordat het vervalt tot een tweede Sovjetunie...

sterkquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
We horen alleen maar over hoe goed het gaat met je geld/auto/huis maar nooit over je gezin

Inderdaad StefanP, vertel eens wat meer over je vriend ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
We horen alleen maar over hoe goed het gaat met je geld/auto/huis maar nooit over je gezin

quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Inderdaad StefanP, vertel eens wat meer over je vriend ?

Wat mij opvalt is dat ze altijd een big-ass keuken hebben waarbij vaak gewoon semi professioneel spul is gebruikt voor koelkasten en fornuizen. Volgens mij moet dat spotgoedkoop zijn daar ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
ben trouwens idd wel benieuwd naar je huis StefanP![]()
Wat ik op amerikaanse makelaarssites gezien heb hebben die huizen daar allemaal wel een heel hoog kwijl gehalteeigen oprit, vrijstand en dat voor de prijs waar je hier net een schuur voor koopt.

wel veel meer ¤20.000 is geen uitzondering.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:23 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze altijd een big-ass keuken hebben waarbij vaak gewoon semi professioneel spul is gebruikt voor koelkasten en fornuizen. Volgens mij moet dat spotgoedkoop zijn daar ofzo.
Dit bijvoorbeeld: http://www.vikingrange.com/consumer/index.jsp een fornuis hiervan kost in NL echt ¤10k ofzo

wat maakt het uit, hij zit daar toch in zijn eentje, met zijn dollarsquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn bedrijf dit jaar alleen maar geld gekost en toch 6% loonsverhoging gekregen
En als het 26 graden is uitslapen tot 9:30, wat zonde van je dag

Klopt, hij is de enige inwoner van Amerikaquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
wat maakt het uit, hij zit daar toch in zijn eentje, met zijn dollars

jij begrijpt niet eens wat ik bedoel en dan doe je er nog zo'n smiley erachterquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:02 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Klopt, hij is de enige inwoner van Amerika![]()

quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:45 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
jij begrijpt niet eens wat ik bedoel en dan doe je er nog zo'n smiley erachter![]()

Blijkbaar begrijp je niet eens waar ik naartoe wilt gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:59 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar ben jij sociaal gezien niet echt capabel waardoor je er maar vanuit gaat dat als iemand naar een ander land gaat deze daar geen nieuwe contacten opdoet![]()

wil je ook graag naar de vs emigreren danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Blijkbaar begrijp je niet eens waar ik naartoe wilt gaan

Blijkbaar dan niet, maar enlighten me.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]

Liever australie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
wil je ook graag naar de vs emigreren dan![]()

Je bedoelt toch te zeggen dat het voor hem geen klap uitmaakt of hij tot 9:30 in zijn bed ligt terwijl het prachtig weer is, omdat hij daar toch maar alleen zit en niemand heeft om wat leuks mee te gaan doen. Toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch te zeggen dat het voor hem geen klap uitmaakt of hij tot 9:30 in zijn bed ligt terwijl het prachtig weer is, omdat hij daar toch maar alleen zit en niemand heeft om wat leuks mee te gaan doen. Toch?![]()

Dan klopt mijn quote dus toch gewoon (wel even aangepast)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
![]()
Maar dat maakt toch niet uit want hij verdient zo'n 5000 euro netto per maand, en dan heb je geen vriendin of wat dan ook nodig![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dt StefanP prima in staat is contact te leggen met mensen (en dus ook vriendinnenspul). Dat het wat botst met wat Jan Salies hier doet daar niets aan afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:59 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar ben jij sociaal gezien niet echt capabel waardoor je er maar vanuit gaat dat als iemand naar een ander land gaat en daar genoeg geld verdient deze daar geen nieuwe contacten opdoet![]()

Waarom vroeg opstaan om een uurtje iets te doen, als ik daarna toch moet werken? In het weekend is het ook goed weer en is er tijd genoeg om te doen wat je wilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je bedoelt toch te zeggen dat het voor hem geen klap uitmaakt of hij tot 9:30 in zijn bed ligt terwijl het prachtig weer is, omdat hij daar toch maar alleen zit en niemand heeft om wat leuks mee te gaan doen. Toch?![]()

mischien zit ik fout, maar daar hoor ik hem nooit over, alleen over zijn huis geld supra en hoe relaxt het is, en het is redelijk iritant om voor de 50ste keer te lezen hoeveel hij wel verdient, net alsof dat het enige is waar hij gespreks stof over heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:35 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Dan klopt mijn quote dus toch gewoon (wel even aangepast)
[..]
Ik denk dt StefanP prima in staat is contact te leggen met mensen (en dus ook vriendinnenspul). Dat het wat botst met wat Jan Salies hier doet daar niets aan af
![]()

Omdat Fokkers daar niet op happen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
mischien zit ik fout, maar daar hoor ik hem nooit over, alleen over zijn huis geld supra en hoe relaxt het is, en het is redelijk iritant om voor de 50ste keer te lezen hoeveel hij wel verdient, net alsof dat het enige is waar hij gespreks stof over heeft.

Of omdat hij niets anders heeft dan dollarsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Omdat Fokkers daar niet op happen.

Communisten/nazi's....quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef StefanP het volgende:
[..]

Dat ben ik, maar ik heb een andere usernaam en een nieuw verhaaltje omdat het oude niet meer aansloeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:42 schreef EsDe het volgende:
TS doet me een beetje denken aan die ene knakker die ook altijd op Fok liep te patsen met hoe geweldig hij wel niet was... die dude die in een bungalow in de achtertuin van z'n ouders woonde en voor iedereen die hij tijdens uitgaan op vakantie tegenkwam drankjes kocht...(en overigens fokking lelijk was
)
Wat is er met deze gast gebeurd? heb sindsdien nooit meer zo gelachen eigenlijk... ik mis z'n topics![]()
![]()

iSpy24 is back.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar ik heb een andere usernaam en een nieuw verhaaltje omdat het oude niet meer aansloeg.

Als het zulk mooi weer was en ik mocht zelf kiezen hoe laat ik werkte, begon ik om 7 uur en ging ik om 15:30 naar huis om te genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarom vroeg opstaan om een uurtje iets te doen, als ik daarna toch moet werken? In het weekend is het ook goed weer en is er tijd genoeg om te doen wat je wilOm 10:30 op je werk komen is juist uiterst relaxt... dan kun je tenminste een beetje fatsoenlijk wakker worden, en de spits vermijden. Of zou jij elke morgen van 7 tot 9 in de tuin zitten?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |