abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46682086
Gisteren was er de landelijke schaatsmarathon in Geleen. Meer dan genoeg stof voor meerdere showcases. Allereerst de dames. Die reden een marathon over 60 ronden, gewonnen door Daniëlle Bekkering.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)
  maandag 26 februari 2007 @ 01:58:03 #2
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_46683109
ik kan niet anders zeggen,

mooie foto's stukken beter als wat ik eerst van je gezien heb

mooi egaal belicht. supper.

(en scherp)
pi_46685370
Ik ben het helemaal met PK eens Ivo. Deze foto's hebben alles wat eerdere showcases veeeeel minder hadden. En wat extra punten oplevert, is dat je een aantal keer de emoties van de schaatsers er goede op het gekregen. Knappe serie hoor!
pi_46685436
Mooie serie, vaak zie je bij schaatsen dat er geflitst wordt en dat vind ik altijd zo lelijk hoe de baan dan te fel wordt en de reflectie op de pakken en gezichten. Jij hebt die goed kunnen omzeilen toch scherpe platen zonder te flitsen, petje af!
pi_46685439
#6 is de beste wat mij betreft. Bij #7 zie je trouwens de snelheid best mooi

Het enige wat me een beetje opvalt is dat je continue dezelfde soort foto's maakt. Veelal uit dezelfde hoek met de zelfde invalshoek. Is het niet een leuk plan om een keer met een telezoom wat close-upjes van gezichten te maken Een beetje afwisselende serie zeg maar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_46686569
quote:
Op maandag 26 februari 2007 08:04 schreef Gose het volgende:
Mooie serie, vaak zie je bij schaatsen dat er geflitst wordt en dat vind ik altijd zo lelijk hoe de baan dan te fel wordt en de reflectie op de pakken en gezichten. Jij hebt die goed kunnen omzeilen toch scherpe platen zonder te flitsen, petje af!
Dat is het hele kernpunt van deze serie. Dit was een van de weinige wedstrijden die op een open baan in de buitenlucht gereden werd. Met mooi natuurlijk zonlicht en dan ook nog eens meer dan genoeg licht. Dat geeft je dat extra beetje speelruimte dat je mist op een binnenbaan waar je het moet doen met kunstlicht of flitslicht. Flitlicht dat, zoals jij terecht opmerkt, een lelijke sfeer geeft op een ijsbaan.
Portretjes van rijders als ze bezig zijn was wat lastig. Daarvoor gaat 't allemaal te snel. Ik zat al vaak op 300mm. Ik heb even wat geëxperimenteerd met een 500mm. Maar die is te onhandig in het werken om goede resultaten te geven. De dameskoers was te kort om veel van standpunt te kunnen wisselen. De heren A was veel langer, in de showcase die daarvan gaat volgen zitten meer verschillende standpunten.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:43:51 #7
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_46701294
foto 6 is mijn favofiet, mooi gedaan!
  maandag 26 februari 2007 @ 21:50:44 #8
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_46712492
leuke serie Ivo.
Ik mis alleen de platen van door het water glijdende dames.........
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_46722059
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
leuke serie Ivo.
Ik mis alleen de platen van door het water glijdende dames.........
De dames waren wat voorzichtig, geen van hen viel op een voor mij zichtbare plek en volgens mij ook niet op een voor mij niet zichtbare plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')