Zet je hem zelf vast of laat je dat doen?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo ik heb de windmeter even klein stukje uit het dak laten steken, kabel heb ik met 10 meter moeten verlengen, maar volgens het boekje mag datkortom, het past erg mooi. Aan het einde van de middag wordt deze vast gezet, en dan steekt die officeel boven het dak uit. Trouwens, wel mooi uitzicht
voor de rest heb ik de windmeter even een onderhoud gegeven, het propelletje wilde moeilijk draaien, dus dit is ook weer dik in orde
[afbeelding]
Hier nog een foto
[afbeelding]
Ik zet em zelf vastquote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zet je hem zelf vast of laat je dat doen?
Tuurlijk wil ik datquote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef i2Them2 het volgende:
Leuk. Ik ben mijn windmeter ook zat. Hij geeft maar om de minuut oid aan hoe hard het waait. Ook staat hij maar een paar meter hoog
. Denk dat ik hem komende maand op een betere plek ga ophangen
. Maar kan je misschien wat meer over dat nieuwe station vertellen. Klinkt namelijk zeer goed. Ben echt toe aan wat beters. En dan niet een nieuwe, betere, La Crosse.
Ik heb de D70, erg tevreden meequote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef i2Them2 het volgende:
Valt me nog alles mee die prijs. Maar ik ga eerst maar eens een goed DSLR kopen. De digicam die we nu hebben is zwaar irritant; k*t batterijen. Ik ga of voor de D50 (goedkopah, betere nachtopnamen) of de D70 (duurder, maar uitgebreider).
Zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat ziet er erg netjes uit die screens
Waar in Denemarke is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef Jodelaar het volgende:
een maat uit denemarken
(Matthias Drozy) (*) (L) Analine zegt: It was rain & hail yesterday but its snowing very hard now, i think there is like 10 cm of snow in here and its fucking cold man -4 but feeling like -30 or something
Ah, ja, daar kan het flink spoken iddquote:
foto / Filmpje!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Half bewolkt hier. Geeft een heel raar effect, met meeuwen en assimulatieverlichting.
Iemand trouwens een goede site waarop staat wanneer welke planeet waar te zien is? Want ik zit óf naar een planeet te staren óf naar een ufo, en ik ga uit van het eerste en nu ben ik nieuwsgierig
"Gelukkig" (tussen dikke haakjes) dat ik dan op vakantie ben in Oostenrijk. Tis maar te bezien of het daar dan ook regent, en anders het zwembad opzoeken of een pokerdagquote:
Leuke vakantie danquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
"Gelukkig" (tussen dikke haakjes) dat ik dan op vakantie ben in Oostenrijk. Tis maar te bezien of het daar dan ook regent, en anders het zwembad opzoeken of een pokerdag![]()
Klinkt misschien raar maar ik hoop niet op droog weer, zoveel sneeuw ligt er niet en onze favoriete piste is zelfs gesloten!!! (zwarte olympiagang piste) Daarom hoop ik nog tot dinsdag een dik pak sneeuw, skien in de sneeuw heb k zovaak gedaan, dus maakt me niets uit. Als het maar niet gaat regenen, hagelen of natte sneeuwen. en liever wel 2 / 3 dagen droogquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Leuke vakantie danik hoop op droog weer voor jouw
![]()
Zojuist de "weestation nexus" gereseveertik hoop em spoedig te kunnen instaleren
Tja, maar als er geen sneeuw valt, dan kun je maar beter droog weer hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar maar ik hoop niet op droog weer, zoveel sneeuw ligt er niet en onze favoriete piste is zelfs gesloten!!! (zwarte olympiagang piste) Daarom hoop ik nog tot dinsdag een dik pak sneeuw, skien in de sneeuw heb k zovaak gedaan, dus maakt me niets uit. Als het maar niet gaat regenen, hagelen of natte sneeuwen. en liever wel 2 / 3 dagen droog. Ik verwacht het beste
![]()
heb nog wat er bij gezet, daar maak ik me dus zorgen omquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja, maar als er geen sneeuw valt, dan kun je maar beter droog weer hebben
quote:We zitten daar met zoon 30 / 40 (32 skien waarvan 12 kinderen) man met ruim 10 beginners (waarvan 4 kinderen onder 6 jaar) Voor hun hoop ik op sneeuw, het dal is niet veel soeps en kinderland is dicht. Ik wijk wel uit naar boven maar voor die beginners hoop ik tog echt sneeuwen voor me eigen voor sneeuwbal gevecht / sleeen met banaan (zoon ding voor op het water)
![]()
Sneeuwdiktes daar:quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef Jodelaar het volgende:
dit missen we dus nu he
[afbeelding]
Denemarken vandaag, sneeuwduinen
Het weerstation die hier in dit topic staatquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
wat heb je besteld Snuiver ?
Ja idd, daar kunnen wij alleen nog maar van dromenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef Jodelaar het volgende:
dit missen we dus nu he
[afbeelding]
Denemarken vandaag, sneeuwduinen
Nee jij niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |