Valt me redelijk mee/op. Ik zou toch zeggend dat dingen over Moslims in het algemeen daar ook spelen?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Lyrebird het volgende:
Hier in de VS horen we niets over Wilders.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef zipzap het volgende:
[..]
Valt me redelijk mee/op. Ik zou toch zeggend dat dingen over Moslims in het algemeen daar ook spelen?
De rest van de wereld speelt daar over het algemeen niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:28 schreef zipzap het volgende:
[..]
Valt me redelijk mee/op. Ik zou toch zeggend dat dingen over Moslims in het algemeen daar ook spelen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef _DeMoN_ het volgende:
http://littlegreenfootbal(...)Wilders_on_the_Koran lees de reacties
quote:Toss half in the toilet and the other half in the fireplace.
That is some funky hair he's got.
quote:This is how the Dutch have paid back the Canadian soldiers who risked their lives for their freedom- euthanasia, drugs, sexual perversions and now Islamists. So Mr. Wilders stands up to the very men who would tear the country apart. Too little, too late.
quote:I love Geert Wilders, Young Frankenstein is one of my favorite movies.
quote:quiet man 2/17/2007 03:42AM PST
I really liked geert in willy wonkat
#122 Roger 2/17/2007 03:45AM PST
Heh, go easy on the man's hair. You. don't. know. what. it. is. like...um, carry on.
Wat voor een punt probeer je te maken?quote:
Niet nog een Pim.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef WaStEd het volgende:
Zo hebben we in Wilders onze eigen martelaar weer als ie straks omgelegd wordt.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Wat voor een punt probeer je te maken?
Doe je dit voor de lol zo (want het is wel wat grappig) of probeer je af te laten schilderen dat achter die link van mij veel negatieve en niet serieuze reacties schuilen? Het overgrote deel is namelijk erg positief over Geert.
Dus dan is de diversiteit niet groot, want er zijn het er gewoon veel met hem eens, gelukkig.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vond de grapjes gewoon goed geslaagd.
De diversiteit in reacties is inderdaad groot. Helaas zijn veel het met Wilders eens.
Kom op... dit moet je kennen als Nederlander! Dit is wat bijna elke buitenlander over Nederland weet. In verschillende landen heb ik het al naar mijn hoofd gehad.quote:
dat noemen we een eigen mening.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Dus dan is de diversiteit niet groot, want er zijn het er gewoon veel met hem eens, gelukkig.
Wacht maar tot de apocalyps begint in de vorm van WWIIII en jezus terug komtquote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef Haaglander het volgende:
Moge het zwaard der gerechtigheid de nekken van de ongelovige heersers van Nederland klieven, moge de straten van Den Haag veranderen in rivieren van bloed, moge de meest verschrikkelijke kreten worden geslaakt uit de krochten van het Binnenhof, moge de heerlijkheid van Allah spoedig aanbreken. Sterf gristenhonden sterf .........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |