Mja, gelukkig bezorgt de DHL hier ook. Die zullen het vast wel waarderen als ik minstens twee keer per maand 3kg laat versturenquote:
Waarschijnlijk wel, en zoals iedereen weet raken die nooit iets kwijt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef leejow het volgende:
[..]
Mja, gelukkig bezorgt de DHL hier ook. Die zullen het vast wel waarderen als ik minstens twee keer per maand 3kg laat versturen
Dan zal ik toch uiteindelijk de slechtse van de twee zuigende moeten kiezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, en zoals iedereen weet raken die nooit iets kwijt.![]()
Veel succes met kiezen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef leejow het volgende:
[..]
Dan zal ik toch uiteindelijk de slechtse van de twee zuigende moeten kiezen
Godzijdankquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef leejow het volgende:
TNTLekker, een aangetekend poststuk kwijtgeraakt. 2 Mei verstuurd, niets meer van vernomen (zwerft ergens rond in sorteercentrum in Zwolle). Nu zit het hem niet in de kosten (zat voor 60 euro aan platen in), maar één van die platen is vrij zeldzaam
Dat hele kledinggebeuren is kut, ik heb ook nog steeds mijn kleren niet gekregen. Netjes op tijd besteld, daarna niks gekregen. De teamcoach vond dat ik een nieuw formuliertje moest invullen (oktober of november), nog steeds niets gekregen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:25 schreef kingprise het volgende:
een vraag, hoe zit dat eigenlijk met die tnt post kleding wanneer krijg je die kleding? ik had het eerst gevraagd en ze hadden me toen gezegd dat ik eerst zo'n formuliertje moest invullen, maar dat heb ik nooit gekregen:P
Heb ook net een formuliertje opgestuurd. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:03 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat hele kledinggebeuren is kut, ik heb ook nog steeds mijn kleren niet gekregen. Netjes op tijd besteld, daarna niks gekregen. De teamcoach vond dat ik een nieuw formuliertje moest invullen (oktober of november), nog steeds niets gekregen.
Nu heb ik een jas van een van de zaterdagswerkers die weg is gegaan, voldoet net zozeer, maar toch irriteer ik me eraan dat ze niet gewoon mijn kleding bestellen. Ik werk er nu al twee jaar en heb tot februari dit jaar altijd in mijn eigen kleding rondgelopen. Nu nog steeds, alleen nu heb ik een jas![]()
Het vreemde is dat zaterdagswerkers die twee maanden werken wél polo's, jassen, een regenjas en broeken van TNT hebben... Stelletje amateurs daar bij dat hele kledinggebeuren...
Contracturen gedeeld door fulltime contract (37 geloof ik?)quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Eerste kolom, perc/aantal.
De eerste is je part-time factor (contractuur gedeeld door?? denk ik), en het getal voor SAL. EXTRA UREN is het altijd uur boven je contract
die 22,840 is het aantal overuren. Dit aantal* je salaris voor overuren (2e kolom, 'berekening over') is wat je dan dus betaald krijgt voor extra uren. Dat bedrag staat dan in de 2e kolom vermeld onder 'betaling'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:48 schreef kingprise het volgende:
bij mij staat bij: salaris: 10,530% en bij sal. extra uren staat bij mij: 22,840 en wat houd dat dan in?
Handig allemaal, maar waar kan ik me aanmelden voor dat intranet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:31 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
die 22,840 is het aantal overuren. Dit aantal* je salaris voor overuren (2e kolom, 'berekening over') is wat je dan dus betaald krijgt voor extra uren. Dat bedrag staat dan in de 2e kolom vermeld onder 'betaling'.
Het 'tijdvak' waaruit de extra uren genomen worden staat boven aan je strook.
Voor april was dit bijvoorbeeld:
'TV 26-02 / 01-04' , van 26-02-2007 t/m 01-04-2007 dus.
Verder kun je op IntranetMail Thuis ook wat informatie vinden over de salarisstrook:
https://medewerkers.tntpost.nl/hr/salaris/salaris-specificatie/
(HR Portaal, Salaris, Salaris-specificatie)
Het is 1 groot complot. Je kunt via Intranet helemaal geinformeerd worden hoe het werkt, ze sturen specificaties, maar eigenlijk naaien ze je..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:00 schreef Beach het volgende:
Goh ik ben niet de enige die genaaid word.
Wat een verrassing.
Das inderdaad pas een paar keer geweest, maar in principe geen HAH op zaterdag en maandag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:00 schreef Beach het volgende:
Maar tegenwoordig werk ik wel graag op de zaterdag, geen kloteHAH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |