Nopequote:
Ik hoop dat HiDiHo daar nog mee komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef Lady-night het volgende:
Is er al een filmpje van Brian en Man na het bad?/
Het duurt ff maar als je geduld hebt lukt het echt wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef Elounda het volgende:
Ik kan dat fimpje van A en N onder de douche niet goed downloaden via Megaupload.
Iemand toevallig een ander linkje??
Thanx, ik dacht dat ie het bij mij niet deed... ga ik het nog een keertje proberen...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het duurt ff maar als je geduld hebt lukt het echt wel.
Dat ze mindfucken achter weten we, maar dit zou wel erg ver gaan, dat kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de brief aan Bart door een redactielid is geschreven om Bart even af te straffen.
Ben benieuwd wanneer Sylvia haar brief krijgt. En dan niet de brief van de fans maar van een redactielid wat een bonusje krijgt als Sylvia een keer ontploft.
Nope, is m niet, ik ga wel ff zoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
Ijsvogel is helder blauw valt enorm op
Nog goedkoper??quote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda lijkt op Nicole Richie zo..alleen dan nog goedkoper
Ja, mijn favoriet veranderd toch met de dag dus los ik het zo maar op.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:59 schreef Elounda het volgende:
Wireless die user icon van jou is helemaal top
Het is een pimpelmeesquote:Op maandag 19 februari 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, is m niet, ik ga wel ff zoeken.
Heb ik ook al eens geschreven maar ik vond dat ze op de oude verlepte versie leek.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda lijkt op Nicole Richie zo..alleen dan nog goedkoper
Niet dat ik gezien heb, wel jammer dat de schoonheidsmevrouw hem al heeft verteld over de brief van vanmiddag.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
Heeft brian ook maar een sprankje interesse getoond voor Barts problemen?
Het is niet voor niets een Surprisepartyquote:Op maandag 19 februari 2007 16:03 schreef Lieve het volgende:
De bewoners mogen toch wel Natasja's verjaardag en haar feest verneuken? Gewoon totaal zo ongelofelijk verrot verpesten dat ze over tien jaar nog weet dat ze 39 werd in DGK. Onvergetelijk maken zeg maar.
Want iedere trut die in zo'n rolbevestigende jurk wil lopen op haar verjaardag die verdient het...... om even normaal te leren worden.
En Natasja kan wel DENKEN dat ze heel wat is en dat haar verjaardag de belangrijkste dag van het jaar is...., maar voor Sylvia is dat Carnavalszondag TOEVALLIG!
Dus .........
Wijn over de avondjurk van Natasja zou ik zo zeggen. Meteen als ze hem aantrekt even struikelen met een vol glas rode wijn. Vol over Natasja heen. OEPS............
Discriminatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Huub vraagt of ze zijn bikinilijn wil harsen.
Ze antwoord: "Nee, dat doe ik niet. Dat doe ik alleen voor vrouwen"
Lijkt me een prachtig cadeauquote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef itsme het volgende:
en ik hoop dat we natasia's verjardag niet meer hoeven te zien. dat ze dan opgerot is.![]()
De vogel op deze foto is een gewone vink (mannetje)quote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
Ijsvogel is helder blauw valt enorm op
nee ik denk toch een kooimees..quote:
Ik verwacht niet dat ze net als Natasia als een viswijf zal gaan lopen schreeuwen, maar op haar eigen rustige manier geeft ze wel zeker meer weerwoord.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:59 schreef LiisaB het volgende:
Silvia: ik ben klaar met aardig zijn. Heb er nog niet veel van gemerkt!
OT: Google ff naar boomklever, ik zal gelijk hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:08 schreef kissa het volgende:
[..]
De vogel op deze foto is een gewone vink (mannetje)
Tis een koolmeesje ja kloptquote:Op maandag 19 februari 2007 16:08 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
nee ik denk toch een kooimees..![]()
Mijn idee! Dat Natrasha de hele dag het middelpunt is ipv Natasia. Dat trekt ze niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:05 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hoop dat Eric iig zijn alter ego Natrasja laat zien op haar verjaardag. Ik wil die snoetjes wel een zien als reactie daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |