En een kippelip. Die gozer heeft er nix voorovergehad. Als je een beetje trots had maakt ie een bedrag over aan het kankerfonds !quote:Op maandag 19 februari 2007 17:22 schreef Lieve het volgende:
Bewijs over het 'lulverhaal' van de snor. Gisterenavond stond er dezelfde hoeveelheid niks als vandaag. En dat was niks.
Dit is een donkerharige jongen MET beharing want hij heeft zich net laten harsen op zijn (kippen)borst
[[url=
[[url=[[url=
VOlgens mij is hiermee weer bewezen dat het een leugenaar is
Dat deed ie toch ook. ¤ 250,-.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En een kippelip. Die gozer heeft er nix voorovergehad. Als je een beetje trots had maakt ie een bedrag over aan het kankerfonds !![]()
Ik dacht , je wilt opvallenquote:
OHquote:
Wat een nepgast.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:22 schreef Lieve het volgende:
Bewijs over het 'lulverhaal' van de snor. Gisterenavond stond er dezelfde hoeveelheid niks als vandaag. En dat was niks.
Dit is een donkerharige jongen MET beharing want hij heeft zich net laten harsen op zijn (kippen)borst
[[url=
[[url=[[url=
VOlgens mij is hiermee weer bewezen dat het een leugenaar is
Als ie een beetje vent was geweest had ie die ¤ 50.000 overgemaakt.quote:
Ja, raar. Zal door de plaatjesserver komen. Maar de link van Avonne werkt bij mij heel vaak niet. Heeft iemand tips voor een goed werkende uploader voor plaatjes?quote:
Volgens Braaajen heeft hij daar bijna niets meer van over (kansspelbelasting) en hij heeft zijn tante naar zijn zieke moeder gezonden (of andersom) en heeft dat bekostigd.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ie een beetje vent was geweest had ie die ¤ 50.000 overgemaakt.
http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, raar. Zal door de plaatjesserver komen. Maar de link van Avonne werkt bij mij heel vaak niet. Heeft iemand tips voor een goed werkende uploader voor plaatjes?
www.photobucket.comquote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, raar. Zal door de plaatjesserver komen. Maar de link van Avonne werkt bij mij heel vaak niet. Heeft iemand tips voor een goed werkende uploader voor plaatjes?
vraagje: waar heeft Brian die 50.000 vandaan? Heeft ie die in DGK gewonnen?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als ie een beetje vent was geweest had ie die ¤ 50.000 overgemaakt.
Uh? heb je niet goed gelezen...quote:Op maandag 19 februari 2007 17:32 schreef Burgundy het volgende:
[..]
vraagje: waar heeft Brian die 50.000 vandaan? Heeft ie die in DGK gewonnen?
Da's dan erg jammer voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens Braaajen heeft hij daar bijna niets meer van over (kansspelbelasting) en hij heeft zijn tante naar zijn zieke moeder gezonden (of andersom) en heeft dat bekostigd.
In het begin van DGK hadden de bewoners de kans om 100.000 te winnen door deze unaniem te geven aan een van de bewoners. Elke dag (meen ik) wanneer ze dat niet voor elkaar kregen ging er 25.000 eraf. Uiteindelijk heeft Brian dus 50.000 gekregen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:32 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Getverquote:
Ken uw klassiekers. Kijk de eerste 2 of 3 uitzendingen van DGK maar even terug.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:32 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Nee, maar om nou 487 COSsen door te lezen...quote:
Deze gebruik ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ok thx, ik wist niet dat HIJ die had gekregenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
In het begin van DGK hadden de bewoners de kans om 100.000 te winnen door deze unaniem te geven aan een van de bewoners. Elke dag (meen ik) wanneer ze dat niet voor elkaar kregen ging er 25.000 eraf. Uiteindelijk heeft Brian dus 50.000 gekregen.
Ja daar zat ik idd ook al aan te denkenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:35 schreef Prospera het volgende:
Ik snap het niet helemaal, dan ben je uren bezig je te laten opmaken en over een paar uur ga je naar bed en moet je alles er weer afhalen![]()
Hij heeft 250 euris geschonken. Iemand zei at hij beter 50.000 kon overmaken om het goed te maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:36 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Nee, maar om nou 487 COSsen door te lezen...
Kan iemand dit aub ff in een zin vertellen...plz?
Brian is gewoon een eeuwige fokking zeikert, een huichelaar, een leugenaar en slecht dichter en manipulerende mafkees. Pfffff ik HAAT die gozer nog meer dan Natasja eigenlijk....quote:Op maandag 19 februari 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's dan erg jammer voor hem.
Typerend trouwens dat je hem in zijn eeuwige gezeik naar Nena toe (dat ze hem niks gunde) daar nooit over hoorde.
Ja, erg he, ze heeft mooi haar van zichzelf, ze heeft dat helemaal niet nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:38 schreef Sporti het volgende:
Hoorde ik dat goed krijgt Silvia volgende week ook nephaar?![]()
Lijkt me wel zo frisquote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef Prospera het volgende:
De pedicure heeft bij Huub een anti-bloedspat chirurgenmasker op. Is ze bang voor slagaderlijke bloedingen?
Ze haalt wat eelt wegquote:
Owww nou mij is het niet duidelijk. Wat zijn de feiten? Leg eens uit?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de brief aan Bart door een redactielid is geschreven om Bart even af te straffen.
Ben benieuwd wanneer Sylvia haar brief krijgt. En dan niet de brief van de fans maar van een redactielid wat een bonusje krijgt als Sylvia een keer ontploft.
Ja dank jequote:Op maandag 19 februari 2007 17:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze haalt wat eelt weg![]()
Nog gelukt met het stofzuigen trouwens?![]()
Arme masseurquote:
het is er, dank je, ik schrik weer eens van die kutBrian, way een idioot. gajes!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
Brian haalt verhaal bij Huub
(nog een momentje geduld)
Dat zei hij aan de telefoon, dus staat genoteerd.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef avonne het volgende:
Ik geloof er niks van dat Brian 250 euro gaat overmaken.
Leugenaar
Ze hebben al een andere camera genomenquote:
Eerst de boel belazeren en dan afkopen met 250 . Ik dacht dat dat al overgemaakt was. Oh wat een rat.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei hij aan de telefoon, dus staat genoteerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |