abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 16:34:49 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46698796
Post hier games die je in bezit heb maar nooit heb gespeeld. Zal vast niet de enige zijn die bepaalde games ooit heb gekocht maar nooit heb gespeeld.

Meestal zijn het budget games die ik voor een paar euro heb gekocht, maar verder nooit echt mee heb gespeeld. Shame on me aangezien ik games blijf kopen, maar nooit de tijd neem om allemaal ze te spelen. Mijn lijst:

Sin episode 1 (pc) wel uit het doosje gehaald, zelfs geinstalleerd maar mijn pc trok het niet en sindsdien nooit verder gekomen dan de intro.

PGR3 (Xbox 360) en Arcade Games vol 1 (Xbox 360) die zaten bij een wireless controller en die combo was 10 euro goedkoper dan een losse wireless controller.

Etarnel Darkness
(GC) net als Resident Evil (GC) en de GC zelf goed om stof op te vangen. Beiden waren aanbiedingen die ik niet kon laten liggen in de winkel.

From Russia wit Love (Xbox) zo'n typische game die een paar euro koste, waarvan ik dacht dat het BC zou zijn op de Xbox 360. Blijkbaar niet en dus nooit gespeeld.

Sinds een paar dagen Sonic Mega Collection Plus (pc) kon het niet laten liggen bij de FRS voor 2,50 maar of ik het binnenkort zal spelen...:P
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 26 februari 2007 @ 16:40:14 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46699003
Rainbow Six Vegas, m'n laptop trok hem niet !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 26 februari 2007 @ 16:44:20 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46699166
Al m'n games op Football Manager na
Bernie en ik zijn tof.
pi_46699192
Eternal Darkness is best cool
pi_46699376
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef Sharkdoggie het volgende:

Etarnel Darkness
(GC) net als Resident Evil (GC) en de GC zelf goed om stof op te vangen. Beiden waren aanbiedingen die ik niet kon laten liggen in de winkel.
Als je em kwijt wilt, pm?

Verder speel ik elke game die ik koop, al was dat in de dagen van de PSX heel anders, toen had je 400 spellen "zomaar ineens" en speelde je alleen de allercoolste.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_46699411
Call of Duty 2 voor de 360, 2 missies gedaan en een hoek in gesmeten.....kutspel.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:52:51 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46699448
Eternal Darkness, Resident Evil, Metroid Prime 1 & 2 heb ik ook en zijn allemaal 1x in dat ding geweest
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:53:51 #8
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46699485
Ik verkoop niets, dat is namelijk onderdeel van mijn zieke dwang om wel te verzamelen maar nooit afstand van willen doen.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 26 februari 2007 @ 16:54:31 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46699507
Metroid Prime 1 ben ik nooit verder gekomen dan euhm minder dan de helft van de eerste level gok ik.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:54:50 #10
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46699520
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik verkoop niets, dat is namelijk onderdeel van mijn zieke dwang om wel te verzamelen maar nooit afstand van willen doen.
Dat heb ik ook maar nu m'n ps2 de geest heeft gegeven ben ik toch bezig die rotzooi te verkopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_46699566
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Call of Duty 2 voor de 360, 2 missies gedaan en een hoek in gesmeten.....kutspel.
Wat? dat vond ik persoonlijk toch een erg vette game, wat vond je er zo kut aan?

@ Sharkdoggie: Ik ken die obsessie. zelf ook een tijd gehad, kwam op het eind uit op 30+ spelcomputers. Verkoop je er een paar, wil je ze weer terug
pi_46699572
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Metroid Prime 1 ben ik nooit verder gekomen dan euhm minder dan de helft van de eerste level gok ik.
Zonde.
Soms is het best onduidelijk waar je heen moet.
Maar voor de rest geweldig spel Alien sfeer
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:56:33 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46699594
Blitzkrieg paar keer gespeeld en nu staat het nog steeds op mijn PC, maar speel het nooit meer. En zo heb ik meer games op mijn Pc staan die ik al "eeuwen" niet meer speel, maar ik deïnstalleer ze niet voor het geval ik er ooit weer eens zin in heb om het te gaan spelen. Maar dat zal denk ik niet gebeuren. Ik zal wel een rare kronkel in mijn hoofd hebben wat dat betreft
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:56:36 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46699598
Bijna al mijn xbox360 spellen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46699690
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Wat? dat vond ik persoonlijk toch een erg vette game, wat vond je er zo kut aan?

@ Sharkdoggie: Ik ken die obsessie. zelf ook een tijd gehad, kwam op het eind uit op 30+ spelcomputers. Verkoop je er een paar, wil je ze weer terug
Ik had een beetje een ' meer van hetzelfde' gevoel erbij....net als bij Saints Row, maar die vond ik dan wel weer goed.
pi_46699807
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Ik had een beetje een ' meer van hetzelfde' gevoel erbij....net als bij Saints Row, maar die vond ik dan wel weer goed.
Saints Row was idd goed, CoD2 vond ik vooral erg cool omdat het idd meer van hetzelfde was.

Meningen verschillen, en dat willen we zo houden
pi_46699842
Ik speel eigenlijk al mijn spellen wel en meestal ook helemaal uitspelen. Als ik echt spellen heb (denkt terug aan Shin Megami Tensei: Lucifers Call) die me niet liggen dan kijk ik het even aan en verkoop ze dan maar weer verder. Ik heb er iniedergeval geen moeite mee om afstand te doen van games die ik waarschijnlijk toch nooit meer zal gaan aanraken. Wat is dan het nut om die games nog te hebben?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:04:53 #18
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_46699873
Bloodrayne. Ooit eens gekregen en 1x gespeeld.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 26 februari 2007 @ 17:05:13 #19
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46699879
Lani je hoef niet zo rationeel te doen.
pi_46699904
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Triptamine het volgende:

Meningen verschillen, en dat willen we zo houden
Alleen op die manier kan elke gamer aan zijn trekken komen....qua games dan
pi_46699922
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lani je hoef niet zo rationeel te doen.

Sorry!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:07:09 #22
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_46699951
Girls Game Talk: Stapelgek

Van dat lijstje kan NeverWinter Nights + expansion inmiddels bijna af, schiet al lekker op. De andere games ben ik niet veel verder mee gekomen, of nog niet aan begonnen. En ondertussen wel weer een hele hoop nieuwe games gekocht natuurlijk (al moet ik zeggen dat ik de meeste daarvan ook al wel (uit)gespeeld heb, ik ga vooruit )
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_46700067
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Girls Game Talk: Stapelgek

Van dat lijstje kan NeverWinter Nights + expansion inmiddels bijna af, schiet al lekker op. De andere games ben ik niet veel verder mee gekomen, of nog niet aan begonnen. En ondertussen wel weer een hele hoop nieuwe games gekocht natuurlijk (al moet ik zeggen dat ik de meeste daarvan ook al wel (uit)gespeeld heb, ik ga vooruit )
Grandia II al mee begonnen? Zit ik ook nog mee vast...
pi_46700122
Ik heb iets van 35 GC-games, en minimaal de helft heb ik niet langer dan 5 a 10 minuten gespeeld.

Mijn PC collectie staat hier achter me, even kijken wat ik nooit gespeeld heb...
Kolonisten van Catan
Perimeter
Tron 2.0 (10 min)
Oni
DTM Racedriver 2 (5 minuten, krijgertje)
Wildlife Tycoon (krijgertje)
X3 Reunion (daar moet ik écht nog in duiken)
Settlers IV (kreeg hem niet aan de praat onder XP??)
Europa Universalis II (10 minuten geprobeerd, bij volgende poging was ik de handleiding kwijt).
Il-2 Sturmovik (5 minuuutjes gespeeld, leken wel kartonnen vliegtuigjes)

Valt eigenlijk best mee, de meeste heb ik wel minimaal een uur mee gespeeld.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_46700761
* peristilius kijkt even in de kast:

- The Mark of Kri (PS2)
- Prince of Persia: the Two Thrones (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)
- Battlefield 2: Modern Combat (Xbox)
- Star Wars: KotOR II (Xbox)

En dan heb ik nog wat spellen die ik hooguit een half uurtje heb gespeeld.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_46700814
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef peristilius het volgende:

- The Mark of Kri (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)

Die moet je echt gaan spelen hoor, tof spel.
pi_46700932
Ja, die anderen zijn ook tof (behalve Battlefield 2, die was gewoon goedkoop), maar nu eerst FF XII maar eens spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 26 februari 2007 @ 17:43:15 #28
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_46701268
HL2 : episode one, ik heb em al een half jaar maar nog niet geinstaleerd en dus ook nog steeds niet gespeeld. Geen idee eigenlijk waarom. Misschien zo maar eens installeren
I would sooner fail than not be among the greatest.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:01:06 #29
168597 Gravybrain
grey, with creamium
pi_46701883
Tellen games die je minder dan een uur hebt gespeeld ook? Want dan kom ik op het volgende:

-Dark Chronicle: toen ik uit de eerste randomly generated dungeon kwam, was ik zwaar teleurgesteld. Dungeons die zo gegenereerd worden vind ik bijzonder steriel en duf, ik had geen zin om nog verder te spelen (hoewel de grafische stijl en sfeer me wel aanspraken, jammer). Misschien moet ik deze nog wel een tweede kans geven.
- DMC3: bij de eerste Cerberus fight word ik gewoon zwaar ingemaakt. Ik werd ontnuchterd en besloot maar om deze te laten liggen tot ik eens véél tijd in dit spel kan steken. DMC style vechten is ook altijd zwaar wennen.
- FF VIII: ook een halfuurtje gespeeld, basis systeem van battlen vond ik bijzonder lame.
- Vagrant Story: misschien had ik deze best op een sdtv opgestart, want op mijn lcd tv ziet t er niet uit, en het battlesysteem vond ik nogal merkwaardig. Krijgt zeker nog kansen (ooit, hoop ik), want het heeft een classic-reputatie.

Mark of Kri kickt trouwens ass.
I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
  maandag 26 februari 2007 @ 18:21:36 #30
66083 Platina
78th Element
pi_46702567
Gravybrain ben jij Darunia van CZ?

ikzelf moet F-Zero GX, Billy Hatcher, Pikmin 2, Donkey Konga en Diablo 2 + expansie eens proberen langer dan 2 uurtjes max te spelen
pi_46702679
Eehhe ik ken mezelf daarin

Komt ie

Supreme Commander (laatst gekocht, en maar een paar keer gespeeld)
Rainbow Six Vegas (online gameplay valt tegen, lang wachten voordat je kan joinen)
Ghost Recon AW (leuke game maar logge gameplay niet vaak gespeeld)
Half Life 2 (zeer mooie game, ook niet vaak gespeeld)
Tony Hawk's underground 2 (snel op uitgekeken)

Games die ik wel veel speel

Battlefield 2142
Call of duty 2

Wel veel gespeeld maar waar ik nu niet meer naar om kijk

Call of duty
Medal of Honor Alied Assault en Spearhead
Counterstrike
Soldier of Fortune
pi_46702794
Final Fantasy VI (GBA) - gekocht om Final Fantasy reeks compleet te krijgen,
Everybody's Golf (PSP) - golf leek me leuk
Okami - zo'n 24 uur gegamed, toen werd ik afgeleid door andere games. Moet eigenlijk opnieuw beginnen.

En dat was hem.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_46704004
Kwam een tijdje geleden erachter dat ik C&C Tiberian Sun: Firestorm had en nooit gespeeld had. Best bizar. Ben toen aan het spelen geslagen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46704036
Oh ja, Super Mario 64 zat bij m'n N64, maar ik heb het niet zo op Mario-spellen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46704796
Echt helemaal niet spelen heb ik nog nooit gedaan, maar ik heb wel een heleboel spellen die ik maar een paar uur gespeeld heb. Het zijn niet zozeer slechte spellen, verre van dat, maar ik heb er op de 1 of ander manier geen zin om ermee verder te gaan. De betere games die daaronder vallen zijn o.a.: Table Tennis, Resident Evil 4, Gran Turismo 4, FF IX, SSX On Tour, Splinter Cell: Chaos Theory, Gears of War...
Ik heb FF XII tot nu toe eigenlijk ook nog maar een paar uur gespeeld en ik denk dat de kans dat ik die uitspeel zeer klein is.
PSN id: NL_SToRM
  maandag 26 februari 2007 @ 19:59:23 #36
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46706137
heb nooit een spel gekocht en dan nooit gespeeld

altijd wel tenminste geprobeerd / of minimaal een kans gegeven

----

Xenosaga 2
mijn stemming ging zo

Intro

na 5 minuten gameplay .......Mechs

ok...RPG begint meestal wat los te komen na 10 uur

10 uur verder .........boutspel doorverkocht

--------

Dark Chronicle

Hardstikke leuk in het begin , tot ik het level design spuugzat begon te worden
Elke x zo'n kutstukje level, waarna je weer iets verder kwam
En werdt er strontziek van dat me wapen elke x kapot ging
Zat je net in een intense battle. .......poef wapen kapot
En dan had ik natuurlijk niet meer van dat spul om hem te maken

Boutspel. ..doorverkocht

---------

Final Fantasy 8

Gekocht...want ja...het blijft Final Fantasy

Na de intro in de school......beetje rond gewandeld... niet wetende wat ik moest doen
Eerste battle...........kon niks selecteren...geen potions niks

Gelijk aan de kant gezet : had ook geen zin om van alles uit te gaan zoeken , maar geef hem na 9 nog es een keer een kans

----------

Splinter cell Chaos Theory

Met volle moed begonnen.....

Om er na 2 levels toch maar weer achter te komen dat sluipen niks voor mij is

Ik ben meer het "RAMBOBUSTACAPINYOURASS" type

Boutspel doorverkocht

[ Bericht 7% gewijzigd door Deacon_Tigra op 26-02-2007 20:05:59 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:53:18 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_46722859
Gears of war , misschien een uurtje gespeeld , FPS op een console (Op Goldeneye na dan dan )

Half-life 2 , alleen nog maar Counterstrike gedaan

En dan heb ik nog een zooitje spellen voor MAME , waarvan ik eigenlijk alleen maar Hexa en Donkey Kong doe
Ik ben inmiddels overleden
pi_46723513
@Deacon_Tigra WTF Final fantasy 9 is vet mooi vooral als je wat veder komt
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:40:31 #39
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_46723611
MGS2 (special edition met zon extra dvd ofzo): gekocht, eerste dag beetje gespeeld, niet mijn ding

Morrowind: had nog zon bon liggen, morrowind jaren geleden van gekocht...vond het toen kut
PSN: diTani
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:47:21 #40
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_46723727
Kameo op de XBox360. Maar ooit ga ik 'm nog wel spelen. Ik irriteer me alleen aan die plant ofzo. Dunno why.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
  Donald Duck held dinsdag 27 februari 2007 @ 09:50:26 #41
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46723779
Ik speel in het geheel niet veel spellen op de computer. Tijdje terug wel eens Command Conquer First Decade gekocht, maar niet echt gespeeld en ook die Hitmanserie heb ik hier grotendeels ongespeeld liggen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46723827
Even uit het hoofd (zullen er vast meer zijn):

Prince of Persia 2 (ngc) - Heel even opgezet, andere spellen hebben prioriteit gekregen.
Syndicate Wars (ps1) - Had hem ooit op de Amiga gespeeld, maar deze heeft het nog geen half uur volgehouden.
Devil May Cry 3 (ps2) - Paar uurtjes gespeeld, te lastig. Ik ga hem binnenkort weer oppakken.
Xenosaga 2 (ps2) - Uurtje of twee gespeeld, saai. Als ik me de pleuris verveel zet ik hem nog wel eens op.
Syberia 1 (ps2) - Al op de pc uitgespeeld. Moest hem ook voor ps2 hebben.
Syberia 2 (ps2) - Al op de pc uitgespeeld. Moest hem ook voor ps2 hebben.
Command and Conquer Renegade (combat pack - pc) - Ik haat fps
Command and Conquer Yuri's Revenge (combat pack - pc) - Kon m'n pc toendertijd niet aan.
Leisure Suit Larry Magna Cum Laude (pc) - In een dronken bui een half uurtje geprobeerd.
King's Quest 7 (pc) - Nooit gespeeld. Geen reden eigenlijk...
King's Quest 8 (pc) - Boutspel.
Gabriel Knight 3 (pc) - Moet eerst deel twee spelen.
pi_46723834
Rainbow Six: Vegas. Wat een schijtspel !
pi_46723854
Die Final Fantasy III voor op de Nintendo DS ...

1 keer gespeeld...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:01:07 #45
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_46723950
Ik loop haast elke week wel een Bart Smit, Dynabyte of V&D binnen op zoek naar heuuul goedkope (< ¤ 7,50) budgetspellen. Meestal is het prut, maar af en toe ligt er iets tussen wat me leuk lijkt en waarvan ik weet dat het indertijd goede recensies kreeg. En dan koop ik het dus.

Probleem is alleen dat ik eigenlijk te weinig tijd heb om ook daadwerkelijk te gaan spelen, zeker aangezien ik altijd wel bezig ben met een andere tijdrovende game, zoals Civilization of Neverwinter Nights. Helaas vergeet ik dat altijd als ik voor die budgetbak sta.

En zo komt het dat de volgende prachtspellen al jaren op mijn hdd staan terwijl ik er hooguit een uurtje aan heb besteed:

Beyond Good & Evil
Caesar III
Command & Conquer: The First Decade (alleen Generals helemaal gedaan, plus een paar leveltjes C&C)
Deus Ex
Divine Divinity
Dungeon Keeper 2
Giants: Citizen Kabuto
Grim Fandango
Hexen II
Immortal Cities: Children of the Nile
Imperialism II: The Age of Exploration
Myth II: Soulblighter
Operation Flashpoint: Cold War Crisis
The Settlers: Fourth Edition
Total Annihilation: Kingdoms
Warhammer 40,000: Rites of War
pi_46723976
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
XBOX360-variant?
pi_46724015
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:02 schreef Martijntj het volgende:

[..]

XBOX360-variant?
Ja .
pi_46724058
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Als je een fatsoenlijke PC hebt en er even wat tijd in steekt om hem aan de praat te krijgen op een gangbare resolutie met het detail flink omhoog issie best tof.

Alleen het einde is kutter dan kut
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46724059
Pfff... teveel om op te noemen. Ik heb de neiging om alle poplulaire games te willen spelen waarna ik er vaak achter moet komen dat het genre me niet aan staat of het gewoon een bout-spel is...
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46724069
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:04 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja .
Vergeet mn bovenstaande post maar dan
vosss is de naam,
pi_46724081
Ik heb hier eik alleen Prisoner of War (PC) liggen die ik na 5 minuten spelen in een hoek geflikkerd heb.
vosss is de naam,
pi_46724457
Prince of persia die laaste deel.
Paar keer gedaan.
Jezus wat een rukgame en ziet er niet uit en dan krijgt ie ook nog vele hogere cijfers als Dm3
Terwijl die vele malen beter is (veel beter gfx/muziek/moelijkere)en zelfde genre is.
pi_46724814
ff zien

Metal Gear Solid 3 : Subsistence(heb eilk alleen maar die twee msx ports gespeeld die daarbij geleverd werden)
Shin Megami Tensei: Lucifer's Call( half uurtje gespeeld, trokde setting niet zo)
Grand Turismo 4 en Pro Evo 5( deze spellen hebben mij duidelijk gemaakt dat ik gewoon geen type voor sport/racing simulaties ben)
Baten Kaitos: Origins(nog niet aan toegekomen)
Killer 7(na 20 minuten wel gezien)

en er zullen nog wel een aantal games zijn die ik nu vergeet of in mn backlog lopen te verstoffen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:51:53 #54
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_46725176
Skies Of Arcadia voor de Dreamcast, US versie.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:56:26 #55
32422 engessa
Who's dirty?
pi_46725315
Wat mij wel eens gebeurd is dat ik spellen 'vind' op het grote internet, ze helemaal kapot speel en dan origineel koop en nooit meer aanraak.

Denk aan Diablo II (heeft 3 jaar in plastic gezeten), Generals, Quake II en Warcraft III

Gekocht en nooit gespeeld: Startopia, Hidden&Dangerous en Age of Empires III.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:32:46 #56
168597 Gravybrain
grey, with creamium
pi_46726359
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:21 schreef Platina het volgende:
Gravybrain ben jij Darunia van CZ?

ikzelf moet F-Zero GX, Billy Hatcher, Pikmin 2, Donkey Konga en Diablo 2 + expansie eens proberen langer dan 2 uurtjes max te spelen
ah hey platina, long time no see

ja ik ben het idd
I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:48:43 #57
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46726822
quote:

- The Mark of Kri (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)

ZONDE!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_46728382
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:01 schreef Frollo het volgende:

En zo komt het dat de volgende prachtspellen al jaren op mijn hdd staan terwijl ik er hooguit een uurtje aan heb besteed:

Beyond Good & Evil
Jammer! Erg tof spel.
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ff zien

Shin Megami Tensei: Lucifer's Call( half uurtje gespeeld, trokde setting niet zo)
Had ik ook bij dat spel. Helaas.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:44:26 #59
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_46728538
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Jammer! Erg tof spel.
Leek mij ook, maar hij crashte om de paar minuten naar de desktop. En ik heb nooit de moeite genomen om uit te zoeken hoe dat kwam.
pi_46728563
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:44 schreef Frollo het volgende:

[..]

Leek mij ook, maar hij crashte om de paar minuten naar de desktop. En ik heb nooit de moeite genomen om uit te zoeken hoe dat kwam.
Oh, dat is wel jammer dan. Ik had het spel op de PS2.
pi_46729211
Warhammer: Mark of Chaos
Company of Heroes

Beiden zien er goed uit en zijn volgens mij best leuk, maar op een of andere manier trek ik RTS games gewoon slecht. Speel ik liever ouderwets een potje Counter-Strike ofzo
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_46729817
voornamelijk xbox360 games.

Kameo (na 10 min zocht ik het niet meer, al wil ik er wel binnekort mee gaan beginnen)
TopSpin 2 (spel heeft nog nooit in me 360 gezeten, tot gisteren, 10 min, en weg ermee)
Dead Rising (een half uur, toen werd ik al gek van die kut zombies,terwijl toch flink gehyped heb :p)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:41:41 #63
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_46730554
Ik heb maar 1 spel echt niet gespeeld, die had een DVD-speler nodig maar wilde niet werken onder XP (onze Win98 pc had geen DVD-speler). Verder een flink stapeltje spellen waarvan ik het eerste level over en over en over heb gedaan maar steeds op hetzelfde moment niet verder kwam.
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:48:48 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_46766336
Doe ik nooit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_46767076
Final Fantasy x-2 (30 minuten gespeelt, en gerealiseerd dat het de naam niet waardig was. kutspel)
Unlimited Saga (moet ik na een jaar nog steeds is een keer aan beginnen)
Resident Evil 4 (Aan begonnen, maar iedere keer andere nieuwe spellen die voorrang krijgen)
I am the Alpha and the Omega
pi_46767718
Resident Evil 4 niet veel gedaan
Tering he wat een spel is dat spel het nog regelmatig
pi_46767783
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef BossFight het volgende:
Final Fantasy x-2 (30 minuten gespeelt, en gerealiseerd dat het de naam niet waardig was. kutspel)
oh ja die 2 heb ik ook nog bijna onaangeraakt liggen
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:56:24 #68
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_46768437
mijn lijst van nauwelijks/niet gespeelde games ga ik hier niet neerzetten.
Die is namelijk zo lang dat ik er bijna moedeloos van word.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:05:53 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46768731
Rome: Total War Barbarian Invasion nooit gespeeld, omdat ik 'em niet opgestart krijg. Ik krijg steeds de melding dat ik de DVD-ROM in de speler moet doen Maar hetspel zelf staat op een CD-ROM en zit in de speler
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:21:42 #70
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_46769312
quote:
Resident Evil 4 (Aan begonnen, maar iedere keer andere nieuwe spellen die voorrang krijgen)
x-2 heb ik nog in seal liggen
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:23:07 #71
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_46771433
Wat mij betreft zijn het alleen PS2 games die ik, als ik de trein weer eens had gemist, voor weinig bij de FRS op station Nijmegen heb gekocht.

Resident Evil: Outbreak
Tony Hawk's Underground
Manhunt
Tom Clancy's Splinter Cell
MGS2

Al deze games heb ik waarschijnlijk 1x bekeken en daarna nooit meer aangeraakt. Dat geldt overigens ook voor Kingdom Hearts, 2x bekeken, maar verder eigenlijk niet.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_46815490
quote:
Laat deze ook maar liggen dan!

pi_46817572
quote:

- The Mark of Kri (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)

Onimusha 3 niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door mini-lellan op 01-03-2007 19:37:18 ]
pi_46818273
PS2:
-Shadow of the Colossus
-Midnightclub 3: DUB Edition Remix
-Yu-Gi-Oh! The duelist of the Roses (geen idee hoe ik eraan kom)
-Transformers
-Dynasty Warrios 3,4 Xtreme Legens,5 Empires

Xbox:
-Dead or Alive 3
-Halo
-Fable: The Lost Chapters (heb het origineel wel gespeeld)

PC:
-Stronghold
-GTA: Vice City
-Gothic 1,2 (een dagje gespeeld)
-Rollercoaster Tycoon 2

DS:
Metroid Prime: Hunters (saaie singleplayer)
Final Fantasy 3 moet ik nog aan beginnen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:14:56 #75
65945 Cascade
Green changed to White
pi_46819535
Hmm, even kijken...

Geen zin gehad om veel tijd aan te besteden:
- Dungeon Siege 2 + Broken World
- Neverwinter Nights 2
- Titan Quest
(maar dan wel weer 'even' Oblivion en Gothic 3 uitspelen).

Geen zin om door te ploeteren:
- UFO Aftermath en Aftershock

Geen tijd om in te verdiepen / geen zin in oorlog:
- Company of Heroes
- Sniper Elite
- Brothers in Arms: Road to Hill 30 + Earned in Blood

Heel gaaf maar PC trekt het niet lekker:
- Call of Juarez
- GRAW

(Gelukkig zijn bijna al deze games zo goedkoop mogelijk aangeschaft)

Voor sommige games moet je echt tijd maken en voor in de stemming zijn om ervan te kunnen genieten. Hoe goed of slecht ze ook zijn.
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_46823195
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef mini-lellan het volgende:
PS2:
-Shadow of the Colossus
-Midnightclub 3: DUB Edition Remix
-Yu-Gi-Oh! The duelist of the Roses (geen idee hoe ik eraan kom)
-Transformers
-Dynasty Warrios 3,4 Xtreme Legens,5 Empires

Xbox:
-Dead or Alive 3
-Halo
-Fable: The Lost Chapters (heb het origineel wel gespeeld)

PC:
-Stronghold
-GTA: Vice City
-Gothic 1,2 (een dagje gespeeld)
-Rollercoaster Tycoon 2

DS:
Metroid Prime: Hunters (saaie singleplayer)
Final Fantasy 3 moet ik nog aan beginnen.
Jammer man!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:11:54 #77
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_46827468
Settlers 5. Voor een budget prijsje tegen beter weten in mee genomen.
Bah, hoe hard kan je een goed concept verneuken
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_46918602
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef Roquefort het volgende:
Ik heb iets van 35 GC-games, en minimaal de helft heb ik niet langer dan 5 a 10 minuten gespeeld.

Mijn PC collectie staat hier achter me, even kijken wat ik nooit gespeeld heb...
Kolonisten van Catan
Perimeter
Tron 2.0 (10 min)
Oni
DTM Racedriver 2 (5 minuten, krijgertje)
Wildlife Tycoon (krijgertje)
X3 Reunion (daar moet ik écht nog in duiken)
Settlers IV (kreeg hem niet aan de praat onder XP??)
Europa Universalis II (10 minuten geprobeerd, bij volgende poging was ik de handleiding kwijt).
Il-2 Sturmovik (5 minuuutjes gespeeld, leken wel kartonnen vliegtuigjes)

Valt eigenlijk best mee, de meeste heb ik wel minimaal een uur mee gespeeld.
Kolonisten van Catan is imo alleen leuk om echt met een bord te spelen en de familie erbij.
Ik vond Oni wel leuk, maar ik denk dat het nu een beetje saai is.
X3 Reunion gaat lastig worden, tenzij je echt sloten aan vrije tijd hebt.
Settlers IV stelde me zwaar teleur, maar dat zal wel zijn geweest omdat ik gewoon Settlers 3 met wat leuke nieuwe elementjes verwachtte.
pi_46941367
Ik durf niet eerlijk te reageren in dit topic.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 5 maart 2007 @ 15:42:54 #80
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_46943016
Uhm:

Prey: paar uurtjes gespeeld, wel leuk maar niet boeiend genoeg voor mij.
Rainbow Six Vegas: Tof spel, snelle actie en toch beetje stealth maar na paar uur ook maar weggelegd.
C&C Generals: Een potje skirmish gedaan en toen weggelegd.
Warhammer Mark of Chaos: Te lange laadtijden
Warhammer 40.000 Dawn of War: Leuk spel, maar trok me niet echt aan
Stronghold Crusader: Te veel micro management, ik wil gewoon groot leger op een nog groter kasteel zetten.
Rise of Legends: Trok mijn pc niet echt, daarna niet meer geinstalleerd

En dan heb ik nog hoop games niet op cd staan die ik maar paar keer gespeeld heb
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')