Als je em kwijt wilt, pm?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Etarnel Darkness (GC) net als Resident Evil (GC) en de GC zelf goed om stof op te vangen. Beiden waren aanbiedingen die ik niet kon laten liggen in de winkel.![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik verkoop niets, dat is namelijk onderdeel van mijn zieke dwang om wel te verzamelen maar nooit afstand van willen doen.
Wat? dat vond ik persoonlijk toch een erg vette game, wat vond je er zo kut aan?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Call of Duty 2 voor de 360, 2 missies gedaan en een hoek in gesmeten.....kutspel.
Zonde.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Metroid Prime 1 ben ik nooit verder gekomen dan euhm minder dan de helft van de eerste level gok ik.
Ik had een beetje een ' meer van hetzelfde' gevoel erbij....net als bij Saints Row, maar die vond ik dan wel weer goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat? dat vond ik persoonlijk toch een erg vette game, wat vond je er zo kut aan?
@ Sharkdoggie: Ik ken die obsessie. zelf ook een tijd gehad, kwam op het eind uit op 30+ spelcomputers. Verkoop je er een paar, wil je ze weer terug![]()
![]()
![]()
Saints Row was idd goed, CoD2 vond ik vooral erg cool omdat het idd meer van hetzelfde was.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik had een beetje een ' meer van hetzelfde' gevoel erbij....net als bij Saints Row, maar die vond ik dan wel weer goed.
Alleen op die manier kan elke gamer aan zijn trekken komen....qua games danquote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Triptamine het volgende:
Meningen verschillen, en dat willen we zo houden
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lani je hoef niet zo rationeel te doen.![]()
![]()
Grandia II al mee begonnen? Zit ik ook nog mee vast...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Girls Game Talk: Stapelgek
Van dat lijstje kan NeverWinter Nights + expansion inmiddels bijna af, schiet al lekker op. De andere games ben ik niet veel verder mee gekomen, of nog niet aan begonnen. En ondertussen wel weer een hele hoop nieuwe games gekocht natuurlijk (al moet ik zeggen dat ik de meeste daarvan ook al wel (uit)gespeeld heb, ik ga vooruit)
Die moet je echt gaan spelen hoor, tof spel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef peristilius het volgende:
* peristilius kijkt even in de kast:
- The Mark of Kri (PS2)
- Prince of Persia: the Two Thrones (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)
- Battlefield 2: Modern Combat (Xbox)
- Star Wars: KotOR II (Xbox)
En dan heb ik nog wat spellen die ik hooguit een half uurtje heb gespeeld.
XBOX360-variant?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Rainbow Six: Vegas. Wat een schijtspel!
Als je een fatsoenlijke PC hebt en er even wat tijd in steekt om hem aan de praat te krijgen op een gangbare resolutie met het detail flink omhoog issie best tof.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
Rainbow Six: Vegas. Wat een schijtspel!
Vergeet mn bovenstaande post maar danquote:
ah hey platina, long time no seequote:Op maandag 26 februari 2007 18:21 schreef Platina het volgende:
Gravybrain ben jij Darunia van CZ?
ikzelf moet F-Zero GX, Billy Hatcher, Pikmin 2, Donkey Konga en Diablo 2 + expansie eens proberen langer dan 2 uurtjes max te spelen
ZONDE!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef peristilius het volgende:
- The Mark of Kri (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)
Jammer! Erg tof spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:01 schreef Frollo het volgende:
En zo komt het dat de volgende prachtspellen al jaren op mijn hdd staan terwijl ik er hooguit een uurtje aan heb besteed:
Beyond Good & Evil
Had ik ook bij dat spel. Helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ff zien
Shin Megami Tensei: Lucifer's Call( half uurtje gespeeld, trokde setting niet zo)
Leek mij ook, maar hij crashte om de paar minuten naar de desktop. En ik heb nooit de moeite genomen om uit te zoeken hoe dat kwam.quote:
Oh, dat is wel jammer dan. Ik had het spel op de PS2.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar hij crashte om de paar minuten naar de desktop. En ik heb nooit de moeite genomen om uit te zoeken hoe dat kwam.
oh ja die 2 heb ik ook nog bijna onaangeraakt liggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef BossFight het volgende:
Final Fantasy x-2 (30 minuten gespeelt, en gerealiseerd dat het de naam niet waardig was. kutspel)
Unlimited Saga (moet ik na een jaar nog steeds is een keer aan beginnen)
x-2 heb ik nog in seal liggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef BossFight het volgende:
Final Fantasy x-2 (30 minuten gespeelt, en gerealiseerd dat het de naam niet waardig was. kutspel)
Resident Evil 4 (Aan begonnen, maar iedere keer andere nieuwe spellen die voorrang krijgen)
Laat deze ook maar liggen dan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef BossFight het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef peristilius het volgende:
- The Mark of Kri (PS2)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Star Ocean 3 (PS2)
Jammer man!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef mini-lellan het volgende:
PS2:
-Shadow of the Colossus![]()
-Midnightclub 3: DUB Edition Remix![]()
-Yu-Gi-Oh! The duelist of the Roses (geen idee hoe ik eraan kom)![]()
-Transformers![]()
-Dynasty Warrios 3,4 Xtreme Legens,5 Empires![]()
Xbox:
-Dead or Alive 3![]()
-Halo![]()
-Fable: The Lost Chapters (heb het origineel wel gespeeld)![]()
PC:
-Stronghold![]()
-GTA: Vice City![]()
-Gothic 1,2 (een dagje gespeeld)![]()
-Rollercoaster Tycoon 2![]()
DS:
Metroid Prime: Hunters (saaie singleplayer)![]()
Final Fantasy 3 moet ik nog aan beginnen.![]()
Kolonisten van Catan is imo alleen leuk om echt met een bord te spelen en de familie erbij.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef Roquefort het volgende:
Ik heb iets van 35 GC-games, en minimaal de helft heb ik niet langer dan 5 a 10 minuten gespeeld.
Mijn PC collectie staat hier achter me, even kijken wat ik nooit gespeeld heb...
Kolonisten van Catan
Perimeter
Tron 2.0 (10 min)
Oni
DTM Racedriver 2 (5 minuten, krijgertje)
Wildlife Tycoon (krijgertje)
X3 Reunion (daar moet ik écht nog in duiken)
Settlers IV (kreeg hem niet aan de praat onder XP??)
Europa Universalis II (10 minuten geprobeerd, bij volgende poging was ik de handleiding kwijt).
Il-2 Sturmovik (5 minuuutjes gespeeld, leken wel kartonnen vliegtuigjes)
Valt eigenlijk best mee, de meeste heb ik wel minimaal een uur mee gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |