quote:
En een eigen 'crack-hoer' met een kinderlichaamjequote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:
Jort Kelder ook aan de coke dus? Hij heeft wel een beetje een coke-hoofd.......
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, ik heb zijn werkwijze nu ook door: Hij lult elke rechter net zo lang murw tot ze de verdachte laten gaan.
gewoonquote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef Arcee het volgende:
Hij staat gewoon een betoog als advocaat te voeren.
Wat dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie wel in de gaten dat 'ie aan het citeren is?
Ik snap het wel hoor, die journalisten zijn er allemaal op uit om Mosco een oor aan te naaien, daar hebben ze decennia lang op zitten wachten....quote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef TeChNo2 het volgende:
"goed luisteren en goed opschrijven" "en schrijf het alsjeblieft letterlijk op"
jongetjes en meisjes, nu gaan we ranja drinken haha![]()
Een punt lijkt me beter dan nog meer komma's iig.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef Cynix ® het volgende:
Je ziet die journalisten denken: schrijf ik dit gewauwel letterlijk op of lul ik er straks achter mijn bureau een punt aan?
teveel details, teveel zijstapjes (hou dit even vast).quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Prima verhaal hoor, ik snap jullie kritiek niet.
Hij wil professioneel overkomen, toch nou dan slaat dit verhaal he-le-maal nergens op.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Prima verhaal hoor, ik snap jullie kritiek niet.
Omdat de media hem kapot probeert te maken, nu geeft hij eindelijk zijn weerwoord. Als hij ze rug recht houdt, dan maakt dit Bram alleen maar sterker, soms heb je dit soort dingen nodig in je leven, dan blijf je scherp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, Brammetje ontkent gewoon alle aantijgingen. Wij zijn allemaal gek. Ik snap eigenlijk niet waarom hij dan een persconferentie geeft.
Hoe kun je een persconferentie/betoog houden van 50 minuten zonder teveel details te noemen en/of teveel zijstapjes te nemen. Wat een drogredenering.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
teveel details, teveel zijstapjes (hou dit even vast).
hij heeft wel degelijk een punt, vind ik, maar je verliest de lijn een beetje.
Hij wil z'n verhaal gewoon zo waterdicht mogelijk uitleggen, logisch toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
teveel details, teveel zijstapjes (hou dit even vast).
hij heeft wel degelijk een punt, vind ik, maar je verliest de lijn een beetje.
hij is kwaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef achterop23 het volgende:
Hij is zuur
Die heeft z'n eerste overwinning tegen Moszkowicz iig al binnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef JohnDope het volgende:
Maar zoals ik al zei voor Jort Kelder is dit nog niet klaar.
Inclusief een hoop komma's en te weinig punten.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij wil z'n verhaal gewoon zo waterdicht mogelijk uitleggen, logisch toch?
Bij een kerel als Holleeder wil je niet het bloed onder de nagels vandaan halen als je geen cowboy bent. Op een dag is hij het zaadje.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heeft z'n eerste overwinning tegen Moszkowicz iig al binnen.
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Ali Salami het volgende:
Hij is wel erg geëmotioneerd..
Inderdaad. En terecht...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat de media hem kapot probeert te maken, nu geeft hij eindelijk zijn weerwoord.
Vind je het raar, hij is de afgelopen weken van allerlei kanten (letterlijk) met modder besmeurd, zijn reputatie als strafrechtpleiter is naar de Fillistijnen, en hij heeft doodsbedreigingen gehad naar aanleiding van (onjuiste?) betijgingen, en heeft tot nu toe niet kunnen reageren op die aantijgingen omdat hij moest onderduiken in het buitenland. Ik kan het mij zeer goed voorstellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef achterop23 het volgende:
Hij is zuur
Bram is een onsportief verliezer. Ik hoop dat hij weer verliest.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef JohnDope het volgende:
ja, klopt, maar in een persconferentie is dat wat lastig volgen, je kan niet ff terugbladeren, het is nogal een verhaal namelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij wil z'n verhaal gewoon zo waterdicht mogelijk uitleggen, logisch toch?
Zoals ik al zei: ook Holleeder is des duivels op Jort Kelder en je weet hoe dat werkt in die wereld.....quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bram is een onsportief verliezer. Ik hoop dat hij weer verliest.
Wat is daar onsportief aan? Mag je niet vinden en zeggen dat een rechter fout is? Hoop je dat hij verliest omdat je hem niet mag, of omdat je het volledig eens bent met de argumenten van Jort en de redenering van de rechter?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Naja, daar heb je de media voor......ow wachtquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, klopt, maar in een persconferentie is dat wat lastig volgen, je kan niet ff terugbladeren, het is nogal een verhaal namelijk
Pfff, dan klaagt hij Jort toch gewoon aan wegens smaad? Ik neem aan dat Brammetje de route wel kent.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Inderdaad. En terecht...
Een advocaat die van alles beschuldigd wordt door alles en iedereen moet dat maar slikken? En wanneer hij dit gaat tegenspreken d.m.v. deze persconferentie "kan het niet en is het niet professioneel"...
De meeste mensen vinden het leuk om een dergelijk iemand van z'n voetstuk te zien vallen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is daar onsportief aan? Mag je niet vinden en zeggen dat een rechter fout is? Hoop je dat hij verliest omdat je hem niet mag, of omdat je het volledig eens bent met de argumenten van Jort en de redenering van de rechter?
Op zich niet zo gek als door een media rel je levenswerk wordt afgebroken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef achterop23 het volgende:
Hij is zuur
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ook Holleeder is des duivels op Jort Kelder en je weet hoe dat werkt in die wereld.....
De rechter geeft Jort gelijk, dan moet Brammetje niet jengelen en zeuren dat Jort een leugenaar is, maar dan moet hij in hoger beroep gaan tegen de uitspraak. Simpel.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is daar onsportief aan? Mag je niet vinden en zeggen dat een rechter fout is? Hoop je dat hij verliest omdat je hem niet mag, of omdat je het volledig eens bent met de argumenten van Jort en de redenering van de rechter?
Zoals ik al eerder zei: men zocht al decennia lang een stok om die Joodse man te slaan en nu hebben ze eindelijk een Moker gevonden, maar als Bram deze klappen overleeft, dan komt hij er alleen maar sterker uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het leuk om een dergelijk iemand van z'n voetstuk te zien vallen.
doet ie dus blijkbaar normaal niet ...quote:"Ik zal het vandaag netjes houden..."
Dat geloof je toch zeker zelf niet.Wim heeft het geheugen van een Olifant.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jort Kelder gebeurd niets, helemaal niets.
nou nou zegquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat hier niet meer alleen om Jort Kelder, als hij dit allemaal slikt zal dat een behoorlijke deuk voor zijn imago als advocaat betekenen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pfff, dan klaagt hij Jort toch gewoon aan wegens smaad? Ik neem aan dat Brammetje de route wel kent.
Door de verschillande media waar veel topmannen bij zitten van Joodse afkomst bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: men zocht al decennia lang een stok om die Joodse man te slaan en nu hebben ze eindelijk een Moker gevonden, maar als Bram deze klappen overleeft, dan komt hij er alleen maar sterker uit.
Als hij iet stoms kan doen is het Jort Kelder omleggen natuurlijk. Ach, dan speelt ie justitie juist in de kaart.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet.Wim heeft het geheugen van een Olifant.![]()
noem eens wat namen dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Door de verschillande media waar veel topmannen bij zitten van Joodse afkomst bedoel je?
"brammetje", aha, het is me al duidelijk waar je staat.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De rechter geeft Jort gelijk, dan moet Brammetje niet jengelen en zeuren dat Jort een leugenaar is, maar dan moet hij in hoger beroep gaan tegen de uitspraak. Simpel.
Welnee, maar ook Bram is niet onschendbaar of onkwetsbaar. Hij is en blijft voor mij een maffiamaatje en ja, die mogen van mij van hun voetstuk vallen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Mr.Mills het volgende:
De meeste mensen vinden het leuk om een dergelijk iemand van z'n voetstuk te zien vallen.
Die Holleeder is zo woedend nu, die knikkert er zo een miljoen (of meer) euro tegen aan (maar misschien lukt het ook wel voor een tonnetje)..... Daar kan Jort echt niet tegen opboksen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als hij iet stoms kan doen is het Jort Kelder omleggen natuurlijk. Ach, dan speelt ie justitie juist in de kaart.
En ik zou er ook maar vanuit gaan dat meneer Kelder ook wat contacten heeft in dat wereldje.
Precies....mannetjes als Jort Kelder en de media in het algemeen mogen roepen wat ze willen, en wanneer degene die wordt aangevallen zich wil verdedigen kan het allemaal niet meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
"brammetje", aha, het is me al duidelijk waar je staat.
Ik zie niet in waarom je je niet met argumenten uit mag laten over de juistheid en eerlijkheid van de rechtspraak.
Oh, het mag wel, zo'n persconferentie is niet verboden. Ik hoop alleen dat ik het dan ook een zielige natrapperij mag vinden. Nou ja, als hij denkt dat dit verstandig is, moet hij dit vooral doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie niet in waarom je je niet met argumenten uit mag laten over de juistheid en eerlijkheid van de rechtspraak.
Omdat mensen dit willen zien. Er zijn nog zo'n 50 andere zenders, dus er is vast wel iets anders op tv voor de mensen met een klein snapperdje.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef TeChNo2 het volgende:
Waarom krijgt hij zoveel zendtijd eigenlijk?
Kan best zijn dat hij schuldig is (wat ik overigens betwijfel), maar iedereen heeft het recht om zich te verdedigen tegen dit soort pulp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, maar ook Bram is niet onschendbaar of onkwetsbaar. Hij is en blijft voor mij een maffiamaatje en ja, die mogen van mij van hun voetstuk vallen.
als je iemand al 20 jaar als client hebt, dan ontstaat er hoe dan ook een band, en dat moet ook, als je de zaak wil winnen van je client, moet er een vertrouwensband zijn, zodanig dat je alle ins en outs kent, opdat je op je hoede bent voor de aanklager.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, maar ook Bram is niet onschendbaar of onkwetsbaar. Hij is en blijft voor mij een maffiamaatje en ja, die mogen van mij van hun voetstuk vallen.
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Precies....mannetjes als Jort Kelder en de media in het algemeen mogen roepen wat ze willen, en wanneer degene die wordt aangevallen zich wil verdedigen kan het allemaal niet meer.
Nee, en al helemaal niet als je een gerenomeerd advocaat bent of denkt te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.
Letterlijk? Dat heb ik dan gemist. Zijn daar foto's van?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Vind je het raar, hij is de afgelopen weken van allerlei kanten (letterlijk) met modder besmeurd,
waarom niet, ook rechters zijn niet onfeilbaar, hoor, net zo min als advocaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, we hebben rechters om een uitspraak te doen bij geschillen. En volgens mij was de laatste uitspraak heel duidelijk. Ik wist niet dat het dan gebruikelijk is bij de pers alsnog je gelijkje te halen.
Ik twijfel er ook niet aan dat Moszkowicz nog gerechterlijke stappen gaat ondernemen hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is heel fijn om te weten dat een rechter vermoedelijk fouten maakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mist het punt echt volledig hè?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
Bram stopt alleen met de verdediging van Holleeder omdat dat in het belang is van Holleeder en daar moeten wij maar eens over nadenken. Ok, doen we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |