CC zit ook in Rotterdam bij Pathe!.. (of zat daar in ieder geval..)quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef Yngwie het volgende:
Fastfood? Daar zijn wat mij betreft echt maar 2 opties voor:
- Subway
- Charlie Chiu (helaas alleen station Utrecht)
Best lastig kiezen ja, de Mac of Windowsquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor een nóg leukere eindeloze discussie, vervang Burgerking door Windows.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
Hoerige kut tent die 3x duurder is dan een normale friettent wat 10x beter is.
Ananas: Een xxl menu zo'n pittige aub
Kassahoer: Das dan 7 euro
Ananas: Oui oui monsieur
Ananas: Merci pour le menu maar waarom zit er een kleine friet bij? Ik bestel toch een xxl menu?
Kassamonsieur: Ja dat hoort zo
Ananas: Sterf!
Ga failliet aub.
de mac heeft goeie troep, maar ik heb nog maar 1 keer bij de bk gegeten en dat was echt ranzig(londen)quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef switchboy het volgende:
Die zinloze eindeloze discussies hierover. Kunnen we het er niet gewoon overeens worden dat het eten in beide toko's troep is maar wel lekker.![]()
klacht: mensen moeten is ophouden het een beter te vinden dan het ander. Het verkoopt beide lekkere troep
de mcquote:Op maandag 19 februari 2007 17:39 schreef isama het volgende:
[..]
de mac heeft goeie troep, maar ik heb nog maar 1 keer bij de bk gegeten en dat was echt ranzig(londen)
Windows vs. McDquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor een nóg leukere eindeloze discussie, vervang Burgerking door Windows.
Says who..? Chili cheese weeks..!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
qua geld eet ik gewoon elke middag rond de 20 euro. dus dan is mc eigenlijk heel geodkoop. en damn wat een dikke wintersportburger hebben ze. mmmm i'm lovin' it!
very cheese.
bk heeft helaas alleen de whopper als lekkerste. en dan nog krijgen veel mensen wormen en voedselvergiftiging van burgerking. bk doet nooit iets speciaals.
Ohja kijk maar straks krijg je nog een voedselvergiftigingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:52 schreef Miss_kausalaya het volgende:
kvind et wel dure zooi... oke tis lekker.. maar wat er mee gebeurt in die keuken daar bijv van de MC en dat spul zit je daarna doodleuk op te eten...
3 weken terug oid kochten ik en een vriend 2 burgers hij een bigmac ik een visburger, daarna hadden we allebei last van onze keel. beetje ziekjes ofzo...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ben vorige week 3 dagen ziek geweest vanwege een McRösti
Broodje spetterpoep?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:48 schreef Shadowke het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Rendang, jeweets..!quote:
De friet bij de Burgerking is vele malen beter dan die pauperfrietjes bij de macquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Syb-rund. het volgende:
Combineren is gewoon hèt idee!![]()
De friet bij de burgerking is ronduit matig, en bij de macdo zijn dat de burgers, dus maak er maar gewoon de MacBurger van, met de lekkere frietjes van de mac, en de burgers van de Bugerking.
Dan zal ik er zeker vaker naartoe hobbelen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |