Eensch!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je op stap wil moet je naar oostenrijk gaan en niet naar frankrijk fransozen kunnen alleen stokbrood bakken en verder niks...
skien is beter in frankrijk dan in oostenrijk
stappen is beter in oostenrijk dan in frankrijk
Ik ben 2 keer in Solden geweest......errug gezellig kan ik je zeggen. Tuurlijk zullen die tenten zoals jij het omschrijft er ook zijn, maar gewoon de juiste tent zoeken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:15 schreef FortunaHome het volgende:
Hebben jullie ook namen van gebieden?
En dan niet alleen stappen waar van die 35+ wijven en kerels hun pullenomhoog heffen op van die schlager uiteraard
Het gaat dus Solden worden. Nadat ik wat ervaringen heb gelezen van mensen (36 positief van de 36) zijn we overstag. Nu nog appartementje daar zien te vinden voor leuke prijs en een bussie hurenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer in Solden geweest......errug gezellig kan ik je zeggen. Tuurlijk zullen die tenten zoals jij het omschrijft er ook zijn, maar gewoon de juiste tent zoeken!
Ja ik ook waarschijnlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jaaa! In Februari weer ernaar toe!!
Ohhh! Hopen dit jaar op meer sneeuw dan vorig jaar he!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja ik ook waarschijnlijkEn heel misschien ook nog eind december
![]()
![]()
Welke datum? Welk land? Voorkeur streek?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:08 schreef BoNi het volgende:
Ik kon geen open centraal wintersport topic vinden, dus vandaar hier maar even mijn vraag.
Wij willen deze winter met een groep van 12 man gaan skiën. Iemand nog tips voor goede sites waar wij appartementen/ vakantiehuizen kunnen boeken voor een groep van een man of 12?
Vooral doen! Kan alleen maar gezelliger worden dan.. Ieder zijn eigen prioriteiten! Mensen die van skien houden en dan van de natuur te genieten en mensen die van skieen houden en dan goed te feesten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft er iemand al Gerlos gezegd ??
Trouwens, om jouw soort mensen te mijden ga ik lekker naar Italie. Ik heb een bloedhekel aan van die zatlappen voor me op ski's.
gelul.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je op stap wil moet je naar oostenrijk gaan en niet naar frankrijk fransozen kunnen alleen stokbrood bakken en verder niks...
skien is beter in frankrijk dan in oostenrijk
stappen is beter in oostenrijk dan in frankrijk
Zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Deceit het volgende:
Vooral doen! Kan alleen maar gezelliger worden dan.. Ieder zijn eigen prioriteiten! Mensen die van skien houden en dan van de natuur te genieten en mensen die van skieen houden en dan goed te feesten!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
ZekerIk ben er zo 1 die 'sochtends om 9:00 als eerste de lift in gaat en 'smiddags om 16:00 in Oostenrijk de laatste lift nog neemt, dan even snel eten en Apres-skieen, en heel wat uren later slapen en de volgende dag weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |