abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 14:12:03 #101
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_46939865
Zaterdag? Zaterdag op de snelweg kwam er een Ziekenauto uit Zell am See langs ons gereden. Met loeiende sirenes. Was opvallend omdat je nooit een ziekenauto uit oostenrijk ziet in duitsland. In de buurt van oberhausen reden we toen al.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_46941152
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Jodelaar het volgende:
Zaterdag? Zaterdag op de snelweg kwam er een Ziekenauto uit Zell am See langs ons gereden. Met loeiende sirenes. Was opvallend omdat je nooit een ziekenauto uit oostenrijk ziet in duitsland. In de buurt van oberhausen reden we toen al.
Nu net, zie Frontpage.
  maandag 5 maart 2007 @ 15:10:04 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46941872
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Jodelaar het volgende:
jij moet wel een wit 9 persoons busje gezien hebben met van der helm verhuur op de achterkant uit den haag!!!
ik heb die zelfde ambu gezien. En op dat moment had ik een blauwe kipmuts op

Heb jij ook dat ongeluk gezien met die zwarte jeep en dat kleine duitse auto geval dat er achter op geklapt was?
Dat was zo mooi 3 jonge duitsers in een rood wagentje als een gek te drummen in die auto en lol en noem maar op. 5 meter later klappen ze achter op een jeep uit nederland
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 5 maart 2007 @ 16:24:52 #104
165624 Jodelaar
pi_46944791
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jij moet wel een wit 9 persoons busje gezien hebben met van der helm verhuur op de achterkant uit den haag!!!
ik heb die zelfde ambu gezien. En op dat moment had ik een blauwe kipmuts op

Heb jij ook dat ongeluk gezien met die zwarte jeep en dat kleine duitse auto geval dat er achter op geklapt was?
Dat was zo mooi 3 jonge duitsers in een rood wagentje als een gek te drummen in die auto en lol en noem maar op. 5 meter later klappen ze achter op een jeep uit nederland
Ja dat ongeval wel. Gebeurde net voor ons schrok wel enzo. ik weet niet of ik een wit busje met van der helm heb gezien
Ski, Schnee & Schnaps!
  maandag 5 maart 2007 @ 17:10:49 #105
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46946696
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bij ons was er bij München een auto op een X5 geklapt met vrij hoge snelheid zo te zien... (zag er niet al te best uit, dashboard kwam aardig naar binnen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 5 maart 2007 @ 17:15:03 #106
165624 Jodelaar
pi_46946851
Op de heenweg lag bij frankfurt een nederlandse porsch cayenne op ze kop in de berm duidelijk moe geworden ofzo en macht over het stuur verloren

Grappige was dat hij ons met 220 kmpu ofzo 10 minuten eerder voorbij reed

duur dutje
Ski, Schnee & Schnaps!
  maandag 5 maart 2007 @ 17:33:32 #107
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46947582
Eigenlijk zie je toch wel veel ongevallen op wintersport. Op de heenweg een paar gezien, waarvan één ons wel aan het schrikken kreeg. Reden vlak voor München en was nog aan het schemeren, en toen zagen we opeens 2 koplampen op de weg. Was een Nederlandse Peugeot station die gespind was, en achterstevoren op de vluchtstrook was terecht gekomen. Toch wel vaag als je opeens 2 koplampen ziet opdoemen terwijl je 140 gaat ofzo.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 5 maart 2007 @ 17:51:41 #108
165624 Jodelaar
pi_46948261
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef Public_NME het volgende:
Eigenlijk zie je toch wel veel ongevallen op wintersport. Op de heenweg een paar gezien, waarvan één ons wel aan het schrikken kreeg. Reden vlak voor München en was nog aan het schemeren, en toen zagen we opeens 2 koplampen op de weg. Was een Nederlandse Peugeot station die gespind was, en achterstevoren op de vluchtstrook was terecht gekomen. Toch wel vaag als je opeens 2 koplampen ziet opdoemen terwijl je 140 gaat ofzo.
140 op de duitse snelweg?

zeker met skibox dan? vrienden rijden ook altijd met skibox, maar ik en me neef rijden lekker door op de duitse snelwegen met een vaartje van 180/200 en dan wordt je nog ingehaald A7 is echt super.

Ik zie ook altijd ongevallen op de duitse snelwegen. 1 beeld zit nog altijd diep in me. En het nummer dat toen gedraaid werd op de radio ook. Een oude bmw die ineens voor ons in de fik vliegt! op de midde baan.. Ben altijd bang dat dat weer gebeurd, kan ook heel moeilijk slapen in de auto.
Ski, Schnee & Schnaps!
  maandag 5 maart 2007 @ 18:00:30 #109
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46948544
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:51 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

140 op de duitse snelweg?
Uhmmm, bij ons was het rond die tijd bij München echt heel druk, dus hard rijden kon zeker niet. Heenweg hebben we in 9,5u gedaan, toch wel vrij snel dacht ik zo.
Terugweg was 14u
  maandag 5 maart 2007 @ 18:55:06 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46950313
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:24 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Ja dat ongeval wel. Gebeurde net voor ons schrok wel enzo. ik weet niet of ik een wit busje met van der helm heb gezien
WTF dat ongeval gebeurde schuin voor ons
Rechts van ons stond een auto met aanhanger met bejaarde er in

Wat voor auto zat jij in dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:18:51 #111
165624 Jodelaar
pi_46953829
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

WTF dat ongeval gebeurde schuin voor ons
Rechts van ons stond een auto met aanhanger met bejaarde er in

Wat voor auto zat jij in dan
subaru impreza gt turbo
Ski, Schnee & Schnaps!
  maandag 5 maart 2007 @ 21:07:44 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_46955773
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

subaru impreza gt turbo
nee die kan ik me niet zo snel voor me halen

maar was wel humor. Dat rode wagentje stond naast ons en ik zwaaien met die kip op naar ze en zij gek terug doen. Toen haalde we die jeep in en daar zat een klein baby geval in en dat vonden de vrouwen bij mij in de auto schattig

En die jeep haalde ons weer in en dat rode wagentje ook en nog geen 3min later zien we die 3 gasten uitstappen en kijken naar de voorkant en ja hoor ze waren achter op geknalt
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:49:45 #113
165624 Jodelaar
pi_47027039
Heenrijs van 3 uur snachts tot zo rond 9 uur in de ochtend geen moment droog.

Aankomend in het dal, geen sneeuw te zien!

Aankomend bij ons slaapverblijf, zeer weinig sneeuw, buien begonnen in zware slagregens met een stevige wind. Temperatuur was toen +6 graden!

Nog geen half uur later ziet het er zo uit met een temperatuurtje van 1 graad. Verschil van 5 graden in een half uurtje, Foto bij de Apres-Ski bar

De dalafdaling, eindstuk is diep blauw. Maar zag er na een half uurtje sneeuwval weer mooi uit. Foto bij de Apres-Ski bar

Matige sneeuwval, goed te zien tegen de bomen. 3 kwartier na aankomst, Foto bij de Apres-Ski bar

Matige sneeuwval maar nog altijd niet genoeg om op de weg te blijven liggen, temperatuur was toen al gezakt naar 0.5 graden. 50 minuten na aankomst.

Goed te ziek hoe grote vlokken er vielen.
[img=http://xs413.xs.to/xs413/07103/DSC00416.JPG]
Maandag Ochtend, tijdelijk gestopt met sneeuwen, wakker worden met een winter paradijs. 25 cm sneeuw in 12 uur

De autos mooi wit, subaru staat hier niet op, maar die was niet meer te zien, foto mislukt. kentekens afgescherpd, niet mijn fotos

En de weg is ook lekker glad.

Bomen met een dikke laag sneeuw

Dinsdag nog sneeuw tot in de avond +- 45 cm. 7 uur eten -2 met sneeuw 9 uur terug +3 graden met regen . En zo zag het er woensdag uit, een zielig beeldje, met sneeuw zoals ik het in nederland ken, vieze drabsneeuw. Om 7 uur sochtends een temperatuur van +6 op 1200 meter hoogte in de winter

Gras en water was weer te zien in de voetstappen

Op de bomen niets geen sneeuw meer.

Woensdag, donderdag hele dag regen / natte sneeuw, met niet kouder dan +1.8. Vrijdag een herkansing, 20 cm sneeuw in de nacht en overdag wat buitjes maar vooral zon! die hadden we nog niet gezien. Ifen 2200 meter -8. Super sneeuw en mooie fotos

Hele skistok kon in de sneeuw dus +- 1.20 sneeuw

Buitje onderweg

Blauw lucht verlaat ons weer, grijze lucht veroverd ons

Temperatuur zakte naar -10 graden met een forse wind (100 kmpu stoten) en sneeuw, een heuze sneeuwstorm. Voelde aan als -40.
Zeer slecht zicht

Even een blauwe piste over het gottesackerplateau. Sneeuwstorm over getrokken, zorgde weer voor sneeuw op de bomen en poedersneeuw op de piste

Zicht over het dal, opklaringen weer in de buurt

1 van de mooiste bergen van Oostenrijk, de Ifen

Zaterdag ochtend, na een dag met sneeuw, weer regen +10 graden, gelukkig gingen we naar huis, ook op de ifen regende het nu met +4 graden, en dat heeft het de hele dag gedaan.

Passafdaling naar Oberstdorf, sneeuwgrens was duidelijk zichtbaar, oberstdorf lach geen CM! Wuppie meekijkent

Fotos zijn genomen met een Sony Ericsson w810i met zeer slechte zoomfunctie
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_47156520
Ik ben ook weer thuis! Gisterochtend om 06.00 uur vertrokken uit een sneeuwend Bad Gastein en we waren precies 12 uur later weer thuis Geen files gehad gelukkig, in tegenstelling tot de mensen die juist op de heenweg waren. Die waren niet vrolijk denk ik!
We kwamen vorige week zaterdag aan in de regen en het zag er groen uit, dus we dachten dat er weinig geskied zou worden. Viel dat even mee! Boven de 1200 meter was de sneeuw meer dan prima en tot donderdag hadden we ook nog eens volop zon Het was op 2000 meter in de zon gewoon rond de 20 graden. Jammer daarvan was wel dat dinsdag en vooral woensdag de sneeuw enorm snel zacht werd, dus 's middags voornamelijk in de zon gezeten. Donderdag regende het pijpenstelen in het dal en boven sneeuwde het behoorlijk. Omdat ik snotverkouden was geworden en me niet fit voelde zijn we toen boven gaan wandelen in de sneeuw. Vrijdag lag er een mooi vers laagje sneeuw boven wat fijn skien was, wel wat wolken maar ook zon.
Het was overigens helemaal niet druk. Geen enkele keer in de rij hoeven staan voor de lift en soms had je hele pistes voor jezelf.

We hebben een leuke week gehad dus

Als een van de eersten op de piste

Lekker weertje!

Vers laagje sneeuw

Voor de laatste keer met de stoeltjeslift omhoog..

Doei!
amokaapjeeh O+
  zondag 11 maart 2007 @ 16:05:52 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_47157779
nooit geweten dat je er zo leuk uit ziet hahaha

maar uhm leuke foto's
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:47:50 #116
131278 moemoe
#teampanda
pi_47229100
Nog 1 nachtje slapen en dan begint de reis naar Kaprun .

dinsdag 13 maart 2007 @ 14:57:43 #117
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_47229416
Ik moet nog 4 nachtjes..... En er wordt weer sneeuw voorspeld voor volgende week!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  zondag 18 maart 2007 @ 10:17:28 #118
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_47391200
Deze week gaat het als een gek sneeuwenin Frankrijk dus wellicht gaat de gok om de laatste week van maart te gaan helemaal goedkomen
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_47393603
Ja ik ga ook volgende week, zag dat het -16 in Val Thorens zou zijn deze week en sneeuw!
pi_47396373
Ben net terug van een weekje Via Lattea (waar vorig jaar de Olympische spelen waren). Nog nooit zo een bagger sneeuw gezien in de 15 jaar dat ik ski. 's Morgens ijs, 's middags waterskieen en bruine pistes die elke dag slechter waren. Wel prachtig weer gehad, is ook fijn.

Overigens erg mooie pistes in dat gebied, vooral de afdeling waar vorig jaar de super-G was, echt een geweldige piste! Wil die nog wel eens nemen als de sneeuw wel goed is!
pi_47501222
Omstandigheden zijn nu volgens mij nu overal uitstekend!

Ik ga helaas niet meer
  woensdag 21 maart 2007 @ 10:22:56 #122
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_47501591
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef Luni het volgende:
Omstandigheden zijn nu volgens mij nu overal uitstekend!

Ik ga helaas niet meer
Ik ook niet
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:02:52 #123
165624 Jodelaar
pi_47502930
Ik in paasweekend misschien Eigenaar van hotel moest gister auto uitgraven. Dus meer dan 70CM Sneeuw ofzo in 2 dagen
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_47574539
Ik ben benieuwd of we nu gewoon nog heel laat sneeuw krijgen of dat het alleen een opleving is..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zondag 25 maart 2007 @ 12:57:38 #125
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_47636682
Samenvatting van afgelopen week: eerst groen, toen heel wit en daarna lekker zonnetje. kortom: TOP!
Harakiri gedaan en ik wil NOOIT MEER naar Mayernhofen, getverdemme, als ik Nederlanders zich asociaal wil zien gedragen ga ik wel naar Amsterdam. Wat een vreetschuren daar ook, brrrrrr. Kaltenbach en de Hintertuxer Gletscher waren wel super!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_47665944
Net terug van lang weekend Flaines in Frankrijk. Zijn met 30 collega's geweest en we hebben super geluk gehad. Top sneeuw en top weer. Dit was me eerste wintersport, heb 5 jaar terug keer indoor geski'd maar dat was het. Moet zeggen dat het me aardig afging, na een dagje groen, ben ik 2e dag gelijk voor de lastigere blauwe gegaan. Iets te overmoedig dacht ik even full speed te gaan, maar controlleren is dan toch lastig, wat resulteerde in een crash waarbij me ski's 20 meter boven me lagen . Gelukkig was de sneeuw zacht en dus ook geen blessure.

Het skigebied van Flaines is erg uitgebreid, zowel voor de beginnende als gevorderde ski'er.
Veel van de piste's zijn erg breed, 200 meter is geen uitzondering. Er zijn allerlei soorten liften, waar nooit wachtrijen voor zijn. (was natuurlijk laat in het seizoen.

Het dorpje stelt niet zo heel veel voor, de gebruikelijke touristen zaken en restaurantjes. Er is wel een leuke nederlandse apres ski bar, waar we voetbal hebben gekeken.

De accomadatie ziet er van buiten niet uit, doet beetje denken aan oost duitse woonblokken.
De kamers daarentegen waren sober, maar wel erg netjes, met name de badkamer was prima in orde met een mooi ligbad, wel was het warme water een beetje onregelmatig.

Prijzen waren iet wat aan de hoge kant, met name op de pistes, 3 euro voor blikje frisdrank, en 6.50 voor een energy drankje

Al met al een geslaagde trip, Flaines is vooral zeer geschikt als je voor het ski'en komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 1 april 2007 @ 00:04:52 #127
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_47877799
Vanavond terug vanuit Valfrejus en moet zeggen dat het best wel een leuk maar wel klein gebiedje is. Vanuit ons chalet 20 meter lopen en we stonden op de piste. Afgelopen maandag viel er een een berg sneeuw waardoor het de hele week met later de zon erbij geweldig was. Zeer goede leraren voor gemiddeld niveau. Voor beginners zijn de pistes wel wat lastig aangezien er eigenlijk geen groen is en de blauwe pistes regelmatig tegen rood aanzitten. Liftjes zijn wat amateuristisch maar rond deze tijd van het jaar is het zeer rustig.
Ook gisteravond viel er zo'n 30 cm waardoor het vanochtend sneeuwkettingenwerk was voor de mensen omhoog. Maart roert er zijn staart nog even, had er nog wel een paar dagen aan vast willen gooien.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52197372
Beste Fokkers.

Ik ben van plan met een aantal vriendjes een weekje naar een wintersport gebied te gaan om daar eens flink op stap te gaan, en heel misschien eens een dagje te gaan skie-en.

Nu hoor ik dat Val Thorens hier wel geschikt voor is, maar ik hoor graag van jullie of er misschien nog betere gebieden te vinden zijn.

Let wel... het uitgaan is belangrijker dan het wintersporten

Ik hoef alleen een apparte ment te zoeken want we huren zelf een busje voor een week voor 8 personen.

Danku
pi_52198563
Als je op stap wil moet je naar oostenrijk gaan en niet naar frankrijk fransozen kunnen alleen stokbrood bakken en verder niks...

skien is beter in frankrijk dan in oostenrijk
stappen is beter in oostenrijk dan in frankrijk
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:08:43 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_52198895
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je op stap wil moet je naar oostenrijk gaan en niet naar frankrijk fransozen kunnen alleen stokbrood bakken en verder niks...

Eensch!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_52199133
Hebben jullie ook namen van gebieden?

En dan niet alleen stappen waar van die 35+ wijven en kerels hun pullenomhoog heffen op van die schlager uiteraard
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:26:20 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_52199416
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:15 schreef FortunaHome het volgende:
Hebben jullie ook namen van gebieden?

En dan niet alleen stappen waar van die 35+ wijven en kerels hun pullenomhoog heffen op van die schlager uiteraard
Ik ben 2 keer in Solden geweest......errug gezellig kan ik je zeggen. Tuurlijk zullen die tenten zoals jij het omschrijft er ook zijn, maar gewoon de juiste tent zoeken!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_52202755
saalbach hinteglemm is ook een aanrader...

om 10 uur al aant bier...

savonds met zatte harsens rodelen en niemand die zegt dat het niet mag...
pi_52352084
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer in Solden geweest......errug gezellig kan ik je zeggen. Tuurlijk zullen die tenten zoals jij het omschrijft er ook zijn, maar gewoon de juiste tent zoeken!
Het gaat dus Solden worden. Nadat ik wat ervaringen heb gelezen van mensen (36 positief van de 36) zijn we overstag. Nu nog appartementje daar zien te vinden voor leuke prijs en een bussie huren
pi_52352138
Kirchberg is da place to be! Alhoewel Solden ook een goede keuze is!
pi_52492248
Je gaat op 'wintersport' om een week te zuipen??

Blijf dan een week in Nederland !
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:46:29 #137
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52509809
Je moet naar Kirchberg (Oostenrijk)
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52521964
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef ericajax het volgende:
Je moet naar Kirchberg (Oostenrijk)
Jaaa! In Februari weer ernaar toe!!
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:40:31 #139
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52528307
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:24 schreef Deceit het volgende:

[..]

Jaaa! In Februari weer ernaar toe!!
Ja ik ook waarschijnlijk En heel misschien ook nog eind december
10. Jari Litmanen
pi_52534013
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ja ik ook waarschijnlijk En heel misschien ook nog eind december
Ohhh! Hopen dit jaar op meer sneeuw dan vorig jaar he!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:08:40 #141
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52555568
Ik kon geen open centraal wintersport topic vinden, dus vandaar hier maar even mijn vraag.
Wij willen deze winter met een groep van 12 man gaan skiën. Iemand nog tips voor goede sites waar wij appartementen/ vakantiehuizen kunnen boeken voor een groep van een man of 12?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52555654
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:08 schreef BoNi het volgende:
Ik kon geen open centraal wintersport topic vinden, dus vandaar hier maar even mijn vraag.
Wij willen deze winter met een groep van 12 man gaan skiën. Iemand nog tips voor goede sites waar wij appartementen/ vakantiehuizen kunnen boeken voor een groep van een man of 12?
Welke datum? Welk land? Voorkeur streek?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:20:43 #143
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52555905
Heeft er iemand al Gerlos gezegd ??

Trouwens, om jouw soort mensen te mijden ga ik lekker naar Italie. Ik heb een bloedhekel aan van die zatlappen voor me op ski's.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_52556133
Ik ga niet ski-en... Hooguit met een paar slee's tussen de ski-ers door

Sneeuw is niet van jou op je kutski's
pi_52556166
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Pikkebaas het volgende:
Heeft er iemand al Gerlos gezegd ??

Trouwens, om jouw soort mensen te mijden ga ik lekker naar Italie. Ik heb een bloedhekel aan van die zatlappen voor me op ski's.
Vooral doen! Kan alleen maar gezelliger worden dan.. Ieder zijn eigen prioriteiten! Mensen die van skien houden en dan van de natuur te genieten en mensen die van skieen houden en dan goed te feesten!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:30:21 #146
71115 Rnej
I walk the line
pi_52556200
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:

gelul.

verschilt per gebied

uitgaan kan in les deux alpes prima, ook zell am see is prima uitgaan

beste skigebied ooit is zilertal in oostenrijk, in frankrijk heb je zure mensen imho...

verschilt dus per gebied. ga met een jongerenvereniging, daar staat altijd op de site of het prima uitgaan is.

kirchberg is leuk uitgaan, en als t je vooral om t uitgaan gaat, ga in een nl vakantie, dan heb je genoeg prutsers op de piste en in de kroegen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:38:03 #147
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52556423
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Deceit het volgende:
Vooral doen! Kan alleen maar gezelliger worden dan.. Ieder zijn eigen prioriteiten! Mensen die van skien houden en dan van de natuur te genieten en mensen die van skieen houden en dan goed te feesten!
Zeker Ik ben er zo 1 die 'sochtends om 8:00 als eerste de lift in gaat en 'savonds om 18:00 in Italie de laatste lift nog neemt, dan even snel eten en slapen en de volgende dag weer
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:57:49 #148
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52557045
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Zeker Ik ben er zo 1 die 'sochtends om 9:00 als eerste de lift in gaat en 'smiddags om 16:00 in Oostenrijk de laatste lift nog neemt, dan even snel eten en Apres-skieen, en heel wat uren later slapen en de volgende dag weer
10. Jari Litmanen
pi_52557603
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef ericajax het volgende:

[..]
lol.. Zo ook mijn plan zijn ja
pi_52558483

Vroeg me al af waar die liften voor waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties