quote:
En een eigen 'crack-hoer' met een kinderlichaamjequote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:
Jort Kelder ook aan de coke dus? Hij heeft wel een beetje een coke-hoofd.......
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, ik heb zijn werkwijze nu ook door: Hij lult elke rechter net zo lang murw tot ze de verdachte laten gaan.
gewoonquote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef Arcee het volgende:
Hij staat gewoon een betoog als advocaat te voeren.
Wat dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie wel in de gaten dat 'ie aan het citeren is?
Ik snap het wel hoor, die journalisten zijn er allemaal op uit om Mosco een oor aan te naaien, daar hebben ze decennia lang op zitten wachten....quote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef TeChNo2 het volgende:
"goed luisteren en goed opschrijven" "en schrijf het alsjeblieft letterlijk op"
jongetjes en meisjes, nu gaan we ranja drinken haha![]()
Een punt lijkt me beter dan nog meer komma's iig.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef Cynix ® het volgende:
Je ziet die journalisten denken: schrijf ik dit gewauwel letterlijk op of lul ik er straks achter mijn bureau een punt aan?
teveel details, teveel zijstapjes (hou dit even vast).quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Prima verhaal hoor, ik snap jullie kritiek niet.
Hij wil professioneel overkomen, toch nou dan slaat dit verhaal he-le-maal nergens op.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Prima verhaal hoor, ik snap jullie kritiek niet.
Omdat de media hem kapot probeert te maken, nu geeft hij eindelijk zijn weerwoord. Als hij ze rug recht houdt, dan maakt dit Bram alleen maar sterker, soms heb je dit soort dingen nodig in je leven, dan blijf je scherp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, Brammetje ontkent gewoon alle aantijgingen. Wij zijn allemaal gek. Ik snap eigenlijk niet waarom hij dan een persconferentie geeft.
Hoe kun je een persconferentie/betoog houden van 50 minuten zonder teveel details te noemen en/of teveel zijstapjes te nemen. Wat een drogredenering.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
teveel details, teveel zijstapjes (hou dit even vast).
hij heeft wel degelijk een punt, vind ik, maar je verliest de lijn een beetje.
Hij wil z'n verhaal gewoon zo waterdicht mogelijk uitleggen, logisch toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
teveel details, teveel zijstapjes (hou dit even vast).
hij heeft wel degelijk een punt, vind ik, maar je verliest de lijn een beetje.
hij is kwaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef achterop23 het volgende:
Hij is zuur
Die heeft z'n eerste overwinning tegen Moszkowicz iig al binnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef JohnDope het volgende:
Maar zoals ik al zei voor Jort Kelder is dit nog niet klaar.
Inclusief een hoop komma's en te weinig punten.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij wil z'n verhaal gewoon zo waterdicht mogelijk uitleggen, logisch toch?
Bij een kerel als Holleeder wil je niet het bloed onder de nagels vandaan halen als je geen cowboy bent. Op een dag is hij het zaadje.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heeft z'n eerste overwinning tegen Moszkowicz iig al binnen.
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Ali Salami het volgende:
Hij is wel erg geėmotioneerd..
Inderdaad. En terecht...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat de media hem kapot probeert te maken, nu geeft hij eindelijk zijn weerwoord.
Vind je het raar, hij is de afgelopen weken van allerlei kanten (letterlijk) met modder besmeurd, zijn reputatie als strafrechtpleiter is naar de Fillistijnen, en hij heeft doodsbedreigingen gehad naar aanleiding van (onjuiste?) betijgingen, en heeft tot nu toe niet kunnen reageren op die aantijgingen omdat hij moest onderduiken in het buitenland. Ik kan het mij zeer goed voorstellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef achterop23 het volgende:
Hij is zuur
Bram is een onsportief verliezer. Ik hoop dat hij weer verliest.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef JohnDope het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |