ok, is goe.quote:
voor mij graag eenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef ..zapper het volgende:
Thee voor P! Of liever koffie?
Dat is twee weken op, twee weken af. Of twee op en drie af...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze zo al op boor platforms
Vandaag niet hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
voor mij graag een![]()
koekje erebij.
FF wachten op Marjo en dan hebben we ook nog brownies
Een blikje cola hieroquote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef ..zapper het volgende:
Thee voor P! Of liever koffie?
Jammer, maar dan duik ik hier de kast nog maar eens in om te kijken of er nog wat ligt.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:43 schreef ..zapper het volgende:
Ik kom niet op gang vandaag
Bob heeft via een soort IA actie die krengen te koop. Was redelijk cheapo, dus ikke bestelluh.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
maar afgezien daarvan...hij heeft een reflector van jou? Of hij heeft er 1 te koop die jij wil hebben?
Goed excuus om te blijven zitten; heb je daar geen last meer van...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Yoni het volgende:
Loop de hele tijd te niezen.
CD's rippen, hoe napster van je!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef WurM het volgende:
* WurM heeft net weer ff 18 cd's geript... Dit keer allemaal van mn broer
Ik ga ze liever rippen dan downloaden... Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het zelf fout heb gedaan, als er iets niet goed is... Is veel beter voor mn bloeddruk, want wie wordt er nou kwaad op zichzelfquote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef freud het volgende:
[..]
CD's rippen, hoe napster van je!
Doen mensen dat nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |