Handig als je zowel friet van de BK als de Mac wil, dus. Kun je 't in één keer kopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef maartena het volgende:
En als het om friet gaat.... in Nederland ga je dan gewoon naar de ouderwetse snackbar. Die verkoopt betere friet van zowel de BK als de Mac.
met het risico dat als ze het vet niet al te vaak verversen waardoor je alsnog ziek kan wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef maartena het volgende:
En als het om friet gaat.... in Nederland ga je dan gewoon naar de ouderwetse snackbar. Die verkoopt betere friet van zowel de BK als de Mac.
Gooi je toch lekker zelf wat in de frituur. Als je overzadigde plantaardige olie gebruikt is het nog gezonder ook!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef renwan het volgende:
Nou heb ik zin in mac! Maar die is veel te ver weg!![]()
Dat risico loop je bij McDonalds ook natuurlijk. Maar je kunt zelf ook wel bepalen welke snackbar betere kwaliteit levert natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
met het risico dat als ze het vet niet al te vaak verversen waardoor je alsnog ziek kan worden
Haal bij de BK twister fries i.p.v. de normale. Er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Syb-rund. het volgende:
Combineren is gewoon hèt idee!![]()
De friet bij de burgerking is ronduit matig, en bij de macdo zijn dat de burgers, dus maak er maar gewoon de MacBurger van, met de lekkere frietjes van de mac, en de burgers van de Bugerking.
Dan zal ik er zeker vaker naartoe hobbelen![]()
Helemaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef DrPwn het volgende:
fastfood is voor dikke gasten die zwaarden verzamelen en tekenfilms kijken
Macdrek is voor breezahs en burger king is voor breezahs met een iets betere smaak, maar het is allebei ranzige zooiquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef switchboy het volgende:
Die zinloze eindeloze discussies hierover. Kunnen we het er niet gewoon overeens worden dat het eten in beide toko\'s troep is maar wel lekker.![]()
klacht: mensen moeten is ophouden het een beter te vinden dan het ander. Het verkoopt beide lekkere troep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
Er is maar één hamburgertent die alle andere overheerst.Maar die maken geen hamburgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging je al de fout inquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef moonmovies het volgende:
Ik vroeg bij een Mac laatst naar iets lekkers
Dat was ook de grap hequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar ging je al de fout in![]()
Zegt al veel dat een werknemer niet eens weet wat ze moet aanbevelen.. kun je nagaan hoeveel troep ze verkopen
ik kan me nooit voorstellen dat er serieus mensen zijn die vrijwillig tijd steken in fok maar er zijn blijkbaar genoeg falers die dat wel doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Samsonneke het volgende:
Ik kan dat nooit begrijpen, dat er mensen zijn die bijvoorbeeld een Big Mac prefereren boven een Whopper.
Nee echt, wanneer mensen mij zoiets zeggen, breekt mijn spreekwoordelijke klomp.
Dat zoiets kan (in Nederland).
Helemaal niet Burgerking is eerste klas rotzooi!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef switchboy het volgende:
Die zinloze eindeloze discussies hierover. Kunnen we het er niet gewoon overeens worden dat het eten in beide toko\'s troep is maar wel lekker.![]()
klacht: mensen moeten is ophouden het een beter te vinden dan het ander. Het verkoopt beide lekkere troep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |