quote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef peristilius het volgende:
Error: TS & TT do not compute!
Ook al zo'n kwaliteitstopicquote:Op maandag 19 februari 2007 21:56 schreef Steeven het volgende:
Armageddon als eerste in Nederland met PS3!!!!.
Bij topic 2quote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef Gamer_V het volgende:
Wanneer zijn jullie opgehouden met de topicnummering?
overflow enzo waren we bang voorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef Gamer_V het volgende:
Wanneer zijn jullie opgehouden met de topicnummering?
quote:
Hoeveel daarvan zouden ook iets met games te maken hebben?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Roi het volgende:
We zouden ver over de duizend zitten iig.
BIERquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden ook iets met games te maken hebben?
Top 5 onderwerpen die het meest aanbod komen in GAM SC.
1 Kwaliteit, niveau, ge mijmer over het verleden.
2 Goedemorgen, goede avond, ik ga naar bed.
3 Bier, koffie en tosti.
4 Kut plaatjes (o.a. uilen, roflkopters, etc)
5 Lani's schoolavonturen
Schaarste de laatste tijd.. Waar ben je Laniboekje??quote:5 Lani's schoolavonturen
Dat valt onder een ander punt: liefdes en niet zo liefderijke prikkelen van GAM'ersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Tain het volgende:
Ik mis trouwens optie 6: de avonturen van Tain
Geeneens tieten? Dus het gerucht over dat gamers en nerds eigenlijk best wel schuw zijn tegenover vrouwen klopt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden ook iets met games te maken hebben?
Top 5 onderwerpen die het meest aanbod komen in GAM SC.
1 Kwaliteit, niveau, ge mijmer over het verleden.
2 Goedemorgen, goede avond, ik ga naar bed.
3 Bier, koffie en tosti.
4 Kut plaatjes (o.a. uilen, roflkopters, etc)
5 Lani's schoolavonturen
Ho ho ho.. laten we dat even recht zetten.. Tieten horen overduidelijk bij kopje 3 tussen de bier en tosti.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Geeneens tieten? Dus het gerucht over dat gamers en nerds eigenlijk best wel schuw zijn tegenover vrouwen klopt?Jammer.
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Schaarste de laatste tijd.. Waar ben je Laniboekje??
Tieten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Geeneens tieten? Dus het gerucht over dat gamers en nerds eigenlijk best wel schuw zijn tegenover vrouwen klopt?Jammer.
Ik ben hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Schaarste de laatste tijd.. Waar ben je Laniboekje??
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:56 schreef Poit het volgende:
Toekomstplannen? Je hebt me toch allang gevonden??
Laat je tietjes zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Een plek in mijn magistrale bed en huisvrouw? Lijkt me prima toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Ga jij dan een baan voor mij regelen en een huisje? TOF!
* Laniboekje leunt achterover en wacht tot de zaken in haar schoot geworpen worden.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Een plek in mijn magistrale bed en huisvrouw? Lijkt me prima toch?
Klopt, zal ook nooit gebeuren. Dus eigenlijk heb ik inderdaad geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:54 schreef Poit het volgende:
Jij hebt nog nooit op mijn bed gelegen zeker
Dan is ieders eigen bed magistraal. Want ik mag hopen dat iedereen in diens eigen bed past en het daar ook nog eens lekker warm heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:59 schreef Poit het volgende:
Haha, nou, om eerlijk te zijn is m'n bed ook niet zo magistraal dus je mist weinig
Maar ach, ik pas er in en het is lekker warm.
Ik ben wel lang en lig altijd met mijn voeten buitenboord mijn bed, maar dat geeft niet. Ligt nog best lekker ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef Poit het volgende:
Nou, ik inmiddels wel.. dat is wel eens anders geweest.. Warmte zelden een probleem maar lengte wel (en ik ben heel niet zo groot)
Zoals iedereen dat doet. Zo lig ik ook vaak hoor. Als men slaapt gaat gewoon iedereen weer in die houding liggen waar ze ooooooit mee begonnen zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:12 schreef Poit het volgende:
Haha, da's lastig.. lijkt mij niet echt lekker liggen.. Ik prefereer dan toch de foetushouding
Haha, gayniaal!quote:
Wat is hardware malfunction?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef peristilius het volgende:
Hmm het percentage bagger is wel aanzienlijk toegenomen sinds de komst van Ipho.
Mijn laptop gaf net gewoon een blauw scherm met hardware malfunction, vond ik helemaal niet leuk.
Ik heb morgen een baan voor je als je wilt hoor en huisvesting is ook geen probleem, schop mijn huisgenoot wel wegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Ga jij dan een baan voor mij regelen en een huisje? TOF!
* Laniboekje leunt achterover en wacht tot de zaken in haar schoot geworpen worden.
Jij bent een veel grotere pimp dan MMaRsuquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb morgen een baan voor je als je wilt hoor en huisvesting is ook geen probleem, schop mijn huisgenoot wel weg![]()
Die 65 euro had je beter kunnen investeren in bier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef Agorias het volgende:
Sjonge jonge jonge. Vandaag flight simulator x deluxe gehaald voor 65 euri, ik dacht dat mijn pc (asus 7900gt, athlon 3700, 2 gig intern) dat wel aan zou kunnen. Nou, het ging net op medium low quality. Je hebt een fucking mainframe nodig om deze shit fatsoenlijk te draaien. Morgen maar ff terugbrengen.
daarom ga ik hem ruilenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die 65 euro had je beter kunnen investeren in bier.
Sinds wanneer heb jij een huisgenoot? Ik dacht dat jij in een eigen woning zat of is dat allemaal veranderd gezien de situatie waarin je zit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb morgen een baan voor je als je wilt hoor en huisvesting is ook geen probleem, schop mijn huisgenoot wel weg![]()
Misshien wel die ene huisgenoot?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een huisgenoot? Ik dacht dat jij in een eigen woning zat of is dat allemaal veranderd gezien de situatie waarin je zit?
Ik heb nog steeds mijn eigen woning, althans het is nu nog steeds van T-A (quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een huisgenoot? Ik dacht dat jij in een eigen woning zat of is dat allemaal veranderd gezien de situatie waarin je zit?
Ik heb een eigen keuken, bad, teveel consoles, teveel games, teveel DVD's, etc dus wat let jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Allemaal bedankt voor het aanbod van kamers hoor. Maar ik zoek lekker iets voor mijzelf, helemaaaaal in mijn uppie. Lekker emo doen in een hoekje. Alhoewel het lastig zal gaan zijn om iets voor mijzelf te vinden, ik ga er wel voor!
Een kamer heb je toch zo gevonden?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Allemaal bedankt voor het aanbod van kamers hoor. Maar ik zoek lekker iets voor mijzelf, helemaaaaal in mijn uppie. Lekker emo doen in een hoekje. Alhoewel het lastig zal gaan zijn om iets voor mijzelf te vinden, ik ga er wel voor!
Is ie een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn eigen woning, althans het is nu nog steeds van T-A () en mij en het wordt nog van mij, alleen kom ik bijna niet rond zonder dat er hier een 2e persoon woont die huur betaald. Dus sinds 1 januari woont hier een oudklasgenoot van me.
Gezellig hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Paars is ook mooi.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef Laniboekje het volgende:
Nou en, ik zie ze lekker paars.
Ja hoor, ook gamesverslaafd en IT'erquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil gewoon niet bij een van jullie gaan wonen. Zo, het hoge woord is eruit.
Kansloze mensen, hierheen : www.russianbrides.comquote:
Dat is je startpagina dan zeker of niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kansloze mensen, hierheen : www.russianbrides.com
Nah ik heb het prima voor elkaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is je startpagina dan zeker of niet?
Daar hebben ze wat voor bedacht: Eet dan watquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:30 schreef Poit het volgende:
Hongur:(
Geen idee, maar ik kan er met gemak een PS3 van kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel zou dat zijn in bier?
Ik zou gewoon een PS3 eisen voor de geleden emotionele schade.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan er met gemak een PS3 van kopen
En dan krijg ik nog meer emotionele schade dankzij die PS3, nee dank jequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een PS3 eisen voor de geleden emotionele schade.![]()
It's the magic root!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:19 schreef mordradead het volgende:
Wat is het Peristillus?
Ik vind het geen bijster mooie kamerplant dus de fik erin!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
It's the magic root!
Waar ik waarschijnlijk niets aan heb omdat het waarschijnlijk een mannetje is, maar ik vind hem toch tof.
Op een gegeven moment gaat er iets in de fik jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vind het geen bijster mooie kamerplant dus de fik erin!
Wanneer is de begravenis van je tosti-ijzer?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef mordradead het volgende:
Wel godverdomme
Ik zo een tosti maken... ineens BOEF kortsluiting alles uit hier godfergemie en dat apparaat naar de tyfus godverdomme nu moet ik die andere gebruiken
Wel een toffe opzichquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef Roi het volgende:
Peri is een kamper
Mijn oude vriend roosterde de tosti's heerlijk.... daarom ga ik nog een reanimatiepoging wagen... de stroomkabel is in ieder geval gesmolten en gesprongen en op het aanrecht zat net een dikke zwart roetvlekquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Wanneer is de begravenis van je tosti-ijzer?
In een pan bakken heb ik nog nooit gedaan.... boven een vuurtje houden is maar kut, want ik kook niet op gas.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tosti bakken in een pan, das pas het echte werk of gewoon boven een vuurtje houden.![]()
Vuur? Kamperen. Bos vuur. O ja. Peri was de kamper.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
In een pan bakken heb ik nog nooit gedaan.... boven een vuurtje houden is maar kut, want ik kook niet op gas.
quote:
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:59 schreef peristilius het volgende:
Inkijk met bier is wel een goede combinatie.
Ik ga nu voor de verandering maar weer eens een potje gamen, of zal ik toch maar een filmpje gaan kijken?
Geen van beide.quote:
Ja. Dat album is okay bevonden door mij ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Tain het volgende:
MMaRsu, was die laatste cd van Method Man nog wat?
Ook okay bevonden door mij inmiddelsquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Dat album is okay bevonden door mij ook.
Tsjeck.. ff naar de stad. BRBquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:41 schreef mordradead het volgende:
Fifa 2002.
ALS JIJ MIJ 200 EURO GEEFT, GEEF IK JE EEN PSP!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
IDD, LOCO ROCO![]()
ALS IEMAND MIJ EEN PSP GEEFT, HAAL IK DAT SPEL.
Ik heb een screen shot van een meisje van school die zich voor de webcam laat gaan.quote:
En waarom hou jij die screenshot voor jezelf??quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:14 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb een screen shot van een meisje van school die zich voor de webcam laat gaan.![]()
ik ook. Fab zequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:20 schreef Roi het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh IK
GA
NAAR
BED!
Ja, best lullig toch...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:52 schreef Poit het volgende:
[..]
En waarom hou jij die screenshot voor jezelf??
Ik heb nog foto's van T-A die in hetzelfde genre liggen denk ik...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:14 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb een screen shot van een meisje van school die zich voor de webcam laat gaan.![]()
*meldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van T-A die in hetzelfde genre liggen denk ik...
Dat weet ik al een tijdje hansjequote:
goed zo, en onthoud het maar!quote:
Zullen we gaan ruilen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van T-A die in hetzelfde genre liggen denk ik...
Als je goed zoekt op tinypic dan vind je misschien wel wat foto's die ze zelf erop heeft gezetquote:
Moet ook nog een nieuwe broek en nieuwe schoenen kopen, misschien zondag maar doen in de stadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, ik ben terug van de stad. Nieuwe broek gekocht en mijn best gedaan om FFXII in de winkels te laten liggen, is nog gelukt ook.
quote:Ook nog een Marokkaanse meid met een verkoopster in de clinch zien liggen omdat het meidje iets had gejat uit de winkel. Heel toevallig stapte dat meidje de winkel uit toen ik naar binnen liep, alarm ging af, ik had nog niks in mijn handen qua kleren of tassen, andere meidje slaat meteen op de vlucht en van het een kwam het ander natuurlijk.
quote:Oh, en een uberschattige puppy die uitgleed over de gladde tegels van de stad en ook nog eens probeerde om door een glazen deur heen naar buiten te wandelen *BONK!*
Je hebt je wel vermaakt zo te lezenquote:
Ja, was apart dagje stad.
Ik ken iemand die je mening niet deeltquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:58 schreef mordradead het volgende:
Tain wat ben jij toch een lieve jongen.
Klopt dat ben ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ken iemand die je mening niet deelt
Nieuwe schoenen wil ik ook! Maar dat kan ik best laten aangezien ik de schoenen die ik nu heb nog maar een halfjaartje heb ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Tain het volgende:
Moet ook nog een nieuwe broek en nieuwe schoenen kopen, misschien zondag maar doen in de stad
Ik heb ook een gat in mijn hand, maar mijn schoenen kraken een beetje. Leuk Nikes waarvan dat luchtkussen kapot isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen wil ik ook! Maar dat kan ik best laten aangezien ik de schoenen die ik nu heb nog maar een halfjaartje heb ofzo.
Ik heb een gat in mijn hand...
![]()
![]()
quote:
Volgens mij is de lijn langer, mag ik voordringen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je nummer 2 en kan je achteraan aansluiten
Nou en, ik heb in de afgelopen 3 maand 3 paar schoenen gekochtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen wil ik ook! Maar dat kan ik best laten aangezien ik de schoenen die ik nu heb nog maar een halfjaartje heb ofzo.
Ik heb een gat in mijn hand...
![]()
![]()
MoRdRa Is EeN MeIsJe!¡!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nou en, ik heb in de afgelopen 3 maand 3 paar schoenen gekocht
Jij welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgens mij is de lijn langer, mag ik voordringen?
opgehefd...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef mordradead het volgende:
pub = kut
vroeger had ik er nog een ban maar die is opgehefd toen ik hier een keer werd gebanned dus nu kan ik er weer heen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:49 schreef mordradead het volgende:
ik hoop dat je ook een vriezer voor frituur hebt
yup en lani wil nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef mordradead het volgende:
Je mist alleen nog een bitch die het voor je haalt.
Geen tegoed meer op je CC voor die Rus die je online wou bestellen?quote:
Waar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef Roi het volgende:
Hey daar heb je die kakkerlak ook weer.
Zie, ik breng kwaliteit naar dit topic.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehe. Nu wordt het leuk.
Hoi Royquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehe. Nu wordt het leuk.
Is dat slecht?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen, ik was vannacht zo totaal uitgeput dat ik gewoon mijn lenzen vergeten was uit te doen
voor je ogen jaquote:
quote:
Je wilt dat je ogen ademen af en toe en dat kan niet echt als je lenzen in hebt. Daar komt bij dat die dingen vocht nodig hebben (traanvocht) en je dit niet heel veel produceert als je slaapt. Kortom, het is echt niet goed.quote:
En nu zitten ze voor altijd aan je oog lens?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je wilt dat je ogen ademen af en toe en dat kan niet echt als je lenzen in hebt. Daar komt bij dat die dingen vocht nodig hebben (traanvocht) en je dit niet heel veel produceert als je slaapt. Kortom, het is echt niet goed.
Ik neem aan dat ie dit nog kan lezen als hij hier postquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
En nu zitten ze voor altijd aan je oog lens?![]()
Nouja, hopelijk heb je het overleefd.
naja, ik heb ze maar gelijk uit gedaan vanochtend. Die dingen moeten ook schoon wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
En nu zitten ze voor altijd aan je oog lens?![]()
Nouja, hopelijk heb je het overleefd.
Valt met een kater de stad in gaan en schoenen kopen ook als mietjes gedrag?quote:
[ ] Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Valt met een kater de stad in gaan en schoenen kopen ook als mietjes gedrag?
[X] Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
[ ] Ja
[X] Nee
Valt 12 uur s'middags je bed weer in kruipen en 4 uur er weer uit komen ook onder mietjes gedrag?
[X] Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Valt met een kater de stad in gaan en schoenen kopen ook als mietjes gedrag?
Ik loop al bijna 5 jaar op dezelfde schoenen, kan primaquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef RaymanNL het volgende:
VAKANTTIEEEE!!!!!!11111111
Ohja onwijs, heb ook zo'n gezellige vriendin om vakantie mee te vierenquote:
Jaquote:
Nietquote:Op maandag 26 februari 2007 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet de hele dag op fok rondhangen als ik vakantie heb
hier idd ook nog zat games en DVD's liggen die nog gespeeld/bekeken moeten worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NietIk zou bij god niet weten wat ik anders moet doen
* RaymanNL] ziet grote backlog games liggen[/me]
[me=RaymanNL ziet stabel DVDees liggen die hij nog niet gezien heeft
Dus.
iddquote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef Tain het volgende:
FRS is grappig, blu-ray films gaan 30-40 euro kosten
Hmm, er zijn meer dingen waar ik niet over zou klagen, maar met alleen vakantie zou ik eigenlijk al best tevreden zijn.quote:
En verplaats je nu is in mijn situatiequote:Op maandag 26 februari 2007 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, er zijn meer dingen waar ik niet over zou klagen, maar met alleen vakantie zou ik eigenlijk al best tevreden zijn.
Meteen een topic van gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:20 schreef Tain het volgende:
[..]
hier idd ook nog zat games en DVD's liggen die nog gespeeld/bekeken moeten worden.
Hmm brengt weinig verandering in de zaken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
En verplaats je nu is in mijn situatie
Ik zou heel graag willen dat mijn hypotheek eindelijk rond zou zijn (TAquote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm brengt weinig verandering in de zaken.
Goed om te weten, we zullen hemm missenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef Thomper het volgende:
Ipho wil graag laten weten dat hij een weekje gebanned is.
Tot zover mijn SC-bijdrage. Dag, Bernie.
Hoi Thomper, Doei Thomperquote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef Thomper het volgende:
Ipho wil graag laten weten dat hij een weekje gebanned is.
Tot zover mijn SC-bijdrage. Dag, Bernie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |