Een heerlijke afsluiting van het seizoenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad.
Maar volgende week Calgary.En de week daarop SLC.
en het regent ook nog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:45 schreef Hankster het volgende:
een schaatsloos-weekend... -zucht-
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:45 schreef Hankster het volgende:
een schaatsloos-weekend... -zucht-
quote:Ingeborg Kroon wint 1500 meter op junioren-WK
Gepubliceerd op 23 februari 2007, 14:48
Laatst bijgewerkt op 23 februari 2007, 15:04
Ingeborg Kroon uit Sneek heeft vrijdagmiddag op het WK voor junioren in Innsbruck de 1500 meter gewonnen. De 19-jarige liet de rest van het veld ver achter zich. Kroon finishte in een tijd van 2.03,79, terwijl nummer 2 Seon-Yeong Noh uit Zuid-Korea acht-tiende langer onderweg was. Kroon werd vrijdagochtend al zesde op de 500 meter.
De andere twee Nederlandse dames, Natasja Bruintjes en Laurine van Riessen, eindigden op de 1500 meter respectievelijk als derde en vierde. In het algemeen klassement staat Kroon nu op de vierde plaats. Ze moet morgen - als door de dames de 1000 meter wordt verreden - 1,76 seconden goedmaken op Van Riessen, die vrij comfortabel aan de leiding gaat. Bruintjes neemt, achter de Koreaanse You-Lim Kim, de derde plek in.
Bron: LC
Als je de marathon wat vaker volge, en al helemaal als je zelf marathon rijdt, dan is het helemaal niet onoverzichtelijk. Wel vaak lekker spannend. Ik verheug me nu al op de hele zondagmiddag marathon kijken langs de kant van de baan in Geleen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef phluphy het volgende:
Dank. Marathon is hier niet echt favoriet, ik vind het zo onoverzichtelijk. Maar wie weet, ga ik er toch even lekker voor zitten.
Voor de 3k stond ze nog 0.660 punt voor voor... 19 seconde verlorenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:46 schreef IJsVogel het volgende:
1 030 Seon-Yeong Noh KOR 4:32.90 167.094
2 035 Laurine van Riessen NED 4:51.07 169.459
Van Riessen is dus 2e geworden op 2.365 punt
ja okay..heel fijn. Maar ik wil TV-beelden zien verdeurie!quote:
mierenneukerquote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef Arcee het volgende:
Belooft ( [afbeelding] ) zeker veel goeds.
Opvallend dat Wüst boven haar 500m-tijd van Heerenveen zit.
4 tienden.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef IJsVogel het volgende:
Davis zit trouwens ook maar 7 tienden boven het WR 1500 meter
Ja, een sterke race van Wennemars wordt dat zeg. Wel een matige tussenronde volgens Hersman.quote:
maar Erben had daar 's morgens toen hij met Martin zat te praten, al een verklaring voorquote:Op maandag 26 februari 2007 08:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, een sterke race van Wennemars wordt dat zeg. Wel een matige tussenronde volgens Hersman.
Daar hoef ik niet naar te zoeken, dat komt gewoon op televisie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef sturky100 het volgende:
[..]
jij zoekt het meestal hogerop niet?![]()
Er zitten wat mannen en vrouwen bij die in een wat meer of minder grijs verleden behoorlijk top reden, Erik Vea, Ludwig Meijering, Benoît Lamarche bijvoorbeeld. Olav Kotva staat wat laag dit keer, was kampioen vorig keer, die reed nog worldcups en was de eerste man die het werelduurrecord boven de 40km bracht.quote:
wil je hiermee een signaal afgeven?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef Hankster het volgende:
ik houd het maar gewoon bij de finale van de Wereldbeker
niet echt..enkel dat ik er zin in hebquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef sturky100 het volgende:
[..]
wil je hiermee een signaal afgeven?![]()
Op de ijsbaan in Geleen ging ik vroeger nog wel eens naar wedstrijden van de Smoke Eaters kijken (ijshockey).quote:Op maandag 26 februari 2007 01:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Foto's van de landelijke damesmarathon, gistermiddag in Geleen:
[Showcase] Schaatsmarathon in Geleen, de dames
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |