Ik interpreteerde het als een cynische opmerking....quote:Op maandag 19 februari 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu ook dat de borsten van Amanda echt zijn!
Vind ik ook jammer, heel jammer.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:52 schreef Lieve het volgende:
Jammer dat Huub onder de douche stond. Anders was brian brains er nu uit geweest. Jammer
Goed filmpje hoor, dat laat de agressie van Brian duidelijk zien.quote:
live meegekeken!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Brici het volgende:
hebben jullie dit filmpje al gezien?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=18207
Afblijven van Palmaquote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Lieve het volgende:
Ik snap trouwens niet wat dat manwijf Palma de Mallorca daar in dat huis moet. Opmiepen zou ik zo eens zeggen! Gewoon lekker opmiepen. Daar heb je niks aan aan zo'n waaimuts
veel fokkers zullen denk ik genieten als de kinderen van nastas huilen, hoe intens kun je iemand haten?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als ie bounced heb je daar dus de kinderen mee.
Ranzige tv die het beste uit de kijkers haalt...
Sorry, maar ik vind Sylvia zoals ze er nu bijloopt foeilelijk, inclusief dat truitje.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:59 schreef CARLAK het volgende:
Het truitje dat Sylvia nu aan heeft staat haar erg goed. Ik hoop dat DGK haar vaker soortgelijke kleding geeft zodat ze iets beter uit de verf kan komen.![]()
Nee joh.. Dat was Kelly bij BBquote:Op maandag 19 februari 2007 18:00 schreef BwennieBren het volgende:
Wat staat er nou op Eric's onderbroek?
Wegens verbouwing achterom?
Wat een fucking onzinquote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
veel fokkers zullen denk ik genieten als de kinderen van nastas huilen, hoe intens kun je iemand haten?
eigenlijk waanzin, en weer het is alleen maar eeb spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |