quote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin
De meeste fokkers vinden Natasia juist zo walgelijk omdat ze helemaal niet aan haar kinderen denkt.
mafkees.
Maar ze likt brian brains zijn hol ( ik ben nog een beetje in de Bart mood )quote:Op maandag 19 februari 2007 18:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Afblijven van Palmazij geeft Nathasia tenminste tegengas.
Late reactie...maar vlaamse gaaiquote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Wie weet vat voor vogel dit is, ik dacht een ijsvogel?
En zo is dat!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin
De meeste fokkers vinden Natasia juist zo walgelijk omdat ze helemaal niet aan haar kinderen denkt.
mafkees.
mee eens. Net dat filmpje bekeken en dan zegt ze tegen brian, laat je niet opfokken.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar ze likt brian brains zijn hol ( ik ben nog een beetje in de Bart mood )
Als Palma gewoon geen stroop om agresso's lipjes smeert dan had hij er wellicht vandaag uit gegaan. Ze HAD de boel gewoon zijn gang kunnen laten gaan vanmorgen toen brianbrains flipte.
The video you have requested is not available.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar ze likt brian brains zijn hol ( ik ben nog een beetje in de Bart mood )
Als Palma gewoon geen stroop om agresso's lipjes smeert dan had hij er wellicht vandaag uit gegaan. Ze HAD de boel gewoon zijn gang kunnen laten gaan vanmorgen toen brianbrains flipte.
Dan stem ik toch tegen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Krijgt ze toch voor elkaar. Sylvia stemt toch weer gewoon ja.![]()
[..]
Wat een fucking onzin
mafkees.
Is altijd zo, over een paar minuten is hij er weer.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Ah, ik heb echt met Bart te doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Brici het volgende:
hebben jullie dit filmpje al gezien?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=18207
[..]
Wat een fucking onzin
mafkees.
Hoop dat dat ding snel wordt weggedragen.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef KimiK het volgende:
Walgelijk, moet je die mafkees nou die draaitafel zien verkrachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |