abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47665944
Net terug van lang weekend Flaines in Frankrijk. Zijn met 30 collega's geweest en we hebben super geluk gehad. Top sneeuw en top weer. Dit was me eerste wintersport, heb 5 jaar terug keer indoor geski'd maar dat was het. Moet zeggen dat het me aardig afging, na een dagje groen, ben ik 2e dag gelijk voor de lastigere blauwe gegaan. Iets te overmoedig dacht ik even full speed te gaan, maar controlleren is dan toch lastig, wat resulteerde in een crash waarbij me ski's 20 meter boven me lagen . Gelukkig was de sneeuw zacht en dus ook geen blessure.

Het skigebied van Flaines is erg uitgebreid, zowel voor de beginnende als gevorderde ski'er.
Veel van de piste's zijn erg breed, 200 meter is geen uitzondering. Er zijn allerlei soorten liften, waar nooit wachtrijen voor zijn. (was natuurlijk laat in het seizoen.

Het dorpje stelt niet zo heel veel voor, de gebruikelijke touristen zaken en restaurantjes. Er is wel een leuke nederlandse apres ski bar, waar we voetbal hebben gekeken.

De accomadatie ziet er van buiten niet uit, doet beetje denken aan oost duitse woonblokken.
De kamers daarentegen waren sober, maar wel erg netjes, met name de badkamer was prima in orde met een mooi ligbad, wel was het warme water een beetje onregelmatig.

Prijzen waren iet wat aan de hoge kant, met name op de pistes, 3 euro voor blikje frisdrank, en 6.50 voor een energy drankje

Al met al een geslaagde trip, Flaines is vooral zeer geschikt als je voor het ski'en komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 1 april 2007 @ 00:04:52 #127
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_47877799
Vanavond terug vanuit Valfrejus en moet zeggen dat het best wel een leuk maar wel klein gebiedje is. Vanuit ons chalet 20 meter lopen en we stonden op de piste. Afgelopen maandag viel er een een berg sneeuw waardoor het de hele week met later de zon erbij geweldig was. Zeer goede leraren voor gemiddeld niveau. Voor beginners zijn de pistes wel wat lastig aangezien er eigenlijk geen groen is en de blauwe pistes regelmatig tegen rood aanzitten. Liftjes zijn wat amateuristisch maar rond deze tijd van het jaar is het zeer rustig.
Ook gisteravond viel er zo'n 30 cm waardoor het vanochtend sneeuwkettingenwerk was voor de mensen omhoog. Maart roert er zijn staart nog even, had er nog wel een paar dagen aan vast willen gooien.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52197372
Beste Fokkers.

Ik ben van plan met een aantal vriendjes een weekje naar een wintersport gebied te gaan om daar eens flink op stap te gaan, en heel misschien eens een dagje te gaan skie-en.

Nu hoor ik dat Val Thorens hier wel geschikt voor is, maar ik hoor graag van jullie of er misschien nog betere gebieden te vinden zijn.

Let wel... het uitgaan is belangrijker dan het wintersporten

Ik hoef alleen een apparte ment te zoeken want we huren zelf een busje voor een week voor 8 personen.

Danku
pi_52198563
Als je op stap wil moet je naar oostenrijk gaan en niet naar frankrijk fransozen kunnen alleen stokbrood bakken en verder niks...

skien is beter in frankrijk dan in oostenrijk
stappen is beter in oostenrijk dan in frankrijk
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:08:43 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_52198895
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je op stap wil moet je naar oostenrijk gaan en niet naar frankrijk fransozen kunnen alleen stokbrood bakken en verder niks...

Eensch!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_52199133
Hebben jullie ook namen van gebieden?

En dan niet alleen stappen waar van die 35+ wijven en kerels hun pullenomhoog heffen op van die schlager uiteraard
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:26:20 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_52199416
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:15 schreef FortunaHome het volgende:
Hebben jullie ook namen van gebieden?

En dan niet alleen stappen waar van die 35+ wijven en kerels hun pullenomhoog heffen op van die schlager uiteraard
Ik ben 2 keer in Solden geweest......errug gezellig kan ik je zeggen. Tuurlijk zullen die tenten zoals jij het omschrijft er ook zijn, maar gewoon de juiste tent zoeken!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_52202755
saalbach hinteglemm is ook een aanrader...

om 10 uur al aant bier...

savonds met zatte harsens rodelen en niemand die zegt dat het niet mag...
pi_52352084
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer in Solden geweest......errug gezellig kan ik je zeggen. Tuurlijk zullen die tenten zoals jij het omschrijft er ook zijn, maar gewoon de juiste tent zoeken!
Het gaat dus Solden worden. Nadat ik wat ervaringen heb gelezen van mensen (36 positief van de 36) zijn we overstag. Nu nog appartementje daar zien te vinden voor leuke prijs en een bussie huren
pi_52352138
Kirchberg is da place to be! Alhoewel Solden ook een goede keuze is!
pi_52492248
Je gaat op 'wintersport' om een week te zuipen??

Blijf dan een week in Nederland !
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:46:29 #137
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52509809
Je moet naar Kirchberg (Oostenrijk)
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52521964
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef ericajax het volgende:
Je moet naar Kirchberg (Oostenrijk)
Jaaa! In Februari weer ernaar toe!!
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:40:31 #139
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52528307
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:24 schreef Deceit het volgende:

[..]

Jaaa! In Februari weer ernaar toe!!
Ja ik ook waarschijnlijk En heel misschien ook nog eind december
10. Jari Litmanen
pi_52534013
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ja ik ook waarschijnlijk En heel misschien ook nog eind december
Ohhh! Hopen dit jaar op meer sneeuw dan vorig jaar he!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:08:40 #141
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52555568
Ik kon geen open centraal wintersport topic vinden, dus vandaar hier maar even mijn vraag.
Wij willen deze winter met een groep van 12 man gaan skiën. Iemand nog tips voor goede sites waar wij appartementen/ vakantiehuizen kunnen boeken voor een groep van een man of 12?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52555654
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:08 schreef BoNi het volgende:
Ik kon geen open centraal wintersport topic vinden, dus vandaar hier maar even mijn vraag.
Wij willen deze winter met een groep van 12 man gaan skiën. Iemand nog tips voor goede sites waar wij appartementen/ vakantiehuizen kunnen boeken voor een groep van een man of 12?
Welke datum? Welk land? Voorkeur streek?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:20:43 #143
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52555905
Heeft er iemand al Gerlos gezegd ??

Trouwens, om jouw soort mensen te mijden ga ik lekker naar Italie. Ik heb een bloedhekel aan van die zatlappen voor me op ski's.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_52556133
Ik ga niet ski-en... Hooguit met een paar slee's tussen de ski-ers door

Sneeuw is niet van jou op je kutski's
pi_52556166
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft er iemand al Gerlos gezegd ??

Trouwens, om jouw soort mensen te mijden ga ik lekker naar Italie. Ik heb een bloedhekel aan van die zatlappen voor me op ski's.
Vooral doen! Kan alleen maar gezelliger worden dan.. Ieder zijn eigen prioriteiten! Mensen die van skien houden en dan van de natuur te genieten en mensen die van skieen houden en dan goed te feesten!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:30:21 #146
71115 Rnej
I walk the line
pi_52556200
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:

gelul.

verschilt per gebied

uitgaan kan in les deux alpes prima, ook zell am see is prima uitgaan

beste skigebied ooit is zilertal in oostenrijk, in frankrijk heb je zure mensen imho...

verschilt dus per gebied. ga met een jongerenvereniging, daar staat altijd op de site of het prima uitgaan is.

kirchberg is leuk uitgaan, en als t je vooral om t uitgaan gaat, ga in een nl vakantie, dan heb je genoeg prutsers op de piste en in de kroegen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:38:03 #147
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52556423
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Deceit het volgende:
Vooral doen! Kan alleen maar gezelliger worden dan.. Ieder zijn eigen prioriteiten! Mensen die van skien houden en dan van de natuur te genieten en mensen die van skieen houden en dan goed te feesten!
Zeker Ik ben er zo 1 die 'sochtends om 8:00 als eerste de lift in gaat en 'savonds om 18:00 in Italie de laatste lift nog neemt, dan even snel eten en slapen en de volgende dag weer
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:57:49 #148
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52557045
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Zeker Ik ben er zo 1 die 'sochtends om 9:00 als eerste de lift in gaat en 'smiddags om 16:00 in Oostenrijk de laatste lift nog neemt, dan even snel eten en Apres-skieen, en heel wat uren later slapen en de volgende dag weer
10. Jari Litmanen
pi_52557603
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef ericajax het volgende:

[..]
lol.. Zo ook mijn plan zijn ja
pi_52558483

Vroeg me al af waar die liften voor waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties