Ik snap je volkomen, maar op een of andere manier is het bij ons altijd vrij soepel gegaan. We staan ook niet met 28 man op de piste: er zijn altijd thuisblijvers, beginners in de les en minder gevordenen. Qua waar we heen gaan laten we de drie van de organisaties bepalen. En iedereen gaat met eigen vervoer, wat inhoudt dat je qua auto's ook flexibel bent. Moet ook wel als je 6 kilometer van de dichtsbijzijnde lift zitquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij gingen vroeger oo kmet 30+ man en zelfs 1x met 48 man. Maar dat is gewoon te groot.
We gaan dit jaar met z'n 5en. En ik schat in dat het veel beter is. Altijd gezeik van anderen, wachten op die wachten op zus, mensen die eindeloos twijfelen. Ja als jij wilt kunnen we vandaag daar heen gaan.l Ja mij maakt het niks uit. Nee mij ook niet. Zeg jij het mar. Nee zeg jij het maar Pfff Nee dat is niks voor mij.
Ischlquote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef Sloper het volgende:
Door al die foto's krijg ik echt weer zin!!
Ben vorig jaar met en aantal vrienden naar 1 of andere goedkoop flutdorp geweest (Chamrousse). Skieen was opperbest, maar de rest was eigenlijk weinig aan.
MAAR dit jaar is er meer budget! Weet iemand nog een mooie plaats die aan de volgende eisen voldoet?
-Geen Frankrijk
-Ruim voldoen Après-ski faciliteiten
-Studenten-stylo
-Geen walhalla voor kinderen en gezinnen
- >250km piste
GERLOSSSSquote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef Sloper het volgende:
Ben vorig jaar met en aantal vrienden naar 1 of andere goedkoop flutdorp geweest (Chamrousse). Skieen was opperbest, maar de rest was eigenlijk weinig aan.
MAAR dit jaar is er meer budget! Weet iemand nog een mooie plaats die aan de volgende eisen voldoet?
-Geen Frankrijk
-Studenten-stylo
- >250km piste
Ben je nog student? Ga dan mee met www.studentenwintersport.nlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:09 schreef Flat-Eric het volgende:
Les 3 Vallées en dan Les Menuires. Alleen nog ff kijken naar geschikte accomodatie. Zin in! [afbeelding]
Goeie tip, niet duur maar ik ga met vrienden die alleen de week van 5 januari kunnen. Valt studentenwintersport helaas af. Ga hem wel onthouden voor volgend jaar!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben je nog student? Ga dan mee met www.studentenwintersport.nl
1 week Les Menuires voor 319 euro. Ik heb me al ingeschreven
Mayrhofen is wat betreft apres-ski onovertroffen...quote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef Sloper het volgende:
-Geen Frankrijk
-Studenten-stylo
- >250km piste
Niemand?quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga dit jaar weer naar Alpe d' Huez.Wordt de derde keer, maar het is zo'n groot gebied, dus dat is geen probleem. Alleen wel in een dure week (29 dec), maar sommigen in onze groep zijn afhankelijk van schoolvakanties.
Heeft er iemand trouwens een goeie site met sneeuwcijfers, ook van de afgelopen jaren? Goed voor de voorpret.
Ik vond Europe Sportregion tegenvallen om eerlijk te zijn. Gebied bij Zell am See is leuk, maar voor het mooie wat te klein, en Kaprun vond ik tegenvallenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:58 schreef Sport_Life het volgende:
Wat vinden jullie leuke gebieden in Oostenrijk? Ben de grote gebieden in Frankrijk gewend (Serre, 3 vallees,etc), dit jaar voor het eerst naar Oostenrijk, maar ik ben niet echt bekend met de gebieden. IK had in gedachte Zillertal & Europe Sportregion. Is die 2e ook tof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |