Als je em kwijt wilt, pm?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Etarnel Darkness (GC) net als Resident Evil (GC) en de GC zelf goed om stof op te vangen. Beiden waren aanbiedingen die ik niet kon laten liggen in de winkel.![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik verkoop niets, dat is namelijk onderdeel van mijn zieke dwang om wel te verzamelen maar nooit afstand van willen doen.
Wat? dat vond ik persoonlijk toch een erg vette game, wat vond je er zo kut aan?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Call of Duty 2 voor de 360, 2 missies gedaan en een hoek in gesmeten.....kutspel.
Zonde.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Metroid Prime 1 ben ik nooit verder gekomen dan euhm minder dan de helft van de eerste level gok ik.
Ik had een beetje een ' meer van hetzelfde' gevoel erbij....net als bij Saints Row, maar die vond ik dan wel weer goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat? dat vond ik persoonlijk toch een erg vette game, wat vond je er zo kut aan?
@ Sharkdoggie: Ik ken die obsessie. zelf ook een tijd gehad, kwam op het eind uit op 30+ spelcomputers. Verkoop je er een paar, wil je ze weer terug![]()
![]()
![]()
Saints Row was idd goed, CoD2 vond ik vooral erg cool omdat het idd meer van hetzelfde was.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik had een beetje een ' meer van hetzelfde' gevoel erbij....net als bij Saints Row, maar die vond ik dan wel weer goed.
Alleen op die manier kan elke gamer aan zijn trekken komen....qua games danquote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Triptamine het volgende:
Meningen verschillen, en dat willen we zo houden
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lani je hoef niet zo rationeel te doen.![]()
![]()
Grandia II al mee begonnen? Zit ik ook nog mee vast...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Girls Game Talk: Stapelgek
Van dat lijstje kan NeverWinter Nights + expansion inmiddels bijna af, schiet al lekker op. De andere games ben ik niet veel verder mee gekomen, of nog niet aan begonnen. En ondertussen wel weer een hele hoop nieuwe games gekocht natuurlijk (al moet ik zeggen dat ik de meeste daarvan ook al wel (uit)gespeeld heb, ik ga vooruit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |