Jezelf een coinnoisseur noemen en dan in een Supra rijden is pas om te huilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:18 schreef StefanP het volgende:
Het is ook niet grappig, het is om te huilen
loser, hier bij Shell trek ik elke maand 10x zoveel aan n00bacties uit de P&Lquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:25 schreef StefanP het volgende:
Paupers. Ik heb het bedrijf vorig jaar 1.5 miljoen bespaard
Gasten die n00b en P&L vaktermen gebruiken. Dat zijn kneuzen die leven in hun eigen wereld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loser, hier bij Shell trek ik elke maand 10x zoveel aan n00bacties uit de P&L![]()
damn, scherpe analysequote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gasten die n00b en P&L vaktermen gebruiken. Dat zijn kneuzen die leven in hun eigen wereld.![]()
suc6 ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt. Suc6 verder met je typkanker en pee elletjes.![]()
*gaap*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
loser, hier bij Shell trek ik elke maand 10x zoveel aan n00bacties uit de P&L![]()
dat probeer ik dus ook aan te gevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef Duvel het volgende:
Nope, algemeen gejank is gewoon sneu. 't Is al sneu dat je zo'n topic moet openen eigenlijk.
Same here, en dan nog vragen hoe ze me hadden kunnen houden...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:50 schreef SeLang het volgende:
Mijn loonsverhogingen houden doorgaans nieteens de inflatie bij
doe dat, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:25 schreef StefanP het volgende:
Voortaan nog maar meer pr0n en f0k surven onder werktijd dan.![]()
Jouw reactie is om te huilen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf een coinnoisseur noemen en dan in een Supra rijden is pas om te huilen.
Dombo, dat stond dus in zijn profielquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Jouw reactie is om te huilen!
U hebt gezocht op connoisseur:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
con·nais·seur (de ~ (m.), ~s)
1 [form.] kenner op een bepaald vlak => deskundige
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gasten die n00b en pwnd vaktermen gebruiken. Dat zijn kneuzen die leven in hun eigen wereld.![]()
Ja vooral doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:25 schreef StefanP het volgende:
Voortaan nog maar meer pr0n en f0k surven onder werktijd dan.![]()
Dude, gebruik dan pi's.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
wat is er toch met dat Fok niveau de laatste tijd? gewoon serieuze reacties op een doodnormale sarcastische Fok! post in een kut topic![]()
sorry, om op jouw niveau te denken moet ik heel veel blowen en bier zuipen om heel wat hersencellen kwijt te raken... Dus als ik nu alvast begin ben ik denk ik in 2058 op hetzelfde niveau dat het wat beter te begrijpen is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij snapt het allemaal nog niet he jostie?![]()
whehehe briljante replyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
sorry, om op jouw niveau te denken moet ik heel veel blowen en bier zuipen om heel wat hersencellen kwijt te raken... Dus als ik nu alvast begin ben ik denk ik in 2058 op hetzelfde niveau dat het wat beter te begrijpen is.
Mogeaul.
Nee, ik hap niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waarom schrijf je feyenoord met een d?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |