Vetquote:
Hier een uur geleden ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:31 schreef Jodelaar het volgende:
Rita zegt: Jetzt gewitter aber heute nacht schnee
het onweert dus in oostenrijk
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Tot 20mm regen morgen!
Naja, beter op zondag dan doordeweeks als ik op het fietsje naar mn werk moet.
nou, mooi danquote:Op zondag 25 februari 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Vandaag tussen Java en Kuala Lumpur op sommige stukken flink wat turbulentie, maar het vliegtuig was spiksplinternieuw, dus ik had er alle vertrouwen in.. en zie.. ik ben er nog
tis nog ver en zo'n vaart zie ik het nog niet lopen. Ok, veel regen misschien maar wateroverlast...?quote:Op maandag 26 februari 2007 08:36 schreef -skippybal- het volgende:
Donderdag zou wel eens een hele gare dag kunnen worden met bakken regen die voor ondergelopen straten, tunnels en what not kan zorgen
donderdagen, dat zijn wel de gare dagen dit jaarquote:Op maandag 26 februari 2007 08:36 schreef -skippybal- het volgende:
Donderdag zou wel eens een hele gare dag kunnen worden met bakken regen die voor ondergelopen straten, tunnels en what not kan zorgen
Tis idd wel erg toevallig allemaalquote:Op maandag 26 februari 2007 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
donderdagen, dat zijn wel de gare dagen dit jaar
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef JoeKurr het volgende:
Misschien dan tijd voor een kleine verandering: "gedonderdag"
thnx.. weet jij of er rechtstreekse vluchten van Denpasar naar Nederland gaan? Maatschappij maakt niet uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Da's inderdaad redelijk dichtbij. Het zal er wel warm zijn vermoed ik zo.
Kijk eens op http://indahnesia.com/weather/weather.php
Rechtstreeks niet, wel met een uurtje rust in Kuala Lumpur of Jakarta. Check Malaysian Airlines, Singapore Airlines en KLM. Ik weet niet zeker of ze allemaal naar Bali vliegen, maar dat moet je zelf maar ff bekijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:10 schreef addie het volgende:
[..]
thnx.. weet jij of er rechtstreekse vluchten van Denpasar naar Nederland gaan? Maatschappij maakt niet uit
Nope die is alweer van de kaart, het is altijd afwachten wat die gaat doen, maar zo het nu naar uit ziet blijft het bij kracht 7 a 8, waar de meeste wind komt is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:19 schreef Nolius het volgende:
Zit de storm er nog in Speedy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |