abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46693467
Het hoofdprogramma gisteren was de wedstrijd voor de Heren A met een sterk deelnemersveld, o.a. Angenent, Michaud, Heideman en Lissenberg.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)
  maandag 26 februari 2007 @ 16:28:13 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46698604
hoi Ivo

leuke serie hoor, leuk gepanned vooral nr.5 Maar misschien kun je beter een centraal Ivo's schaatshoek topicje openen, dan zul je vast meer reacties krijgen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_46700302
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef Re het volgende:
hoi Ivo

leuke serie hoor, leuk gepanned vooral nr.5 Maar misschien kun je beter een centraal Ivo's schaatshoek topicje openen, dan zul je vast meer reacties krijgen
Ik hoop dat we voor volgend seizoen een centraal schaatsfoto thema kunnen maken. Casemodders is er nu ook mee bezig en dan krijgen eventueel wat anderen ook zin hierin. Op F3 is het schaatsfotografie topic het best lopende sportfotografie topic.
Bij #5 heb ik in de trucendoos moeten grijpen. Met name dan de filterdoos. Een ND4 filter was nodig om de sluitertijd laag genoeg te krijgen voor dit effect.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:13:45 #4
162225 BrewskieB
Rebel, Kiss my 300D !
pi_46748199
Nr. 5 is inderdaad wel opvallend. Dat verschil in scherpte, onscherpte door beweging is niet meer natuurlijk. Maar het ziet er wel erg mooi uit. Ik heb zelf ook een aantal jaar de schaatsmarathon gefotografeerd. Op verzoek van de sponsorcoordinator van Proteq, aangezien ze die foto's weer konden gebruiken voor promotie-doeleinden.

Ik moet zeggen dat ik jouw foto's wel erg scherp vindt. Dat is volgens mij ook het voordeel van schaatsen overdag.

Zie deze foto's van de laatste dag van de Greenery. Hier zitten overigens ook (een paar) foto's van Robbedoes bij.

http://album.zoom.nl/user/Brewskie/Finale%20Greenery%202006/
pi_46761353
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef BrewskieB het volgende:
Nr. 5 is inderdaad wel opvallend. Dat verschil in scherpte, onscherpte door beweging is niet meer natuurlijk. Maar het ziet er wel erg mooi uit. Ik heb zelf ook een aantal jaar de schaatsmarathon gefotografeerd. Op verzoek van de sponsorcoordinator van Proteq, aangezien ze die foto's weer konden gebruiken voor promotie-doeleinden.

Ik moet zeggen dat ik jouw foto's wel erg scherp vindt. Dat is volgens mij ook het voordeel van schaatsen overdag.

Zie deze foto's van de laatste dag van de Greenery. Hier zitten overigens ook (een paar) foto's van Robbedoes bij.

http://album.zoom.nl/user/Brewskie/Finale%20Greenery%202006/
Ik heb even wat in je album zitten browsen, ik zie dat jij fors ingeflitst hebt. Dat is inderdaad het grote voordeel van een marathon overdag, je hebt genoeg prettig licht om zwaar flitsen te vermijden. Ik zou bijna zeggen, open er eens een Showcase over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')